25 kW Motor huren, omg. 's-Hertogenbosch

k0en

MF veteraan
Donateur
18 jan 2004
3.207
3.478
Utrecht
Ik zit te twijfelen of het topic hier goed staat, of dat hij in 't 25kW sub-forum moest staan, dat zie ik vanzelf wel :)

Maar goed, de topic titel spreekt al voor zich;

Aangezien ik momenteel niet de beschikking heb over m'n eigen motor (blok ligt d'r uit) ben ik op zoek naar verhuurbedrijven in de omgeving van Den Bosch waar ik een 25kW motor kan huren voor een of twee dagen, om een eind te gaan rijden met m'n vriendin.

MGParts verhuurd wel, maar heeft geen 25kW staan. Motoport Den Bosch is geen vestiging waar ze verhuren (zie 't lijstje op Motoport.nl).

Wie weet er wel wat?
 
d'r zit ergens tussen tilburg en den bosch/eindhoven ook nog een motorverhuur bedrijf, kan alleen zo gauw niet verzinnen hoe het heet :?

gevindt: www.motopoint.nl Weet alleen niet of ze ook 25kw motoren hebben, geef ze even een belletje zou ik zeggen ;)
 
Heb eens op de pagina rond gekeken, ziet er goed uit.

Bij de tour motoren staat bij de GS500E en bij de ER-5 de volgende tekst:
De kawasaki/suzuki is een motor die mensen met een 25kw rijbewijs kunnen huren . Of mensen die net hun rijbewijs hebben gehaald en rustig willen beginnen.

Dus die 2 zou ik dus kunnen huren. Eerst even overleggen met m'n vriendin, en dan misschien huren & :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan