25 Kw motor kopen

Bierton

MF'er
2 okt 2009
44
0
Hallo, omdat ik de 21 nog niet heb bereikt zal ik dus ook een 25 kw fiets aan moeten schaffen, nou ben ik eigenlijk verliefd op een yamaha FZR 600, maar hier zijn geen officiele 25kw setjes voor te krijgen heb ik vernomen. Nou weet ik dat je doormiddel van een uitdraai ook verzekerd kunt rijden.. Maar betaal je dan niet meer? En mijn idee was eigenlijk om de motor te begrenzen en meteen weer te ontgrenzen(na de uitraai).
Wat ik ook een leuke fiets vind is de suzuki RF600 zijn die wel ''officeel'' 25kw op kenteken te krijgen?
Of hebben jullie nog andere suggesties voor dit segment motoren, ik wil wel een 4 cilinder en geen kawasaki(is gewoon niet mijn merk..)
Alvast bedankt. :)
 
geen kwakje ;(

Maar nee, je betaalt niet meer, en ontgrenzen kun je doen. Het is dan nog maar een vraag als je een ongeluk krijgt dat je schroefje weer terug in kan doen zodat ie weer "25kw" is.

Maarjah, als je geestelijk gezonde rechter hand hebt kun je het best doen. :P
 
Gewoon even rondzoeken op marktplaats enz, zijn veel motoren te vinden die al op 25kW staan, hoef je er zelf ook niks meer aan te doen(tenzij je m er ook meteen weer vanaf wil halen). Je bent met uitdraai bij de meeste verzekeringen wel verzekerd maar als ze je motor onderzoeken na een ongeval en hij staat weer op vol vermogen ben je alsnog de l*l..
 
Je zoekt in redelijk "oude" motoren en die hebben vrij vaak geen 2e typegoedkeuring. Maar er is een mooi topic met allerlei motoren die op 25 kw kunnen op MF en je kan de importeur bellen.

Begrenzing eruit halen |( :(
 
ik heb ook nog wel een leuke r6 met 25 kw ook op kenteken kijk maar in t te koop aangeboden topic
 
Hallo, omdat ik de 21 nog niet heb bereikt zal ik dus ook een 25 kw fiets aan moeten schaffen, nou ben ik eigenlijk verliefd op een yamaha FZR 600, maar hier zijn geen officiele 25kw setjes voor te krijgen heb ik vernomen. Nou weet ik dat je doormiddel van een uitdraai ook verzekerd kunt rijden.. Maar betaal je dan niet meer? En mijn idee was eigenlijk om de motor te begrenzen en meteen weer te ontgrenzen(na de uitraai).
Wat ik ook een leuke fiets vind is de suzuki RF600 zijn die wel ''officeel'' 25kw op kenteken te krijgen?
Of hebben jullie nog andere suggesties voor dit segment motoren, ik wil wel een 4 cilinder en geen kawasaki(is gewoon niet mijn merk..)
Alvast bedankt. :)

Ja de KNMV accepteert dit. Als je je een beetje ingelezen had (zoekfunctie) dan weet je dat dit nog steeds niet officieel is.

Ik heb zelf ook zo rondgereden, met uitdraai. Zorg wel dat het op je polis staat.

En de begrenzing er NIET uithalen. 25 kW is meer dan zat in het begin. (2 jaar is miss wat lang als je 20k per jaar rijdt, maar de begrenzing er gelijk uithalen.. doe maar niet)
 
Bedankt voor de reacties.
En een r6 is zéker wel iets voor mij, maar is nog eventjes te duur.
Ook wordt er hier en daar een rs125 aangeraden, maar ik heb het idee dat ik dan wéér 2 jaar op een brommertje rijdt :Z
Ik ben nu zelfs naar een suzuki gs 500 aan het kijken, waar ik eerst nog niet aan durfde te denken :?
 
Ik zat destijds met hetzelfde probleem. Een rs125 vind ik niet echt een motor gevoel hebben en een gs500 vond ik weer wat te licht. Ik heb me toen een suzuki gsx600f van 1993 gekocht die op papier op 25kw staat. Echt een ideale motor om op te beginnen. Ik ben nu net van mijn 25kw rijbewijs af en de motor staat daarom ook te koop. Over de prijs kunnen we het wel eens worden.
GSX600f (25kw op kenteken)
 
Laatst bewerkt:
Als je je begrenzing eruit haalt voldoe je dus niet meer aan de eisen van je verzekeraar, waardoor je dus alles zelf mag gaan betalen als jij iemand aanrijd. En dat kan vele tienduizenden euro's zijn. Is je dat dat extra vermogen voor 2 jaar waard?
 
Ik heb mijn SV ook op 25 kw alleen op uitdraai.. vind het persoonlijk zelf een heerlijke beginnersfiets!! heb nog even op de gsx600F gereden maar vond hem persoonlijk te zwaar... *O* .. Vind het niet verstandig van je om gelijk vol vermogen te gaan rijden... wat heb je er trouwens aan... Er zou maar net een kleine voor je fiets springen en je kan de rest van je leven ervoor betalen... HET HOEFT NIET AAN JOU TE LIGGEN ANDERE MENSEN KUNNEN OOK NIET OPLETTEN!! |(
 
gsx600f is inderdaad een lomp zware fiets. Maar wel leuk en goedkoop. Zou eerder dan wel GS500 pakken, echt gooi en smijtfietsje die met 25kw ook wel 160km/u op de teller haalt.

Een SV is ook een hele fijne fiets, ook op 25kw.
 
Beste Bierton,

Bij deze heb ik ook een motor te koop het betreft een kawasaki ninja zx6-r.
Bouwjaar 1998 en op kenteken 25kw.
Nu in de aanbieding voor €2950,-

Met vriendelijke groet,

Paul Otten
 
Ik heb nog een vraagje: kunnen de eerste modellen van een yamaha r6 (bj 99) ook 25 kw op kenteken
 
Terug
Bovenaan Onderaan