25 KW motor zoeken

lorder1

Rookie
14 mei 2012
4
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ben over een half jaartje 18 en ik heb een probleem.

Wat is een goeie starters-motor voor mij ik ben rond de 1,70+
En wil graag in de richting van sport/race (ook al gaat die maar 150 met 25 KW XD)
En natuurlijk mag het ook een 2e handsje zijn en betaalbaar.

Alvast allemaal heel erg bedankt en weer een motor fan erbij :D

Groetjes,
 
Waarschijnlijk zit je dan met het nieuwe rijbewijs (gaat januari veranderen) en heb je nieuwe regels en verdelingen. Lees eerst dat eens?
 
Haybusa r1zxrfirebladeninja biturbo niet te vergeten ;)
Gewoon terug schroeven naar 11kW in 2013, met wat gelukt loopt ie stationair op 11kW :9~
 
heul niet, de groene zijn het snelst.

het wordt steeds vroeger vrijdag, maar dit is dan ook een kort weekje :+
 
150 CC runner dat wordt het helemaal in 2013 heb ik gehoord ;)

"Categorie A1 is voor motorfietsen tot 125cc en maximaal 11 kW; de minimumleeftijd voor dit rijbewijs is 18 jaar."

Dat zal trouwens wel weer de nieuwe hype worden, geen opgevoerde scooters. Maar mensen met 11kW rijbewijs die dan stiekem 150CC runners hebben :Z
 
Laatst bewerkt:
"Categorie A1 is voor motorfietsen tot 125cc en maximaal 11 kW; de minimumleeftijd voor dit rijbewijs is 18 jaar."

Dat zal trouwens wel weer de nieuwe hype worden, geen opgevoerde scooters. Maar mensen met 11kW rijbewijs die dan stiekem 150CC runners hebben :Z

Dan zie ik een markt voor nieuwe alpinestars pakken met bontkraagjes _O- kunnen de juweliers wel sluiten :+
 
Wat hier boven inderdaad al wordt genoemd, als je met een half jaartje pas 18 wordt, zit je waarschijnlijk aan de nieuwe regeling vast en moet je eerst 2 jaar op de snorscooter rijden.. (wel met helm uiteraard)
 
hallo allemaal bedankt voor de snelle reactie's helaas heb ik ook het nieuws gehoord alleen maar 125 cc lijkt wel scooter dingen zo dun zijn die latjes. iemand enig idee wat voor mini-motor ik dan moet nemen? helaas daar gaat mn r6 :(
 
hallo allemaal bedankt voor de snelle reactie's helaas heb ik ook het nieuws gehoord alleen maar 125 cc lijkt wel scooter dingen zo dun zijn die latjes. iemand enig idee wat voor mini-motor ik dan moet nemen? helaas daar gaat mn r6 :(


Eigenlijk bedoelen ze dat je zelf je plan moet trekken en zelf een leuke motor uit moet zoeken. Iets waar jij lekker op zit en wat je goed vindt rijden,..en dat je zelf eerst even moet zoeken via het knopje "zoeken".

Tip kijk eens in het 25kw gedeelte van motorforum! ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ben over een half jaartje 18 en ik heb een probleem.

Wat is een goeie starters-motor voor mij ik ben rond de 1,70+
En wil graag in de richting van sport/race (ook al gaat die maar 150 met 25 KW XD)
En natuurlijk mag het ook een 2e handsje zijn en betaalbaar.

Alvast allemaal heel erg bedankt en weer een motor fan erbij :D

Groetjes,

"Ik heb een probleem". Wat is je probleem dan? Bedoel je je lengte? Ik ben zelf namelijk ook rond de 1,70.
Om maar wat te noemen wat in mij op komt:
- Honda VFR400 / CBR600R / CBR600F
- Kawasaki ZXR400

Waarschijnlijk zit je dan met het nieuwe rijbewijs (gaat januari veranderen) en heb je nieuwe regels en verdelingen. Lees eerst dat eens?

Heeft die geen last van als die vóór 13 januari 2013 zijn rijbewijs haalt.
Dan krijgt die gewoon nog een "stempel" A licht en A zwaar dit 2 jaar later ingaat.

Een Yamaha R6 zou dan dus ook gewoon kunnen ;)
 
Laatst bewerkt:
ZZR250? Is niet zo'n groot ding. En als je aan de 125cc zit:

linkje
full
 
Hoi allemaal ben vandaag langs verschillende dealers geweest grote-kleine.
en er is mij het volgende verteld: ik zou voor mn 18e al mn theorie kunnen halen of precies als ik 18 ben. Vervolgens zou ik een spoedcursus van 3 dagen moeten nemen en dan moet ik het net op tijd redden.

Ik hoop dat ik dat ga redden ik ga er alles voor geven :D

Nee maar ik dacht misschien weten jullie wel wat een leuke motor is om op te beginnen en beetje handelbaar is.
 
Zoals eerder al gezegd is, kan je via de zoekfunctie van de site of via google ff zoeken.
Er zijn al honderden topics zoals deze.

Je kan je theorie examen pas doen als je 18 bent en je hebt wel geluk als je zo'n 3 daagse spoedcursus kan volgen, want bij mij in de buurt worden die nergens aangeboden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan