25 kw op uitdraai?

Bubba Sparxx

Die hard MF'er
6 sep 2005
296
0
lelystad
Goede avond,

Aangezien ik een 25kw rbw heb zit ik te kijken naar een nieuwe motortje..
net als de mogelijkheden om een motor op 25kw te zetten.

je hebt de standaard mogelijkheden als 25kw cdi of inlaat begrenzing maar nu hoorde ik ook over begrenzen op de gas (hendel) of dergelijke.. en dan een uitdraai op de bank..

dit hoorde ik van een motorzaak die goed bekent staat, ze hadden al eens een rsv mille op 25kw staan... lijkt me sterk maargoed.

weten jullie hier iets van? begr. op gas (hendel)
 
heb nu geregeld voor 25kw op kenteken van mijn zx6r alleen rijdt dat echt belabbert. dus nu mijn gasbegrenzing terug gebouwd en dan kan je hem iets beter laten lopen en dan heb je toch 25kw op kenteken dus geen gezeur met politie.....
Alleen een mille op 25kw zou ik nooit doen...probeer maar eens een hele dag door een rietje te ademen......
een 600 word echt al flink geknepen laat staan een 1000
 
begrenzing op gashendel kan je overigens niet officieel op 25kw kenteken krijgen en ook niet als er geen 2e type goedkeuring voor is
 
begrenzing op de gashendel was mij btw sterk afgeraden..
motor zou beter lopen met cdi enz.. maar dat is mij verteld.. heb er verder geen verstand van..
ik lees het hier wel als ik het dus helemaal fout heb.
 
Met CDI weet ik niet hoe het zit, maar met begrenzing op je inlaat ( Carbs ) word je afstelling behoorlijk vern#&*#

Daarom heb ik mijn ZXR750 op gas laten begrenzen en loopt gewoon prima!! gewoon uitdraai naar verzekering sturen en erbij vermelden dat je op je polis wilt hebben staan dat de motor op 25kw verzekerd is, en de politie zal hier niet moeilijk over doen!!

En het loopt ook nog een stuk beter.. teminste mijn top is uhm, behoorlijk hoog :P
 
begrenzing op de gashendel was mij btw sterk afgeraden..
motor zou beter lopen met cdi enz.. maar dat is mij verteld.. heb er verder geen verstand van..
ik lees het hier wel als ik het dus helemaal fout heb.

hoezo sterk afgeraden ?
hij loopt er echt niet slecht van of wat want je geeft eigenlijk gwn gas als oud weif :Y

rij zelf ook op gas begrenst met uitdraai en gaat prima
ben overigens ook nog nooit staande gehouden dus of echt problemen gaat geven weet ik niet..

ow trouwens in het blad motor stond deze week een stuk over iemand die op uitdraai had. hij kreeg bekeuring maar heeft dit aangevochten en hoefde niet te betalen.

exacte verhaal zie het blad :Y
 
hoezo sterk afgeraden ?
hij loopt er echt niet slecht van of wat want je geeft eigenlijk gwn gas als oud weif :Y

rij zelf ook op gas begrenst met uitdraai en gaat prima
ben overigens ook nog nooit staande gehouden dus of echt problemen gaat geven weet ik niet..

ow trouwens in het blad motor stond deze week een stuk over iemand die op uitdraai had. hij kreeg bekeuring maar heeft dit aangevochten en hoefde niet te betalen.

exacte verhaal zie het blad :Y


nja werd me verteld door een kennis weet het fijne er ook niet van..
 
Terug
Bovenaan Onderaan