25 kw papieren - vol vermogen in belgië ????

Tom

Die hard MF'er
8 apr 2003
414
1
Leuven
Vriendin van me is op zoek naar nieuwe moto en dees weekend belde haar garagist dat hij een goeie moto had binnengekregen sv650 (is ze ook naar op zoek)
probleem is wel dat de moto 25kw papieren heeft maar in realiteit is hij wel vol vermogen en dus niet geknepen.
De grote hamvraag is nu: kan je de papieren gemakkelijk aanpassen van 25kw naar vol vermogen in België ? hoe werkt dat ? via invoerder of ... ?? wat kost dat ? enfin een frustrerend probleem voor een overenthousiaste vriendin
wie geeft goede raad, please :} thanks a million
 
niemand met raad '( ;(
werkt hier niemand voor de dienst voor inschrijvingen van voertuigen of zo ?
please (hetik-kijk-zielig-met-puppy-oogjes gezichtje ontbreekt in de lijst) :P
 
Weet niet precies hoe dat in belgie in z'n werk gaat,

Maar mijn Kawa staat ook in de papieren op 25KW terwijl hij dat echt niet is.
Na een gesprek met de RWD blijkt dat ik mijn deel 1 moet opsturen, waarna zij de boel rechttrekken....

Mischien in belgie ook zo?
 
Misschien is informeren bij suzuki?
Die zullen die vraag toch nog al eens gekregen hebben denk ik zo.
 
Voor zever ik weet kan je een 25kw moto niet herinschrijven als "volle". Ma ik weet het niet zeker.

Daarmee dat die tweedehands motos zo goed verkopen: iedereen wil er vanaf na 2 jaar. :)
 
Vriendin van me is op zoek naar nieuwe moto en dees weekend belde haar garagist dat hij een goeie moto had binnengekregen sv650 (is ze ook naar op zoek)
probleem is wel dat de moto 25kw papieren heeft maar in realiteit is hij wel vol vermogen en dus niet geknepen.
De grote hamvraag is nu: kan je de papieren gemakkelijk aanpassen van 25kw naar vol vermogen in België ? hoe werkt dat ? via invoerder of ... ?? wat kost dat ? enfin een frustrerend probleem voor een overenthousiaste vriendin
wie geeft goede raad, please :} thanks a million

Je zou beter de papieren zo laten, maar op vol vermogen verzekeren.
Want later bij eventuele verkoop, krijg je zeker 500 euro meer voor je SV met 25Kw papieren erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan