25-kW-rijders in omg. eindhoven

Mag ik ook mee? Ik heb een Rebel 250 chopper, overgekocht van mijn maat Skoezie. Echt snel ben ik niet, durf nog niet zo goed bochten te nemen. '( Ben vorige maand nog op een klaverblad bij het talud naar beneden gereden, schrok van de bocht. ;( Moet weer wat zelfvertrouwen krijgen...
Jij hebt waarschijnlijk gewoon een dikke GSX-R 1000 onder je kont... ik laat me niet meer opfokken, REV!!!
 
hey rossandrie,

BGL (sandra) heeft je toegevoed op haar eigen MSN maar je accepteerd haar niet ofzo??? je moet niet geloven wat ze allemaal op het foprum over haar schijven, ik ken haar niet persoonlijk, maar ze lijkt mij best een lief meisje...

kris

Here we go agian :z :]
 
hey rossandrie,

BGL (sandra) heeft je toegevoed op haar eigen MSN maar je accepteerd haar niet ofzo??? je moet niet geloven wat ze allemaal op het foprum over haar schijven, ik ken haar niet persoonlijk, maar ze lijkt mij best een lief meisje...

kris
Soms is een grap ineens afgelopen ;)
 
Jij hebt waarschijnlijk gewoon een dikke GSX-R 1000 onder je kont... ik laat me niet meer opfokken, REV!!!
:o

GSX-R's zuigen. :r Doe mij maar een choppertje, lekker van het landschap genieten, van de fluitende vogels... :]

Mag ik nu mee :) of niet? ;(
 
Allemaal veels te gevaarlijk, een motor dient enkel om te posen 8-)
Dit vind ik zelfs al levensgevaarlijk
moto8.jpg
 
Allemaal veels te gevaarlijk, een motor dient enkel om te posen 8-)
Dit vind ik zelfs al levensgevaarlijk
http://img47.exs.cx/img47/7/moto8.jpg ((Afbeelding))


das ook levenshevaarlijk! waar zijn de helmen en de beschermende kleding :o






:+
 
Ik begin ook weer een beetje bang te worden met al die bladeren op de weg. Misschien goed voor mijn zelfvertrouwen om een ritje met jullie te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan