25-kW-rijders in omg. eindhoven

altijd nieuwsgierig, als je journalist in spé bent!!!
Maareuh Rossankneus O-) , ik ben ook journalist in opleiding. En dat is geen geintje dat meen ik wel echt. Ik zit op het Windesheim in Zwolle. Jij toevallig ook? Dan kan ik je een keer écht uitlachen... Dus meld ff.
 
Ik wil van de zomer ook wel een keer een stukje rondtoeren, ik denk dat ik dan mijn rs250 wel verkocht heb.
Kan ik eindelijk een iets snellere motor kopen

(vind het wel nog een beetje eng)
 
Maareuh Rossankneus O-) , ik ben ook journalist in opleiding. En dat is geen geintje dat meen ik wel echt. Ik zit op het Windesheim in Zwolle. Jij toevallig ook? Dan kan ik je een keer écht uitlachen... Dus meld ff.

Ja daaaaaag... Ik denk dat rossanne je inmiddels niet meer geloofd hoor, lekker laten lullen die gast rossandie! komt toch geen waar woord uit die jongen. BGL doe een opleding metaal bewerken op een vmbo in eindhoven.
 
Ja daaaaaag... Ik denk dat rossanne je inmiddels niet meer geloofd hoor, lekker laten lullen die gast rossandie! komt toch geen waar woord uit die jongen. BGL doe een opleding metaal bewerken op een vmbo in eindhoven.
En superkris volgt een studie Nederlands (spelling en grammatica) in Amsterdam :k :k :+
 
ik geloof er inderdaad ook geen zak van, alhoewel de schoolnaam wel klopt!!! Ik zit in tilburg... dus dat uitlachen kun je vergeten!!!!
Aha, eerstejaars?

Ik ben derdejaars, momenteel bezig met module economie. Straks praktijkblok, dan nog één theorieblok en dan eindelijk stage 8-) Wel veel praktijkuren inmiddels overigens gedaan.
 
ik zit in de vierde!!! loop nu stage en ga vanaf volgende week doe ik vakonderzoek en dan afstuderen... daarna wil ik nog een studie fotgrafie volgen!!!
Tering, vier jaar en nog schrijven als een kleuter :X :+

Aangezien ik me niet zo bezig hou met de loop van de studie, wat houdt dat vakonderzoek en afstuderen in :? Ik dacht een jaar stage, en dan tabéé, u bent klaar met school?
 
bij vakonderzoek moet je een ethische kwestie gaan onderzoeken en bij afstuderen ga je een scriptie schrijven.. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar dat kan natuurlijk helemaal anders zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan