25-kW-rijders in omg. eindhoven

Rossandri

MF'er
18 mei 2004
132
0
in de buurt van Eindhoven
Wie rijdt er 25 kW of is net over gestapt op zwaar en woont in omgeving eindhoven??? (dus rijders met relatief weinig ervaring en kilometers) MNisschien kenne we een toerritje organiseren voor in de lente!!!

laat maar weten wie er allemaal zin hebben om mee te gaan
 
Heb 13000 km. ervaring en wil wel mee :]
Zit nog ongeveer een jaartje aan de regeling dus moet kunnen denk ik.
 
Als je studeert (HBO/WO) kun je wel langskomen een keer, kijk maar op de site hieronderaan. :) Wij hebben ook wat 25kw-ers er bij.
 
hey rossandrie,

BGL (sandra) heeft je toegevoed op haar eigen MSN maar je accepteerd haar niet ofzo??? je moet niet geloven wat ze allemaal op het foprum over haar schijven, ik ken haar niet persoonlijk, maar ze lijkt mij best een lief meisje...

kris
 
ik wil ook wel mee rijden maar ik ben bang dat ik het niet bij kan houden.
Hoezo, rij je dan echt zo langzaam? Het is juist bedoeld voor minder ervaren rijders, dus niet echt de die-hard circuitrijders.... dus dat moet je wel aankunnen, of je moet op een zundapp komen, dan wordt het wel lastig!!!... Dus doe gewoon gezellie mee!!!
 
Mag ik ook mee? Ik heb een Rebel 250 chopper, overgekocht van mijn maat Skoezie. Echt snel ben ik niet, durf nog niet zo goed bochten te nemen. '( Ben vorige maand nog op een klaverblad bij het talud naar beneden gereden, schrok van de bocht. ;( Moet weer wat zelfvertrouwen krijgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan