25 kw rijders

k_vdklijn

MF'er
23 feb 2004
54
0
Wolvega
Hoi ik ben Kischan en ben 19 jaar
ik heb zelf nog geen motor maar ik wil graag eentje kopen.
omdat onze regering raar in elkaar zit en onz (18,19,20,21 jarige) niet op zware motoren laat rijden , heb ik er niet eentje aangeschafd.
maar mocht ik een leuke fiets vinden (25 kw) voor de zomer dan wil ik er wel over nadenken.
wie rijd hier 25 kw en wat voor motoren ,.......
heeft iemand nog advies voor mij als ik een motor wil aanschaffen??

mvg

Kischan
:] :] :] :] :] :]
 
Nouuww, welkom kischan.
Enne probeer eens wat te zoeken met de zoekfunctie, op de trefwoorden
- 25kw
- beginmotor
- eerste motor
- lichte motor

en dan op "topic titel" sorteren
suc6 en lees ze ;)
 
Niet langer zoeken! Aprilia RS 125! Lichtste motor met 23,6 kw. De mijne dan, volgens testbank. Maar smaken verschillen en er zijn nogal wat mensen die er problemen mee hebben.
 
Welkom :}

Altijd mooi om te horen als we er weer een motormuis bij hebben!

Maar zoek idd gewoon eens met de zoekfunctie en je zult best wat vinden.
En kijk ook hier eens: http://25kw.tk/ HET forum voor de 25 kw rijder(ster).

Ik zelf rij trouwens een CBR600 uit '92. Op de onofficiele manier teruggevoerd (met uitdraai dus).
 
Op de startpagina vfr 400 te koop echt een mooie fiets!!!
Moet je echt ff checke!!!!!!!!
En nee dat is geen bekende van mij.
 
:) Welkom :)
Ik kan je vertellen dat je aan 25kw veeeel lol kan beleven *D
Sinds kort rij ik op een Soes 600 Bandit N en gaat als een kanon alleen bij 120 in z'n 6 merk je het...
Maar dat los je op door gewoon een versnelling terug te schakelen 8-)
 
Welkom op motor-forum *D . Ik heb een VTR 250, en het rijdt best goed :] . Alleen bij de 160 houdt het zo'n beetje op (maar zo hard mag je helemaal niet O-) ) Ik heb er al veel plezier van/mee gehad.

(In april komt de mijne te koop '( , dan stap ik over op een >25kw cbr600. :9 )
 
61822
 
heb nog een cagiva mito van 2000 staan is van mijn vriendin geweest heeft 9000km gelopen,staat op t moment bij www.kipa-motoren.nl in Goirle voor verkoop is mooi ding heeft alleen een kapot contactslot(cilinder zit los)ze hebben m proberen weg te halen vandaar slot kapot.moet maar kijken fo t wat is
 
Ik kan je zeggen dat je met een aprilia RS 125 super veel lol kan hebben, en in het begin gaat het hard zat.
Zo'n motor stuurt gewoon super en een laag gewicht, en dat met een top van toch nog 185(bij mij)
 
Ik rij een er5 met 25 kw. Deze rijd perfect. Vooral het eerste jaar is het leuk. Als je nou een motor gaat kopen, koop er dan een met meer vermogen, dus een dei geknepen is. Dit heeft als voordeel dat je over 2 jaar geen nieuwe motor te kopen.

veel succes ermee.
 
ik heb een aprilia rs250 gezien voor 2500 euro ex afleveringskosten en 25kw maken

is dit een beetje goede prijs???

:? :? :?
 
Ik heb van men vriendin een bon gekregen op mijn verjaardag dat ik een 25 kw motor kan huren bij ons in de buurt..

kijk das toch liefde...........

*D :] *D
 
Ik heb een Honda CB-1 (400cc) en die staat ook nog op 25kW.

Leuke 25kw'ers zijn (naar mijn mening):
Honda VFR (of RVF)400
Honda CB-1
Honda CBR400R (als je die kunt vinden)
Kawasaki ZXR400 (echt vette fiets!)

Degelijke en goedkope 25kw'er:
Suzuki GS500E (lekker goedkoop, zowel in aanschaf als in onderdelen)
Honda CB500 (wel prijzig)
Kawasaki ER-5

De laatste 25kw'ers zijn wel de wat 'bravere motoren'.


Doe mij maar 1 van het eerste rijtje!!!
 
Hoi ik ben Kischan en ben 19 jaar
ik heb zelf nog geen motor maar ik wil graag eentje kopen.
omdat onze regering raar in elkaar zit en onz (18,19,20,21 jarige) niet op zware motoren laat rijden , heb ik er niet eentje aangeschafd.
maar mocht ik een leuke fiets vinden (25 kw) voor de zomer dan wil ik er wel over nadenken.
wie rijd hier 25 kw en wat voor motoren ,.......
heeft iemand nog advies voor mij als ik een motor wil aanschaffen??

mvg

Kischan
:] :] :] :] :] :]

Fout! :P

Een 21 jarige mag wel op een vol vermogen fiets. Wanneer ik 20 ben mag ik zelfs al op vol vermogen aangezien ik rijbewijs heb gehaald wanneer ik 18 was. De meesten trouwens...
 
Ik kan je zeggen dat je met een aprilia RS 125 super veel lol kan hebben, en in het begin gaat het hard zat.
Zo'n motor stuurt gewoon super en een laag gewicht, en dat met een top van toch nog 185(bij mij)

185!!?? hoe kan dat nou. ik rijd net 160 ofzo als ik mazzel heb.

heb je een 160cc?

en tjah ik adviseer geen 125cc, je hebt wel wat sleutelervaring nodig anders wordt het echt duur. verder zoals RSroy zegt je hebt er wel een hoop lol mee.
 
Laatst bewerkt:
de teller wil ook nogal eens wat liegen eh ;)

light puur aan't gewicht,lege tank,geen wind,wind op kop,wind mee,warm of koud weer enz hoe hard zo'n ding loopt(dat heb je nou een maal met een 2takt)
voorbeeld,in verscheidene gp's werd de lucht zo arm dat veel van die machientjes,voornamelijk de 125cc en 250cc veel van hun topvermogen verloren(is al veel op tv verkondigd door mecaniciens)
 
Waarschijnlijk liegt de teller idd, maar er staat echt 185 km bij 12500 rpm.
Ben trouwens wel benieuwd wat de teller afwijking is.
als ik een geldboom had was ik wel op top langs een flitspaal heen gereden, dan weet je hoe hard hij echt loopt }) })
 
185 kan niet hoor...

aprilia heeft altijd ernstig afwijkende tellers..

maar ach, who cares :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan