Rare Kwast
MF veteraan
- 16 feb 2003
- 1.260
- 0
Als die 235 pk en 800 kg tenminste kloppen. Het zal sowiezo een idioot snelle wagen zijn, daar niet van
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik trek m'n SV ook tot in de begrenzer als ik wil, als ik maar lang genoeg wacht. Ik neem tenminste aan dat je niet onbelast bedoeldHuh? Ik heb een begrensde cbr en die trek ik gewoon open tot de 12500 als ik wil.. Heb al van meerdere mensen gehoord dat begrensde motoren normaal niet zover doorgaan .. vreemd
Dat golfjeOp vrijdag 25 april 2003 19:10 schreef Zeta-boy het volgende:Laten we iig zeggen dat hij een golf 2 had, g60 blok erin (getuned), g-lader erop. 235 pk op 800 kg. Maargoed ik was er niet bij. Dus zou het verhaal misschien idd, zoals jullie zeggen iets anders kunnen liggen. Snel wassie iig met die golf wel.
kwa cijfers wel,een hayabusa doet er tot de 200 7,9 sec over dacht ik en de ferrari 9,3Nou dat met zo'n Ferrari valt ook nog wel mee!
Ik heb in het grijze verleden ooit eens met een Ferrari 288 GTO (308 cq Magnum model maar dan V8 met 2 turbo's en 500 PK, de eerste 300km+ Ferrari)aan de stok gehad op mijn GSX 1100, het "oermodel" met 114PK. Vanaf 80 tot 200 was ik een fractie sneller, daarna zag ik hem snel kleiner worden.
Dus met een moderne 900 of 1000 supersport moet je gehakt van maken zou ik zeggen, trouwens ouwe CBR1000 wil ook nog wel hoor...
Zie je die ' ' onder zijn post? Ik denk dat ie daarmee bedoelt te zeggen dat je die post niet al te serieus op moet vatten.
Ik snap het wel dat je daardoor zo fel reageert hoor. En het is ook wel goed, herinnert je nog es extra aan het feit dat je je een beetje moet inhouden op de motor.Ik hoop het maar....... ik had een klasgenoot die motor ging rijden om maar lekker stoer te doen, stoppies en wheelies voor school zonder helm, totdat er een figuur uit de zijstraat kwam, hij heeft 6 weken in coma gelegen en heeft het uiteindelijk niet gehaald.... vandaar de reactie.
Je tandwiel verhouding veranderen doet wonderenIk ben bijna een 25 kw rijder, en ik vraag me af op ik dit vermogen genoeg is om
ik weet niet hoe je iemand quote, dus dan maar zo
he zeon. Die post had je inderdaad niet serieus moeten nemen. Ik ben er ook wel van bewust dat ik me niet als een rossi in het verkeer moet gaan gedragen (niet dat ik er de kwaliteiten voor heb). Motorrijden is, wat ik ook bedoelde,
VOOR DE LOL, niet VOOR HET LEVEN.
Toch bedankt voor je bezorgtheid
Ik hoop het maar....... ik had een klasgenoot die motor ging rijden om maar lekker stoer te doen, stoppies en wheelies voor school zonder helm, totdat er een figuur uit de zijstraat kwam, hij heeft 6 weken in coma gelegen en heeft het uiteindelijk niet gehaald.... vandaar de reactie.
GA MAAR LEKKER STOER DOEN, KOM JE VANZELF IN JE GRAF TERECHT!!!!!
STOER DOEN DOE JE LEKKER IN DE KLEUTERKLAS! Wie weet wie je dan nog meer in je graf meeneemt???
Ik zeg het echt niet om je te jennen, maar denk alsjeblieft na als je op een motor stapt.
Om een eind te maken aan de eeuwige discussie wie van de twee op een circuit uiteindelijk het snelste is, organiseerde MOTO 73 in samenwerking met het blad Formule 1 een vergelijkingstest op Assen tussen Jurgen van den Goorbergh op een standaard Yamaha YZF-R6 en Nederlands snelste DTM-coureur Christijan Albers achter het stuur van een 400 pk-sterke AMG Mercedes V8.
de motor was wel ff 9 seconden sneller dus..............
ps: kan je dan elke tot 600 cc gaande motor 'begrenzen'
ik weet niet hoe je iemand quote, dus dan maar zo
he zeon. Die post had je inderdaad niet serieus moeten nemen. Ik ben er ook wel van bewust dat ik me niet als een rossi in het verkeer moet gaan gedragen (niet dat ik er de kwaliteiten voor heb). Motorrijden is, wat ik ook bedoelde,
VOOR DE LOL, niet VOOR HET LEVEN.
Toch bedankt voor je bezorgtheid
M'n RS 250 is 25 KW, maar hij trekt toch nog als een tierelier en een top die toch nog tegen de 200 ligt, terwijl een vol vermogen RS 250 220 haalt....