25 Kw

PaulVogels

Die hard MF'er
30 sep 2002
371
0
Helmond NL
Ik ben op zoek naar een motor en heb het **** 25 Kw bewijs nog 1 jaar en 6 maanden.
Nu ben ik op zoek naar het een en ander zoals bijvoorbeeld welke motor ik waar kan kopen en wie wat kan knijpen.

Is het misschien niet een idee om een apart stukje te maken voor 25 Kw-ers (volgends mij dan de eerste op heel internet) waar de echte motorrijders in spe hun vragen en antwoorden kunnen vinden.

De 25 Kw informatie is nu zo verspreid op jullie forum.

Met vriendelijke groeten,
Paul Vogels
 
Deze vraag is vaker geweest...

De reden dat we het niet doen is dat je 25Kw technische vragen hebt, dat er sportmotoren zijn die 25Kw zijn, 25Kw choppers, dat er 25Kw motoren te koop worden aangeboden. Kortom.. op deze manier zou je in feite alle andere categorieën moeten kopieren maar dan speciaal voor 25Kw. Dat gaat dus niet.

1 forum maken waar alle 25Kw vragen in terechtkomen is ook niet de bedoeling, dan heb je advertenties tussen technische vragen en 25Kw fototopics naast 25Kw meetingtopics. Wordt dus een zootje op die manier.

Gaat dus zeker voorlopig nog niet gebeuren, een eigen 25Kw forum. Een tip voor de mensen met 25Kw die een topic posten: zet ff [25Kw] in de titel ofzo, dan zoekt dat weer gemakkelijker voor andere 25Kw'ers.

Zoek trouwens maar eens in de search op 25Kw, vind je ook genoeg: http://www.motor-forum.nl/forum/search.php

Succes.
 
wat vind je van een zxr400?

6795
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan