25 KW?

duc851

MF'er
26 aug 2001
115
0
Nederland, planet Earth
Hoe zit het nu met al die 25 Kw fietsen? Ik bedoel, op de site van Biggelaar (hoi redbulman) staat een duc 600 ssn \"junior\". :P :P

Ik hoef god zij dank niet op een 25 kw rond te toeren :} *D , maar als ik nu een leuke fiets zie met een 25 kw kit erop, kan die er dan makkelijk af gehaald worden? |(

Reeds dank voor jullie reactie\'s

Duc851
 
Hangt volgens mij van de fiets af. Bij mijn SV waren het alleen de gasschuiven en wat afstellen. Meer niet.
 
Yep 25kw setje kan je er zo uithalen. Is inderdaad niet zoveel werk. Ik heb alleen nog nooit een 25kw Duc gezien...
 
Zover ik weet is een 25Kw setje vaak niet meer dan een restictor (een plaatje welke de doorlaat verkleint)in je inlaatspruitstuk en eventueel ook in je uitlaat.
 
Hoe zit het nu met al die 25 Kw fietsen? Ik bedoel, op de site van Biggelaar (hoi redbulman) staat een duc 600 ssn \"junior\". :P :P

Ik hoef god zij dank niet op een 25 kw rond te toeren :} *D , maar als ik nu een leuke fiets zie met een 25 kw kit erop, kan die er dan makkelijk af gehaald worden? |(

Reeds dank voor jullie reactie\'s

Duc851

Bij een duc is het heel makkelijk daar zit een plaatje voor de gasschuif zodat die gewoon niet verder opengaat.
Je gashendel lijkt dan net op snelgas kan maar een kleinbeetje draaien.
Door het plaatje te verbuigen heb je gelijk vol vermogen.
 
Yep 25kw setje kan je er zo uithalen. Is inderdaad niet zoveel werk. Ik heb alleen nog nooit een 25kw Duc gezien...


Een vriend van mij heeft een 25kw kitje op zijn 748. maar plaatje is verbogen door lomp aan het gas tehangen dus heeft nu vol vermogen.
 
Een vriend van mij heeft een 25kw kitje op zijn 748. maar plaatje is verbogen door lomp aan het gas tehangen dus heeft nu vol vermogen.

Lekker kitje dan :+ Ik kon zo hard of zacht aan het gas hangen, maar die GS500e van mij was goed begrenst. Ach, denk dat ik nog nooi teen geknepen duc heb gezien, omdat een Duc over het algemeen vrij prijzig is, en over het algemeen door de hoge prijs niet wordt bereden door iemand tussen de 18 en 21 jaar... of je moet centen hebben ;)
Ik in elk geval niet zoveel om een duc te kopen toen ik mijn eerste motor kocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan