25 kW

Wannabe

MF'er
11 feb 2004
34
0
Rdam
Ik heb een rondgesnuffeld |( op het internet over de regeling van 25 kW motoren. Nu zijn mij een paar dingen nog niet echt duidelijk. Ik wil voor alsnog een Kawasaki 400 zrx kopen.

Nu is mij vraag, als ik hem "standaard" koop kan ik em dan terug voeren naar 25 kW en na 2 jaar weer op vol vermogen rijden (heeft dit nadelen voor de motor). En als ik een 25 kW 400 zrx koop is die dan al begrenst of is het een ander type, zo nee dan kan ik deze ook na 2 jaar op vol vermogen rijden toch???

Wat hebben deze keuzes ten gevolgen van keuren (kentekenbewijs).....

Wat is volgens jullie de beste optie???

--WaNnAbE--
 
Een 25kw uitvoering van een motor is meestal geen ander type, maar er worden dan door een ge-certificeerde dealer begrenzingen in de carburateurs geplaatst (soms een andere ICU) Ingition Control Unit) en dan wordt er een certificaat van inbouw opgestuurd naar het RDW, terugbouwen kan je gewoon doen, dan moet je naar het postkantoor daar krijg je een formulier wat je naar het RDW moet opsturen, en dan krijg je je 'nieuwe' papieren opgestuurd van het RDW.

Zo ging het in ieder geval bij mijn Honda, ik zou zo-ie-zo even langs een Kawa dealer gaan.

Dus als je een 25kw uitvoering tegen komt voor een mooie prijs zou ik daar voor gaan, want het ombouwen kan nog best wel eens een dure grap zijn.

Ik hoop dat je zo een beetje opweg heb geholpen.

Suc6 ermee!
 
tis een ZXR. niet zrx. dat is een musclebike :) .

na 2000 zijn ze officieel af te voeren, daarvoor moet je het onofficeel doen met een uitdraai. zie ook de 'zoeken' functie.
 
ja hallo ik heb een jaar geleden zo'n zxr 400 gekocht voor mijn vriendin en terug laten voeren maar deze stond al op kenteken 25KW maar ik heb er veel problemen mee gehad
,ligt ook een beetje aan mijn vriendin want hij kwam heel weinig de schuur uit en daar kon hij niet zo goed tegen want ik kreeg hem niet meer gestart en aanduwen valt tegen want er zit een beveiliging op de schakelbak, je kunt hem niet in zijn twee zetten als hij niet loopt
je moet het zelf weten maar ik zou een cbr of een gsx-r terug laten voeren daar gaat het beter mee of mijn motor (rs250) ander cdi kasje er in en rijden

groetjes sneaky
 
als je een zxr 400 wilt kopen die 25kw die betaalbaar is krijf je al gou een duitse motor omdat je in nederland een zxr400 pas kunt terug laten voeren op kenteken vanaf bouwjaar 2000 en in duitsland is dat niet
En ze zeggen dat het niks uitmaakt dat je hem na twee jaar veer op volvermogen laat terug zetten maar dan heeft hij toch twee jaar zijn power niet kwijt gekunt want als je er op zit wil hij wel maar mag niet en dat laat hij ook horen ookHij loopt toch plat er op berg afwaarts 180
groetjes sneaky
 
ja hallo ik heb een jaar geleden zo'n zxr 400 gekocht voor mijn vriendin en terug laten voeren maar deze stond al op kenteken 25KW maar ik heb er veel problemen mee gehad
,ligt ook een beetje aan mijn vriendin want hij kwam heel weinig de schuur uit en daar kon hij niet zo goed tegen want ik kreeg hem niet meer gestart en aanduwen valt tegen want er zit een beveiliging op de schakelbak, je kunt hem niet in zijn twee zetten als hij niet loopt
je moet het zelf weten maar ik zou een cbr of een gsx-r terug laten voeren daar gaat het beter mee of mijn motor (rs250) ander cdi kasje er in en rijden

groetjes sneaky

omdat jij een maandagmorgen modelletje had zijn meteen alle zxr's kut? :X
enne.... leestekens zijn geen overbodige luxe hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan