25 kW

Daar hebben die lui geenees zin in en de tijd voor. Je weet toch hoe die zijn :z
Kijken ff in de papieren, klaar.

Bij een controle misschien wel ja. Denk je dat je er ook zo makkelijk vanaf komt als je iemand overhoop hebt gereden :? Dan gaan ze lijkt me wel iets meer controleren dan alleen je papieren.
 
Bij een controle misschien wel ja. Denk je dat je er ook zo makkelijk vanaf komt als je iemand overhoop hebt gereden :? Dan gaan ze lijkt me wel iets meer controleren dan alleen je papieren.

Lijkt mij ook ja. Verzekeringen proberen altijd onder betalen uit te komen. Ze zullen zeker controleren of jij een klein rijbewijs hebt en ook of je een 25kW'er hebt.
 
Ik zou wachten.. of in elk geval alleen rijden als het rustig is op de weg. Dat heb ik gedaan afgelopen weken, maar hij staat nu bij de dealer want ik moet nog meer dan 1,5 jaar :z
 
Lijkt mij ook ja. Verzekeringen proberen altijd onder betalen uit te komen. Ze zullen zeker controleren of jij een klein rijbewijs hebt en ook of je een 25kW'er hebt.

Ze snappen niet eens hoe je van PK's de kW's kunt uitrekenen, laat staan dat ze weten hoe het rijbewijs in elkaar zit |(
 
Als je geen lol hebt met 25kw heb dat ook niet met 25kw+

Juist, als je maximaal schuin en met 100 km/h door een bocht heen kan, dan heb je theoretisch nog niets aan die +25 kW fiets (het enigste is dat je veel sneller kan optrekken en hogere snelheden haalt; bochtenwerk is toch veel leuker dan recht oe recht aan!)
Ik snap het probleem niet. Jij schaamt je dus als je eruit wordt gereden door een GTI?? |(

Pak je het slim aan: je haalt m later in en gaat voluit door de bocht en weg = GTI.

Oefening baart kunst is het gezegde.
 
Is ook zo, maar om dan 2X 500 piek te lappen om de motor te laten begrenzen en ontgrenzen voor een paar weken begrenst te rijden is onverstandig voor mijn portemonnee.

Het is nu wel gebleken wat het onverstandigst was voor de portemonnee zeker??
Veel succes bij het sparen voor een de reparaties.
 
wat ik allemaal gelezen heb...
die durft niet meer...

op zijn gezicht gegaan...grote praatjes...en niet verzekerd zijn ...en rijden met een vermogen wat die jongen niet eens aankan...

ooooeeee....dit is wel erg fout...

blijft jammer dat de groep er de dupe van is geworden....dat hij er naast lag...sja...praatjes vullen geen gaatjes en de vangrail geeft niet mee...

jammer dat het zo had moeten lopen...hopen dat hij er nu wel wat van geleerd heeft.
 
Ik vind persoonlijk dat "we" er ook in dit topic niet over door moeten gaan.
Hij is gewaarschuwd. Bij volle verstand, mag ik hopen, heeft hij toch besloten te gaan rijden in de veronderstelling dat hem niks zou gebeuren en dat hij voorzichtig zou doen.
Helaas is het anders gelopen.

Trek er een les uit als dat nodig is, maar ben verder dus van mening dat ie letterlijk en figuurlijk op ze bek is gegaan met deze actie en dat hij dat zelf ook weet.

Beetje lullig voor Takumi om er zoveel posts aan te wijden.
Doet pijn genoeg en dan is het niet leuk om hier van ons vooral verwijten oid te krijgen ipv sterkte.
 
Ik vind persoonlijk dat "we" er ook in dit topic niet over door moeten gaan.
Hij is gewaarschuwd. Bij volle verstand, mag ik hopen, heeft hij toch besloten te gaan rijden in de veronderstelling dat hem niks zou gebeuren en dat hij voorzichtig zou doen.
Helaas is het anders gelopen.

Trek er een les uit als dat nodig is, maar ben verder dus van mening dat ie letterlijk en figuurlijk op ze bek is gegaan met deze actie en dat hij dat zelf ook weet.

Beetje lullig voor Takumi om er zoveel posts aan te wijden.
Doet pijn genoeg en dan is het niet leuk om hier van ons vooral verwijten oid te krijgen ipv sterkte.

Waarom vind ik dat jij altijd als een modje over komt.. altijd iedereen corrigeren, en zeggen wat wij volgens jou wel en niet moeten doen..
Maar wie ben ik..
 
Ik vind persoonlijk dat "we" er ook in dit topic niet over door moeten gaan.
Hij is gewaarschuwd. Bij volle verstand, mag ik hopen, heeft hij toch besloten te gaan rijden in de veronderstelling dat hem niks zou gebeuren en dat hij voorzichtig zou doen.
Helaas is het anders gelopen.

Trek er een les uit als dat nodig is, maar ben verder dus van mening dat ie letterlijk en figuurlijk op ze bek is gegaan met deze actie en dat hij dat zelf ook weet.

Beetje lullig voor Takumi om er zoveel posts aan te wijden.
Doet pijn genoeg en dan is het niet leuk om hier van ons vooral verwijten oid te krijgen ipv sterkte.

:^
 
Waarom vind ik dat jij altijd als een modje over komt.. altijd iedereen corrigeren, en zeggen wat wij volgens jou wel en niet moeten doen..
Maar wie ben ik..

Jij moet zoiets van mond houden.

Ik loop niet te corrigeren, ik spreek me mening uit wiseguy.
Misschien helaas...duidelijke mening die ik heb en doe er mee wat je wil.

En doe je huiswerk wat beter de volgende keer als je wat tegen iemand zegt...

Kan me namelijk niet heugen dat ik jou heb verteld wat je wel/niet moet doen...niet hier en niet op MSN met je 25 kw geneuzel...
 
Jij moet zoiets van mond houden.

Ik loop niet te corrigeren, ik spreek me mening uit wiseguy.
Misschien helaas...duidelijke mening die ik heb en doe er mee wat je wil.

En doe je huiswerk wat beter de volgende keer als je wat tegen iemand zegt...

Kan me namelijk niet heugen dat ik jou heb verteld wat je wel/niet moet doen...niet hier en niet op MSN met je 25 kw geneuzel...
Ik wil verder geen nare sfeer creeren of iets in die geest, maar ik vind dat jij mij ook wel mamma-a-like op m'n stuk hebt gewezen. Hoef je niet te doen. En dat is mijn mening. No offense verder hoor.
 
Ik wil verder geen nare sfeer creeren of iets in die geest, maar ik vind dat jij mij ook wel mamma-a-like op m'n stuk hebt gewezen. Hoef je niet te doen. En dat is mijn mening. No offense verder hoor.

Lage CB heeft gewoon een hekel aan scooterrijdende jochies die nog niet eens oud genoeg zijn om op een motor te stappen :+ })


edit : Oh nee je hebt al een RS125? :)

Lage CB geeft gewoon d'r mening en ze heeft wel gelijk dat Takumi nu wel weet hoe het zit nadat iedereen op 'm begint te zeiken. Zo kan je wel door blijven gaan in een topic, maar gebeurd is gebeurd en na een paar reacties weet ie wel hoe het zit
 
Laatst bewerkt:
Lage CB heeft gewoon een hekel aan scooterrijdende jochies die nog niet eens oud genoeg zijn om op een motor te stappen :+ })


edit : Oh nee je hebt al een RS125? :)

Lage CB geeft gewoon d'r mening en ze heeft wel gelijk dat Takumi nu wel weet hoe het zit nadat iedereen op 'm begint te zeiken. Zo kan je wel door blijven gaan in een topic, maar gebeurd is gebeurd en na een paar reacties weet ie wel hoe het zit

Maar dat doet ze een beetje erg veel..

Enne.. een scooter of een Div600... wat is het verschil ?
 
Jij moet zoiets van mond houden.

Ik loop niet te corrigeren, ik spreek me mening uit wiseguy.
Misschien helaas...duidelijke mening die ik heb en doe er mee wat je wil.

En doe je huiswerk wat beter de volgende keer als je wat tegen iemand zegt...

Kan me namelijk niet heugen dat ik jou heb verteld wat je wel/niet moet doen...niet hier en niet op MSN met je 25 kw geneuzel...

En gelijk ga je weer in de verdediging zoals Fastnappie zei.. zeg het toch alleen :?
Je zegt bij veel topics steeds dingen van.. We kunnen beter dat, of je kan beter zus..
En ''ik vind'!'' Terwijl jouw mening dan helemaal niet aan de orde is..
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 11 juni 2002 08:40 schreef JK het volgende:Lage CB heeft gewoon een hekel aan scooterrijdende jochies die nog niet eens oud genoeg zijn om op een motor te stappen :+ })


edit : Oh nee je hebt al een RS125? :)

zegt ie dat een 125 heeft hij heeft gewoon een 50cc aprilia,en zoals je je nu gedraagt loop je hier de oel te verzieken
 
Laatst bewerkt:
Waarom vind ik dat jij altijd als een modje over komt.. altijd iedereen corrigeren, en zeggen wat wij volgens jou wel en niet moeten doen..
Maar wie ben ik..
Modjes corrigeren in principe niemand en zeggen ook niet wat je wel en niet moet doen.
We geven af en toe wel de grenzen aan van wat wel en niet kan. Ik vind Lage CB dus niet net een modje, maar dat is mijn persoonlijke mening :P
 
Modjes corrigeren in principe niemand en zeggen ook niet wat je wel en niet moet doen.
We geven af en toe wel de grenzen aan van wat wel en niet kan. Ik vind Lage CB dus niet net een modje, maar dat is mijn persoonlijke mening :P

Ik wel, maar dat is mijn persoonlijke mening :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan