25 kW

Mannen rustig. Dit is toch een discussie-forum en daar wordt toch juist verwacht dat je JOUW mening geeft. Anders zijn we snel uitgeluld met z'n allen. Iedereen heeft nu eenmaal andere ideeen over bepaalde onderwerpen.
 
Jongens...allemaal prima maar het enige wat ik doe is me mening geven.
Daar kan je tegen of niet.
Wanneer ik ongelijk heb zeg het dan gewoon en dan ben ik mans genoeg om erop terug te komen.
De pest is alleen dat het dan weer gezien wordt als verdedigen :z

Het "ik vind" staat er omdat ik mijn mening ed moeilijk kan verwoorden als wij, omdat ik niet voor een ander kan spreken.

Lees het ipv als verdediging eens als eye-opener of gewoon heel simpel als iemand die mening/visie zegt. Zo makkelijk om te zeggen dat het verdediging is en daarbij, ik hoef me niet te verdedigen omdat ik sta voor wat ik zeg.

Stefan...als jij het opvat als mama gedoe, dan is dat hoe jij het opvat. Zo is het niet bedoeld iig.

Ik blijf gewoon me mening geven en mensen doen ermee wat ze willen...

Verder vindt ik het erg jammer dat Nappert erbij wordt gehaald. Die heeft hier niks mee te maken.

En dan nu weer verder over 25 kw!!!
 
Jongens...allemaal prima maar het enige wat ik doe is me mening geven.
Daar kan je tegen of niet.
Wanneer ik ongelijk heb zeg het dan gewoon en dan ben ik mans genoeg om erop terug te komen.
De pest is alleen dat het dan weer gezien wordt als verdedigen :z

Het "ik vind" staat er omdat ik mijn mening ed moeilijk kan verwoorden als wij, omdat ik niet voor een ander kan spreken.

Lees het ipv als verdediging eens als eye-opener of gewoon heel simpel als iemand die mening/visie zegt. Zo makkelijk om te zeggen dat het verdediging is en daarbij, ik hoef me niet te verdedigen omdat ik sta voor wat ik zeg.

Stefan...als jij het opvat als mama gedoe, dan is dat hoe jij het opvat. Zo is het niet bedoeld iig.

Ik blijf gewoon me mening geven en mensen doen ermee wat ze willen...

Verder vindt ik het erg jammer dat Nappert erbij wordt gehaald. Die heeft hier niks mee te maken.

En dan nu weer verder over 25 kw!!!
Jij geeft ook gewoon je mening, en dat is gewoon goed. Het is meer de manier van schrijven waar men denk ik de problemen mee heeft. Ik ken je langer als vandaag dus ik kan wel enigszins inschatten hoe je iets bedoeld, anderen misschien iets minder? Interpretatieprobleempje denk ik. :?

Dat is het grote probleem van internet. Jij kan niet zien of ik dit nu lachend :) of heel serieus zit te typen. En die smileys helpen er wel iets bij, maar nog steeds kan iets heel verkeerd overkomen. Gewoon een beetje tolerant zijn, en dan komt het alemaal wel goed denk ik. En gewoon er van uit gaan dat iedereen hier komt met goede bedoelingen. :)
 
Jij geeft ook gewoon je mening, en dat is gewoon goed. Het is meer de manier van schrijven waar men denk ik de problemen mee heeft. Ik ken je langer als vandaag dus ik kan wel enigszins inschatten hoe je iets bedoeld, anderen misschien iets minder? Interpretatieprobleempje denk ik. :?

Dat is het grote probleem van internet. Jij kan niet zien of ik dit nu lachend :) of heel serieus zit te typen. En die smileys helpen er wel iets bij, maar nog steeds kan iets heel verkeerd overkomen. Gewoon een beetje tolerant zijn, en dan komt het alemaal wel goed denk ik. En gewoon er van uit gaan dat iedereen hier komt met goede bedoelingen. :)

Als iemand zich afvraagt hoe ik iets bedoel dan kan ernaar gevraagt worden, maar kom niet achteraf jammeren blabla...kom ermee of hou je mond. Niet iedereen zit, gelukkig, hetzelfde in elkaar, maar dit is dus hoe ik erover denk.

Ik ben überhaupt erg slecht in het inpakken van boodschappen en daar hou ik ook niet van...
Doe ik dus ook niet omdat ik hetzelfde ermee wil zeggen...
Dan liever duidelijk.
 
[offtopic]
Als ik even mijn bescheiden mening mag geven over alles wat hierboven geschreven is.
Motor-forum is er voor mensen die over motoren en aanverwante zaken willen praten. Dat maakt MF zo leuk, je mag/kan je mening, ervaringen uitwisselen met anderen.

Ik vind het vreemd dat Lage CB zo aangevallen wordt, ze geeft een mening net als alle anderen. Als een man zijn mening zo duidelijk weg zou zetten, vallen anderen er niet over.
Als ze door haar duidelijke taal irritatie opwekt bij bepaalde personen, moeten die eens kijken waardoor ze zich op de pik getrapt voelen, heeft meestal iets te maken met herkenning, maar het niet willen inzien.
Nu graag geen persoonlijke zaken meer uitvechten op MF maar gewoon weer ontopic.
[einde offtopic]
 
Op dinsdag 11 juni 2002 11:12 schreef DaFoolio het volgende:Jij geeft ook gewoon je mening, en dat is gewoon goed. Het is meer de manier van schrijven waar men denk ik de problemen mee heeft. Ik ken je langer als vandaag dus ik kan wel enigszins inschatten hoe je iets bedoeld, anderen misschien iets minder? Interpretatieprobleempje denk ik. :?
Denk ook dat het een interpretatiemisverstand, geen probleem, is. En ik heb geen problemen met "strenge" vrouwen. Zoals Lara hierboven aansnijdt. Iedereen is uiteraard vrij om z'n mening te uiten (gelukkig maar). Maar ik was gewoon even verbaasd op de reactie van LCB in 'n andere topic. Die van mij ook niet echt genuanceerd was. Verder over 25kW nu?
 
Laatst bewerkt:
Das inderdaad een heel goed plan. Ik ben nog altijd voorstander van een apart hoekje op het forum voor 25 kW aangelegenheden. Das toch een klein beetje een aparte categorie naar mijn mening.

Heb ik in mijn 25kw periode gevraagd maar er waren geen oren naar. Dat verwacht ik nu ook nog niet :) En ben toch bijna klaar met 25kw dus ga ik me ook niet meer bemoeien met zo'n extra hoekje.
 
Hoezo? Er kan toch ook gewoon één groot 25 kW topic worden geopend? Zelfde effect denk ik zo.

Dat zou dan ook kunnen voor al uw banden-/accu-/vakantievragen...gaat niet werken nee.

Maar opzich is het een volkje apart die 25 kw-ers. Net zoals de OBT-ers, SS-ers, Nakers, enz.
Dus in die zin denk ik niet hetzelfde effect.
 
Dat zou dan ook kunnen voor al uw banden-/accu-/vakantievragen...gaat niet werken nee.

Maar opzich is het een volkje apart die 25 kw-ers. Net zoals de OBT-ers, SS-ers, Nakers, enz.
Dus in die zin denk ik niet hetzelfde effect.
apart volkje hoe bedoel je dat.25KWers zijn gewoon dezelfde mensen met dezelfde hobbys die beginnen met motorrijden.dus als ik 25KW cb zou rijden dan ben ik apart of bedoel je het anders?
 
apart volkje hoe bedoel je dat.25KWers zijn gewoon dezelfde mensen met dezelfde hobbys die beginnen met motorrijden.dus als ik 25KW cb zou rijden dan ben ik apart of bedoel je het anders?

De context zal duidelijk maken dat 25kw net als OBT enz. een apart onderdeel vormt binnen het forum.
Ik had al bewust die OBT-ers, (S)S-ers en nakers erachter gezet.
En ik ken je niet, anders had ik ja gezegd..."jij bent apart ;) "

Motorrijders in algemeenheid is een apart volkje (vindt ik ;) ), dus in die zin wel ja ;)

Over SS-ers...geen bedoelingen mee, dat moge duidelijk zijn. Ik lees het alleen als SuperSport.
 
Op dinsdag 11 juni 2002 18:23 schreef Lage CB het volgende:De context zal duidelijk maken dat 25kw net als OBT enz. een apart onderdeel vormt binnen het forum.
Ik had al bewust die OBT-ers, (S)S-ers en nakers erachter gezet.
En ik ken je niet, anders had ik ja gezegd..."jij bent apart ;) "

Motorrijders in algemeenheid is een apart volkje (vindt ik ;) ), dus in die zin wel ja ;)

Over SS-ers...geen bedoelingen mee, dat moge duidelijk zijn. Ik lees het alleen als SuperSport.
Ahhhhhhhhh dan is het nu duidelijk voor iedereen :+ :)
 
De context zal duidelijk maken dat 25kw net als OBT enz. een apart onderdeel vormt binnen het forum.
Ik had al bewust die OBT-ers, (S)S-ers en nakers erachter gezet.
En ik ken je niet, anders had ik ja gezegd..."jij bent apart ;) "

Motorrijders in algemeenheid is een apart volkje (vindt ik ;) ), dus in die zin wel ja ;)

Over SS-ers...geen bedoelingen mee, dat moge duidelijk zijn. Ik lees het alleen als SuperSport.
ja we zijn allemaal apart maar ok ik weet nu hoe je et bedoelt. ;)
 
#1) Okay....EVEN over die 25 kW hoek.

Kort gezegd: deze topic is genoemd: 25 kW
"Wat doen jullie dan in godsnaam hier!? Jullie hebben deze tijd toch allang of juist niet (dat vind ik nog veel leuker) gehad!?!??!"

Jahoor.... dit slaat toch echt helemaal nergens op (ook "Wat....!?!??"); weet je wel wat je zegt?
"25 kW is een apart soort volk"
What the fuck is er anders aan??? Ja minder vermogen, maar zijn dan de betreffende motorrijders anders??? |(

Hier moet ik toch echt wel hééél hard om lachen!
 
#2) Okay...EVEN over die 25 kW hoek

Tuurlijk kan er een apart deel / hoek cq onderdeel voor 25 kW zijn net_zoals_ de SS, Tour, OBT enzo zijn.
Maar ga niet bij voorbaat mensen in een hoek stoppen


(*Of heb IK o.a. LageCB nu (ook weer?) verkeerd begrepen!?!?!? :? *)
 
#1) Okay....EVEN over die 25 kW hoek.

Kort gezegd: deze topic is genoemd: 25 kW
"Wat doen jullie dan in godsnaam hier!? Jullie hebben deze tijd toch allang of juist niet (dat vind ik nog veel leuker) gehad!?!??!"

Jahoor.... dit slaat toch echt helemaal nergens op (ook "Wat....!?!??"); weet je wel wat je zegt?
"25 kW is een apart soort volk"
What the fuck is er anders aan??? Ja minder vermogen, maar zijn dan de betreffende motorrijders anders??? |(

Hier moet ik toch echt wel hééél hard om lachen!

Als je tekst quote, niet zelf er wat bij verzinnen.

En heb je mij/anderen iets horen zeggen dat de betreffende motorrijders anders zijn in/nav die post?
Als ik of een ander dat wel heeft gedaan en het was geen geintje, dan mag je erop terugkomen wat mij betreft.

Wanneer niet-25 kw-ers iets te melden hebben over zaken aangaande 25 kw zoals welke regels eraan verbonden zijn, hoor je niemand zeggen "wat doe je hier dan...." :?

En ik weet heel goed wat ik gezegd heb.....maar ga het niet herhalen omdat het er al staat en ik ook al heb toegelicht wat ik ermee bedoelde. Zie bovenstaande posts.

Als je maar lol heb, dus lach lekker verder ;)

Edit:
Als je het sect bekijkt...zit iedereen toch in een hoek...jij met je 25 kw in de toerhoek, ik in de toerhoek en weer een ander in de Naked hoek...
Dan komt daar een 25 kw hoek bij. Niks om je voor te schamen oid lijkt mij, maar dat is aan de rijd(st)ers zelf.
OBT heeft ook een "hoek" gekregen en ze zijn maar wat blij en trots!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sommige mensen kunnen niet lezen of dingen niet helemaal begrijpen. Dat 25kw apart is klopt toch? Alles is apart. Een oud brik is apart, een naked bike is apart. boeie? neuh.
LageCB geeft gewoon aan dat 25kw wat anders is dan de andere 'hoeken'.
 
Okee...er is dus erg veel onduidelijkheid onstaan van wat uitspraken, begrijp ik.

Maar opzich is het een volkje apart die 25 kw-ers. Net zoals de OBT-ers, SS-ers, Nakers, enz.

Dit heb jij, denk ik dan, verkeerd bedoelt en ik verkeerd opgevat.
Waarschijnlijk bedoel je dat er een apart gedeelte voor aanwezig zou kunnen zijn.

En het
"Wat doen jullie dan in godsnaam hier!? Jullie hebben deze tijd toch allang of juist niet (dat vind ik nog veel leuker) gehad!?!??!"
zeg ik dan vanuit _mijn_ standpunt, van de (verkeerd bedoelde) eerste uitspraak van jou (zie boven).
Hier ga ik dan over door:

Op woensdag 12 juni 2002 11:49 schreef Hrimgrimnir het volgende:
#1) Okay....EVEN over die 25 kW hoek.

Kort gezegd: deze topic is genoemd: 25 kW
"Wat doen jullie dan in godsnaam hier!? Jullie hebben deze tijd toch allang of juist niet (dat vind ik nog veel leuker) gehad!?!??!"

Jahoor.... dit slaat toch echt helemaal nergens op
(ook "Wat....!?!??")
weet je wel wat je zegt?

Dat dus die _evt_ uitspraak nergens opslaat, snappey? (Tjahah...het is even ingewikkeld :) :) )

Kijk, ik vind het zo erg grappig dat sommige motorrijders de 25 kW minderwaardig aankijken en in sommige gevallen zelf ook nog die tijd hebben gehad.
En daarom moet ik lachen.
Maar goed, daar ga ik verder niet op in, want het begint ERG off topic te worden (Anders starten we een nieuwe toppic of maken we gebruik van e-mail).
Ik hoop dat je nu mijn vorige reactie 'ergens' te weet weet te brengen en mij hopelijk snapt.

(Ik heb gelezen dat je zelf toegeeft dat jouwn toelichtingen niet helemaal zo naar voren komen zoals jij waarschijnlijk wilt, kan ik mij hier dan ook bij aan sluiten. Als dit bij de eerst genoemde Quote niet zo is (ik begrijp je goed) dan is dit natuurlijk niet van toepassing)
 
Sommige mensen kunnen niet lezen of dingen niet helemaal begrijpen. Dat 25kw apart is klopt toch? Alles is apart. Een oud brik is apart, een naked bike is apart. boeie? neuh.
LageCB geeft gewoon aan dat 25kw wat anders is dan de andere 'hoeken'.

Ze zei/typte wat anders, vandaar dat ik reageerde.
Maar waarschijnlijk bedoelde ze wat anders....en daar ben ik niet op tegen. (een apart deel voor de 25kW, maar ik betwijfel wat daar nu allemaal zo nodig besproken moet worden).
 
Ze zei/typte wat anders, vandaar dat ik reageerde.
Maar waarschijnlijk bedoelde ze wat anders....en daar ben ik niet op tegen. (een apart deel voor de 25kW, maar ik betwijfel wat daar nu allemaal zo nodig besproken moet worden).

NIET ALS BELEDIGING ;)
*Kunnen de 25kw-ers eens een date maken om een rit te gaan doen...

*Vragen over terug voeren
*Vragen over welke fietsen kunnen teruggevoerd worden
*"Heb jij dat nou ook" kwesties

Ik moet zeggen dat er best veel topics over 25 kw gaan...Niks mis mee :z
Best handig om een eigen hoekje te hebben.
Verder zal het me een worst wezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan