25 kW

Ik denk niet dat er een apparte ruimte moet komen voor 25 kw. Alle 25 kw motoren (op de 2 takters na) kunnen in de andere forums geplaatst worden. Techniek is hetzelfde, motoren zijn hetzelfde alleen je zit met vermogen en regeltjes. Wat dus misschien wel handig zou zijn is een appart gedeelte voor 2 takt. Dat is namelijk een compleet andere techniek.
 
Ze zei/typte wat anders, vandaar dat ik reageerde.
Maar waarschijnlijk bedoelde ze wat anders....en daar ben ik niet op tegen.

Even verder lezen dan één bepaalde post en je had gezien dat ik het anders bedoelde en dan is het dus niet meer waarschijnlijk. Mits je goed leest en het op verschillende manieren probeert te lezen...

MSN > babbelen we daar verder ;) (check iig ff mail)
Wat makkelijker/eerlijker als op deze manier.
 
Even verder lezen dan één bepaalde post en je had gezien dat ik het anders bedoelde en dan is het dus niet meer waarschijnlijk. Mits je goed leest en het op verschillende manieren probeert te lezen...

MSN > babbelen we daar verder ;) (check iig ff mail)
Wat makkelijker/eerlijker als op deze manier.

Zover was ik nog nèt niet (ik dacht ook al...wat bedoel je nu dan!?)
MSN / Mail okay! (nu aan het werk)
 
Ze zei/typte wat anders, vandaar dat ik reageerde.
Maar waarschijnlijk bedoelde ze wat anders....en daar ben ik niet op tegen. (een apart deel voor de 25kW, maar ik betwijfel wat daar nu allemaal zo nodig besproken moet worden).

ze zei het misschien wat anders ;) Maar ik begreep het bij de 1e post al van haar. Misschien om dat ik niet alles altijd zo serieus neem? :)
 
Wat een ophef over, tja waar hebben we het over :?

Dat er een aparte 25kw hoek komt/is lijkt me niet zo gek, kan me voorstellen dat niet ieder geïnteresseerd is om over 25kw geneuzel te lezen.
Maarre motor is toch een motor? Of gaan we straks ook onderscheid maken tussen zwart en wit?

Enne iedereen moet zijn/ haar mening kunnen en mogen uiten, maar zullen we proberen het een beetje gezelli te houden :)
 
Op woensdag 12 juni 2002 13:06 schreef Zeta-boy het volgende:
Ik denk niet dat er een aparte ruimte moet komen voor 25 kw. Alle 25 kw motoren (op de 2 takters na) kunnen in de andere forums geplaatst worden. Techniek is hetzelfde, motoren zijn hetzelfde alleen je zit met vermogen en regeltjes.
:^

Der is dus eigelijk geen echte aanleiding voor een 25kw gedeelte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan