25 maart 2023...de aller-allerlaatste Motormarkt Hardenberg

PLR

MF Brikmachinist
23 jan 2003
10.901
4.018
Twente
Ze houden ermee op..;(

De laatste der Mohicanen zal op 25 maart as. plaatsvinden in/bij Manege Hoogenweg.

 
Ik hoop er zaterdag ook naar toe te gaan... Het is nog wel een klein beetje afhankelijk van het weer, want ik wil eigenlijk wel met de Donna gaan
 
Ik ga hier op tijd weg, zodat ik er tegen 09.30u ben.
De weersverwachting is niet al te best, dus vóór 14.00u weer op huus an..

Screenshot_20230324_212218_Buienradar.jpg
 
Ik ga het ook nog een laatste keer bezoeken... óf ik ben er direct om 8u, of ik ga nog eerst ff een boodschapje doen (veel zit in D dicht zaterdagmiddag) en ben er tegen 9u.. Nu al weer zin in
 
Druk druk druk. Sta nu 15 minuten in de file op te parkeren. Parkeerplaats nu wel in zich. Nog even geduld hebben.
Als je met de trekker bent, kom je de parkeerplaats nog wel op _O- :Y_O- . Anders wordt het wellicht iets lastiger, zonder 4x4 of trekker...
Vanochtend geweest (8-11u), wat een regen meegemaakt, wat een modderbende, te veel brommeronderdelen (naar mijn smaak), te weinig spul van de classics in wording (jaren '90), veul harige mensen op klompen, wegkomen was een chaos...

kortom, het was weer ouderwets HEERLIJK..

P.s.
Zag wel dat het e.e.a. op 7 oktober in de evenementenhal Hardenberg gaan organiseren, ben benieuwd hoe het daar gaat lopen, de prijzen zullen in ieder geval dan wel hoger liggen, ben ik bang voor..
 
Ben vanochtend even geweest. Jammer dat het de laatste was; leuk te horen dat het nu wat drukker is. Stonden minder standjes dan voorheen; toch geslaagd. Stuurschakelaar gekocht en 2 hitteschildjes voor een uitlaat. Er was trouwens ook een 'vervangende' beurs op een manege paar km verderop. Zal wel kijken hoe die dan wordt...

1679743581045.png


1679743488708.png
 
Zo... weer thuis.
Tegen beter weten in de stille hoop gehad dat ze er bij het KNMI nog steeds niks van kunnen, maar helaas; het was nat..en hoe;

20230325_122310.jpg
Zeiknat geregend...heb twee keer moeten schuilen onderweg...kud..

Na ja..daar heb je warme douches voor.

De motormarkt was gezellig druk, als vanouds

20230325_101227.jpg
20230325_105303.jpg

..en er stonden naast de blauwe Honda C310A nog leuke projectjes;

20230325_104110.jpg
Helaas was m'n rugzak te klein...
 
Nou, lang de weg een parkeerplek gevonden, had geen zin de modder bak (weilanden) in te gaan. Er reden LaRo's en tractoren om de auto's uit de modder te trekken, had ik geen zin in. Voor de mensen die Utrecht een slechte beurs vonden kunnen hier ook lekker op los gaan. Wat een zooi. Redelijk mooie en (volgens mij) lastig te verkrijgen brommer spullen. Veel motoren heb ik niet gezien. Snap wel dat het de laatste keer is.
 
Het was ouderwets gezellig en nat, leuke onderdelen kunnen scoren bij diverse standhouders.
Ben benieuwd hoe de vervangende beurzen eruit gaan zien.
 
Het was heel gezellig! Heen en terugweg op de motor was wel nat, maar daar stond tegenover dat we bij de ingang konden parkeren😎
 
Aha @PLR . Bij mij was het stoterstangenblok vervangen door een c50 blok met wat hulpstaal voor de motor ophangpunten. Toen ik 17 was mee naar Pula in Istrie gereden in ca 6 dagen. Reed ca 55kmu en alleen met de choke vol open. Pas later ontdekte ik dat de condensator stuk was..... Jaar erop een oranje ss50z gekocht: wereldapparaat! 4x nr de cote d'azur gereden. En toen verkocht..... voor 750gulden 😫😩. Ik blijf kleine oude Honda's supergaaf vinden. Ooit koop ik een c50 om op mijn oude dag een beetje door Frankrijk te tuffen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan