250 cc 6 cyl. 4 stroke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had hem graag ook nog zien rijden :)

The very same engineer who designed this wonderfull bitta kit also made a machine for us mere mortals de CBX 1000-6 and it sounds also sensational esp with the dampers removed and the trottle to the stop
If you ever find one for sale, get it, it is a show stopper and the value of these machines is rapidly rising.
They are very reliable and not that hard to work on esp with a proper workshopbook.
:] so you can ride it yourself.
 
Erg toevallig dit, ik zoek ook veel info over deze machine :Y
Kwam hem tegen in een motorblad en vond een 250cc 6 cilinder toch wel erg "speciaal" op zijn minst gezegd.
Past een beetje in de rij van de Lavarda 6 cilinder.

Als je nog andere leuke links hebt zet maar even neer ;)
 
Moto Guzi heeft een V8 geprobeert en MV Agusta had ook een 6 cil die heeft alleen maar een keer geraced?
De andere 6 cil zijn de Benelli en de Kawasaki.(Road machines)
met de Laverda, Heb ik zelf nog gezien in Le Mans :9~ , en de Honda's ,geloof ik wel dat dit het is.

In Engeland is er een firma die deze Honda's heeft her gemaakt, ik geloof 6 stuks, maar ben er niet zeker van en dez3e waren te koop!!
Heelaas buiten wat ik er voor over had |(
 
heeft iemand een sound sample van deze motor :? schijnt te gillen als een gek en dat wil ik toch wel is horen *D

EDIT: moeilijk lezen... B|
 
Bij de Centennial op de TT-baan reed Jim Redman met de zes.
En om het publiek ongestoord er van te kunnen laten genieten wachtte hij bij de start totdat iedereen al vertrokken was.
En bij bijna dertig graden liepen de rillingen gewoon over de rug
En ergens heb ik nog een videofilmpje van deze actie

EgbertO
 
Bij de Centennial op de TT-baan reed Jim Redman met de zes.
En om het publiek ongestoord er van te kunnen laten genieten wachtte hij bij de start totdat iedereen al vertrokken was.
En bij bijna dertig graden liepen de rillingen gewoon over de rug
En ergens heb ik nog een videofilmpje van deze actie

EgbertO

Show it to the people :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan