2500 bezoekers Superbikes Assen bekeurd

ik ben geflitst en reed

  • 0-5 km

    Stemmen: 3 17,6%
  • 5-10km

    Stemmen: 1 5,9%
  • 10-15km

    Stemmen: 2 11,8%
  • 15-20km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20-25km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25-30km

    Stemmen: 3 17,6%
  • 35-40km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 40 en harder

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Wie levert mij een illegale raketwerper?? De eerste de beste flitsmeneer zal ik dan eens serieuz laten schrikken...... :(
 
Alleen door dit gedrag van de pooiers van spee, heb ik de SBk races al laten schieten.. Ik snap ook niet dat we dit nog steeds met z'n allen maar slikken moet toch wat aan te doen zijn, als iedereen nu in beroep gaat, dan komen ze van zelf om in het werk, en moeten ze er in ieder geval weer een hoop seponeren.
Wat een vreselijk kutland wordt dit toch,,, enige taak van die klereleiers is nog het zo snel mogelijk binnenhalen van zo veel mogelijk poen..
In Amerika staat zo mooi op elke polietwagen TO SERVE AND PROTECT
Hier kunnen ze er beter opzetten WIJ GRAAIEN EN SNAAIEN :}
 
Ik maak me wel wat zorgen want ik heb ze niet zien staan, en dat gebeurt me eigenlijk nooit. Iemand een id waar ze stonden op de A28 ?
 
Ik maak me wel wat zorgen want ik heb ze niet zien staan, en dat gebeurt me eigenlijk nooit.

:^ maar ik reed niet absurd hard. reed met de meute mee, zo een 130 km per uur daar waar het kon en geen blitze inhaalakties.

Zou de zwarte Blade met rode achterband bekeuringsvrij thuis zijn gekomen. elke benzinestation eraf samen met een andere blade en onderweg wheelien. Bij Nieuwerbrug (a12) was een mooie wheely trouwens :P
 
tsja ik vind het ook nogal dom dat je je op zo'n dag laat pakken door de pliesie. hoorde een aantal mensen tijdens de races stoere verhalen vertellen over hoe ze aangehouden waren en net niet hun rijbewijs kwijt waren :r .
dan ken je wel stoer gaan doen maar ik vind het gewoon een beetje dom.

ik heb trouwens geen controles gezien. ben op zo'n dag ook veels te druk met het kijken op de teller |( . echt rete irritant maarja scheelt toch vaak weer een paar euro's.
 
Heb geloof ik niet harder dan 30 km te hard gereden.
Maar weet het niet meer, in iedergeval vind ik dat die politie zich meer met andere zaken moet bemoeien.Want zelf als je motor even een dippie had en net als me kawa, lichtelijk defect nu weer goed rijden ze kei hard door basterts.
Maar ja hoop eerlijk gezegt dat ik niet gepakt ben maar ja , wie niet ;)
 
...en nog wat die mensen die over de geleiderrails waren geklommen om al zittend naar motoren te kijken, zijn die beboet? Levensgevaarlijk vond ik dat eruit zien :X
 
Ben ook geflitst op zo'n kloterig landweggetje, geen idee hoe hard ik reed. Wij waren verkeerd gereden en moesten terug. Op de terugweg druk gebarend tegemoed komend motorrijverkeer duidelijk gemaakt dat ze staan te flitsen. Toch nog iets nuttigs gedaan vandaag :9

Ach ja, jij had toch al bespaard op je kaartjes :)
 
tsja ik vind het ook nogal dom dat je je op zo'n dag laat pakken door de pliesie. hoorde een aantal mensen tijdens de races stoere verhalen vertellen over hoe ze aangehouden waren en net niet hun rijbewijs kwijt waren :r .
dan ken je wel stoer gaan doen maar ik vind het gewoon een beetje dom.

Ach, ik vind die verhalen altijd leuk. Maarja, ik hoef de boetes dan ook niet te betalen :) Waarschijnlijk vinden ze het zelf ook stoer maar zodra ze thuis de acceptgiro binnen zien vallen is het toch weer huilen })
 
Ach, ik vind die verhalen altijd leuk. Maarja, ik hoef de boetes dan ook niet te betalen :) Waarschijnlijk vinden ze het zelf ook stoer maar zodra ze thuis de acceptgiro binnen zien vallen is het toch weer huilen })
precies eerst stoer doen en dan huilen om vervolgens weer op een forum zo'n scheld bericht te plaatsen over wat een klootzakken die pliesiemensen weer zijn :r

begrijp me niet verkeerd ikzelf vind het ook pure geldklopperij en vind dat ze wel eens wat anders kunnen gaan doen, maar ik hou er gewoon rekening mee en dan is de ergernis een stuk minder.
 
Ik heb op de A28 's ochtends geen flits(er) gezien vanaf Harderwijk tot aan Assen. Maar der zaten wel 2 flikkers net hun apparatuur op te bouwen op een landweggetje richting de stekkenwal. Echt heel geniepig verscholen achter een boom met een struik ervoor. Volgens mij zijn daar ook aardig wat lui uitgekleed.

Ach je weet gewoon dat ze er staan, dus op sommige stukken moet je je even inhouden.

En van de Engelsen weet je wel dat ze als gekken rijden.
 
Rij je met een engelse nummerplaat ?
Uh, nee, maar wij hielden een raceje met een Mille over de A28 O-)

Over die 'baksteenformaties'. Ik werd schijtziek van sommige lui. Netjes in formatie links blijven rijden terwijl ze gewoon naar rechts konden. Tsja, dan peer ik 'em er rechts langs.
Nog erger, de halve formatie blijft links rijden en de andere helft gaat wel naar rechts, waardoor je een verstrooid groepje krijgt. En gewoon zo blijven rijden met een gangetje van 140 over de A28. Tsja, dan ga ik er ook tussen rijden en me gedragen of de weg helemaal van mij alleen is.
Zo, moest ik effe kwijt :9
 
Inderdaad was dat op de terug weg, heb me niet echt aan de snelheid gehouden, maar was niet de enige geloof ik :9
We zien wel wat er op de deurmat valt.

:? was toch op heenweg nr Stekkenwal. terug heb ik me ook netjes gedragen (wellicht 10 km te hard) volgens mij alleen golf met witte platen ging ik vlak voor de N... ff hard voorbij
maar zo is het je geleerd, toch
 
Laatst bewerkt:
Hahahah, wij zijn gister ook van de weg afgehaald met 9 man nadat de politie klachten had gekregen over een groep motorrijders die meer op 1 wiel reden dan 2 wielen en links en rechts inhaalde met hoge snelheden. Ik mn zwager en een kameraad gingen rijden met een groep gasten uit Amsterdam, het ging vanaf het begin af aan al hard en dan weet je dat je de kans loopt een bekeuring te krijgen. We zijn dik gematst, want een motorsmeris achter mij kon me niet meer bijhouden en heeft een vangnet opgeroepen die enkele kilometers later in zicht kwam. We werden in eerste instantie bekeurd voor te hard rijden, en hij hield het op 170 km/u terwijl we wel iets sneller gingen.
Ook paste hij nog een lager tarief toe, en gingen er kilomters correctie vanaf.
Al met al zijn we gematst, want sommige hadden niet eens rijbewijs bij zich en ikzelf heb die MF-sticker op mijn kenteken. We krijgen geen aantekening en worden dus bekeurd voor 35 km te snel, dat zou neerkomen op €145,-
Tuurlijk is het jammer van het geld, maar je bent er zelf bij dus je hoort mij niet klagen. Ik heb genoten gister van de heen en terug reis en uiteraard ook van de SBK. Alleen een domper op de feestvreugde was het dodelijke ongeval van de 20 jarige coureur uit Rome en die bekeuring dan. :}
P.S. Heb gister wel geleerd van mijn overtreding en dat met een groep rijden leuk kan zijn, mits het geen DEBIELEN zijn.
 
Hahahah, wij zijn gister ook van de weg afgehaald met 9 man nadat de politie klachten had gekregen over een groep motorrijders die meer op 1 wiel reden dan 2 wielen en links en rechts inhaalde met hoge snelheden. .....
P.S. Heb gister wel geleerd van mijn overtreding en dat met een groep rijden leuk kan zijn, mits het geen DEBIELEN zijn.

|(
 
:? was toch op heenweg nr Stekkenwal. terug heb ik me ook netjes gedragen (wellicht 10 km te hard) volgens mij alleen golf met witte platen ging ik vlak voor de N... ff hard voorbij
maar zo is het je geleerd, toch

Die heb ik ook gezien en ben toen effe wat rustiger gaan rijden, zag hem geloof ik staan daaro ergens maar vraag niet meer waar
 
Hmm de enige agenten die ik vanmorgen zag langs de smildervaart waren bezig visvergunningen te controleren, van een stel vissers.
Wimmels ging kneedown door de bocht voor de ogen van deze baasjes :+ en kreeg geen verzoek om in de staatskas te doneren.
De controles zijn trouwens een stuk minder intensief als tijdens de TT.
Mijn idee: rij in grote groepen en je hebt nergens last van

En die 200 + op de weg terug binnendoor van beilen naar dwingeloo O-)

Daar komt toch geen agent voor die twee idioten :P
HEEEEEEE ik dacht dat wij de enige waren op die weg als we van assen komen maar die weg is wel om te :9~
 
op de heenweg nog een jochie van een jaar of 8 langs de kant van de weg (smildervaart) zien staan met een tekening van een wheeliende motor.. die deed wel een heel duidelijk suggestie. :} helaas zag ik te laat wat het was en had ik geen ruimte genoeg.
heb ik ook gezien en wel degelijk antwoord gegeven op zijn vraag ik zag hem al toen ik rechts de weg opdraaide en hopla daar ging die
 
ff over de flitsers ze stonden wel degelijk langs de vaart!
zat er een tje in een geparkeerde paardentrailer endat was op de heenweg op de terugweg een donkerblauwe volvo meen ik met twee van die geldophalers erin!
en das nog niet alles s,morgens stond er bij zwartsluis jongen langs de weg zonder motor was net in beslag genomen en afgevoerd!
was nog gematst na km correctie 183km/u ipv ruim 200km/u,ja wilde ze maten ff vlug bijhalen.
gelukkig maande ie rullie dat ik t kalm aan moest doen :} zat verrek opeens ook een motoragent achter me ,maar reed gelukkig toen maar 85km.
en op de terugweg langs de vaart 2 duc,s jongens stonden bij een politieauto en hadden hun motorpakken al uitgedaan,slecht teken volgens mij.

en ze stonde ook met zijn drien aan de rechterkant
gewoon leunend tegen een hek
zwarte volvo erbij en een sttief in de vangrail
 
Terug
Bovenaan Onderaan