2500 bezoekers Superbikes Assen bekeurd

ik ben geflitst en reed

  • 0-5 km

    Stemmen: 3 17,6%
  • 5-10km

    Stemmen: 1 5,9%
  • 10-15km

    Stemmen: 2 11,8%
  • 15-20km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20-25km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25-30km

    Stemmen: 3 17,6%
  • 35-40km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 40 en harder

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
2500 pvb's, dan hebben veel agenten hun doelstelling voor het jaar weer bereikt. Klasse jongens een goede beoordeling weer in het vooruitzicht.......wat zegt u, u heeft geen geen mishandelingen en inbraken opgelost, geeft niet want dat is toch niet belangrijk! (ja ik spreek uit ervaring zo ook onze bekende Iwan)
Ik hoop dat zij dan ook irritante klevende koekblikken gepakt hebben...oh ja ook die mafketels met van die fietstenrekken op hun koekblik die volgens mij alleen hun wegenbelasting voor de LINKERBAAN betalen :(
 
Heb ze ook niet gezien. Ik mis ze normaliter ook niet. Maar als ze er stonden dan zie ik het wel. Typisch geval eigen schuld dikke bult, je weet dat Spee zijn sheriffs op pad stuurt met dit soort evenementen.

Wel net na de op/afrit bij Hoogeveen een grijze citroen C5 met te veel antennes op het dak gezien. Deze sheriff had een onderhoud met een collega motorrijder.
 
Uh, nee, maar wij hielden een raceje met een Mille over de A28 O-)

Over die 'baksteenformaties'. Ik werd schijtziek van sommige lui. Netjes in formatie links blijven rijden terwijl ze gewoon naar rechts konden. Tsja, dan peer ik 'em er rechts langs.
Nog erger, de halve formatie blijft links rijden en de andere helft gaat wel naar rechts, waardoor je een verstrooid groepje krijgt. En gewoon zo blijven rijden met een gangetje van 140 over de A28. Tsja, dan ga ik er ook tussen rijden en me gedragen of de weg helemaal van mij alleen is.
Zo, moest ik effe kwijt :9

En dat vind jij niet zo handig om 140 te rijden op de A28 tijdens de Super bikes? Ahum, die 2500 bekeuring getuigen dat het zo dom nog niet was...... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan