VTR 1000 SP1 €4750,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Zahut

MF veteraan
9 nov 2004
5.434
5
Zwolle
Te Koop:

VTR 1000 SP1
Bouwjaar 2001 (model 2000)
Km Stand 54000 (and counting....)

De vorige eigenaar heeft hem zo'n 3 jaar gehad (hij zit hier ook op het forum, dat is Jeroen). De afgelopen 30.000 km heeft hij het onderhoud gehad volgens het boekje.
Remklauwen zijn recent gereviseerd en voorzien van nieuwe remblokken.



Opties

- Wheelstriping
- Haakse ventielen
- Kleine knippers voor en achter
- Achterkant iets verhoogd d.m.v. een ring tussen de achterveer voor beter stuurgedrag
- Carbon hugger (Nieuwprijs €139,- euro)
- Pazzo rem -en koppelingshandle (Nieuwprijs €219,-)
- K&N filters (Nieuwprijs €85,-)
- Donkere dubbel bubble ruit (Nieuwprijs €75,-)
- Bagster tankhoes met bijpassende tanktas (Nieuwprijs €200,-)
- Alle orginele onderdelen
- Last but not least: Een MF sticker......

LET OP! De prijs met alle opties is €5000,-. Zonder de opties is de prijs €4750,- (alleen wel met de kleine knippers, haakse ventielen, wheelstriping en de verhoogde achterveer) De prijs is verder niet onderhandelbaar, het is al de goedkoopste SP1 van Nederland................


Inruil van een RSV 1000 Tuono is bespreekbaar.




................en dan nu: De Feauteaux!!

img0523tz.jpg

img0524ej.jpg

img0525q.jpg

img0526e.jpg







Ik heb de SP1 een maand of 7 gekocht nadat mijn Fireblade total loss raakte na een onoplettende automobilist. De SP1 is een meer dan geweldige motorfiets waarmee ik zo'n 12.000 km met superveel plezier heb gereden. Maar.............. Ik gebruik mijn motor ook voor ww verkeer en zie het niet zitten om met deze brute fiets de winter door te moeten gaan, vandaar de verkoop.
Schrik niet van de km stand, er zit een SP1 gebruiker in het SP-topic die meer dan 100.000 probleemloze km's heeft gemaakt......... Ja, het is een Honda......
 
Laatst bewerkt:
Koop je voor woon-werk een lichtere motor erbij voor een kleine 1000euro. Kun je dit beest in de winter lekker in de garage zetten tot volgend seizoen!!
 
Als je genoeg ruimte hebt zou dat misschien kunnen....

mooie fiets, hem in het eggie mogen bewonderen. aankoop zal geen spijtaankoop worden!
 
De ruimte is geen probleem (zie post van Jeroen) maar op de eerste plaats is een motor voor mij een vervoersmiddel. Daarnaast weet ik wel een beetje hoe ik ben. Zou ik er een pekelfiets naast nemen dan wil ik ook dat die ,net als de SP1, tip top in orde is......... Kost me gewoon te veel......





KICK!!
 
Nope :N De standaart handles heb ik er zelf nog bij, zal ff de OP aanpassen......


Maar als op een of andere manier de koper de pazzo's niet wil hebben dan zal ik je wel ff contacten....
 
Laatst bewerkt:
Nope :N 2 wielen teveel, ik blijf lekker motorrijdend naar het werk toe gaan.......... Ik heb een schijhekel aan ruiten krabben........
 
Laatst bewerkt:
Effe interesse peilen, ik ben al een tijd aan het denken om over te stappen naar een sp-1 maar de bedoeling was om eerst nog een tijdje met mn blade te rijden.
dus misschien is dit wat voor je.
929rr fireblade 2000
Km stand 71000 (and counting....) ;)

full
 
Effe interesse peilen, ik ben al een tijd aan het denken om over te stappen naar een sp-1 maar de bedoeling was om eerst nog een tijdje met mn blade te rijden.
dus misschien is dit wat voor je.
929rr fireblade 2000
Km stand 71000 (and counting....) ;)

[afbeelding]

Tja, het is een van de fietsen die ik zoek maar helaas heeft hij met toch wat te veel gelopen. Nu ben ik niet iemand die bang is voor een hoge km stand maar 71K is toch wat te pittig voor mij. Ik rij zo'n 20K per jaar en dan is deze km stand mij te hoog.......




KICK!!
 
............... Gereserveerd t/m woensdag ..................

Hij is weer beschikbaar voor een liefhebber met ballen!!
 
Laatst bewerkt:
deze fiets is echt Übergeilll!!

Kick voor de SPéén!



ben benieuwd wat ik straks mag bewonderen ;) !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan