250cc 2T of 450cc 4T?

wederom een 4takt

2takten hebben zo'n expansie uitlaat (zie foto)

qbje.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oke, xD nee heb het echt al lang niet meer gedaan, dat valt nu ook te merken.
Komt wel weer naar boven, toch bedankt! :)

Dus hier geven jullie aan dat een 2takt voor mij beter is voornamelijk voor de kosten die een 4takt later met zich meebrengt (onderhoud etc)?
 
voornamelijk als een 4takt kapot loopt en je moet het laten repareren lopen de kosten zo op naar 1000.-/1500.- en een 2takt zal zo rond de 500.-/ 800.- kosten.
 
Laatst bewerkt:
wil je toch een 4takt neem dan een honda 450 voor een 2000 euro zijn er genoeg goede te koop en neem iemand mee die er verstand van heeft.Succes en laat wat weten als je wat gekocht hebt.
 
Die eerste ziet er zo op het eerste gezicht wel netjes uit. Kan natuurlijk verder ook niet in het blok kijken. Blijft altijd een gok. Heb je geen bekende die crosst en toevallig van z'n motor af moet? dan weet je iig wat er allemaal aan gebeurd is.

Nee, helaas niet, ik heb wel veel vrienden die crossen maar die hebben niks te koop staan zeg maar.
 
ben zelf 4-T fan, hou van t geluid en de vermogensafgifte. :] Maar ik hoor een hoop gasten op de baan met een 4-T veel te lang veel te hoog in toeren door jagen. -O- Is niet nodig en funest voor t blok. Ik ben als 4-T fan t wel met de meeste hier eens, O-) Als je t niet zo veel uitmaakt koop liever een 2-T. Een 4-T is gevoelig voor onderhoud en zeker een van +/- 2003 2004. Die zijn meestal toch echt toe aan revisie, daarom gaan ze weg. :Y :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan