250cc brik met staande cilinder(s)

Probleemkind

Rookie
17 mei 2020
7
1
Ik zoek een kleine fiets, 250cc, staande één- of tweecilinder, om de komende paar maanden op te rijden. Mag moet schandalig lelijk zijn. Als je denkt "ja maar op dat ding wat ik heb schaam je je kapot", dan zal ik vast wel interesse hebben :] Voorkeur ergens in Noord Limburg.

Voor wie denkt "waarom dat nou weer in godsnaam", nou: heb jaren rondgetuft in de scooter scene, maar dan op ❝brommer❞ scooters. Eindelijk maar echt motorrijbewijs gehaald. En voor ik voor het eggie een fiets uitzoek moet ik eerst iets afhandelen wat ik vruuger ooit in de kop heb gehaald, toen ik Back Street Heroes en AWoL las. En da's zo'n kleine staande ééncilinder, zo eentje die denkt dat 'ie een jaren 60 BSA is. Matzwart, lelijk, te weinig pit en voor de meesten ongewenst.

Ik moet gewoon even op zo'n ding rondrijden, genezen, en dan op een fatsoenlijke fiets stappen.

Goed, er staan zat GN250's op marktplaats, maar stel me voor dat er misschien MFers zijn die denken "ja, verlos me van dit brik!!", dus vandaar dit topic.
 
Shit, nou lees ik dit nog eens na en klinkt het alsof ik alleen hele lelijke fietsen wil.

Maar in een aardige (niet al te traditionele) caferacer, scrambler, bratstyle of anderszins verbouwde fiets heb ik ook interesse, hoor.
 
Echt lelijk zijn ze niet, maar ik heb 2st Honda Rebels 250 staan. Een rode en een zwarte.
De zwarte kan zo weg, de rode moet ik nog wat kleine dingetjes aan doen. Als je interresse hebt dan stuur maar een PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan