250cc offroad. Hoogste bod....

schizofreen

MF'er
21 sep 2003
236
0
Rotterdam
Kawasaki klr250 uit 1989.

Motor heb ik motorisch compleet gereviseerd en onderdelen ter waarde van 250 euro's zijn er ingegaan. Dit zijn onder andere:

* distributieketting
* zuigerveren
* Nokkenasspanner
* etc etc etc


Nog geen week na de opknapbeurt is de motor helaas gestolen. Drie maanden later werd ik gebeld dat de motor was aangehouden op een crossterrein en dus teruggevonden....
Motor heeft al eerder te koop gestaan ( voor de diefstal ) dus ergens moet er nog een oude advertentie rondzwerven. Kan hem enkel even niet meer vinden maar zodra gevonden post ik hier ook een link van.

Wat is er nu?

* motor staat al geruime tijd stil dus ketting en tandwielen zijn aan een goede smeerbeurt toe.
* Zijkapjes missen
* kenteken mist
* Dashboard is eruit gemold. Dit is gewoon afgeknipt dus vanzelf sprekend werkt de electronica van de verliching ook niet. Dit mag geen groot probleem zijn aangezien het gewoon afgeknipt is....
* Voorkuipje is niet origineel. Heb de originele nog liggen aangezien ik deze had vervangen voor de diefstal. Kuipje heeft wel een scheurtje maar kan hier gelast worden door ons.
* originele koplamp erbij
* nieuwe wegband voor
* goede crossband achter
* koppeling vertoont slijtage. Motor rijd, schakelt goed enkel de koppeling is wel op ze einde.

* ondanks alles, 1 tikje en lopen als een zonnetje.....

Beestje heeft gewoon wat aandacht nodig maar motorisch is het een goed ding.

Foto's ga ik in orde maken en komen eraan....

Kmstand: 9000 ( voor de diefstal )

Start de bieding... :]











Zo zag de motor eruit:...




Update:


MOTOR VERKOCHT.....


slotje graag :]
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad 250cc 4 takt. Geschikt voor 25kw.

Oh ja: wegenbelasting voor het jaar is ook al betaald :o

Dus maybe leuke fiets voor in de winter dalijk? Ik heb er afgelopen in ieder geval met super veel plezier op rond gereden. Open dempertje zit er onder dus de 1 cilinder 250cc geeft goeie klappen...
 
heyy

ik lees dat het kenteken mist...gaat het dan alleen om het kentekenplaatje of ook de papieren e.d. :?
 
Motor is met kentekenbewijs. Enkel maar zonder plaatje


Is dat zo dat ik de wegenbelasting terug krijg? Dacht dat dat enkel maar wanneer je hem aan of van een handelaar kocht. Vaagheid - maar goed dat argument vervalt dus |(

85,- and de bieding continues....

[edit]

moet inderdaad wat aan gebeuren alleen puur uiterlijke opknappers. Voorkant ik nog origineel liggen met koplamp dus dan mis je zijkuipjes, tasje achterop *O* , tellereenheid en de spiegels en knipperlichten...

Oh ja , bon van de revisie erbij... ( gevonden )
 
He tot wanneer wil je deze veiling door laten lopen?
Wil misschien ook wel een bod uit brengen.
Bij deze alvast 110 *O*

Ik woon in de buurt dus kan hem zo komen halen :Y
 
He tot wanneer wil je deze veiling door laten lopen?
Wil misschien ook wel een bod uit brengen.
Bij deze alvast 110 *O*

Ik woon in de buurt dus kan hem zo komen halen :Y


Tot wanneer er geen animo meer voor is ?
Hij zal zeker niet nog twee weken te koop staan ofzo. Weekje is denk ik wel redelijk *O*


110 it is so far...
 
ZO dat ding heb ik nog over gemaild paar maanden geleden, die is flink verneukt -O-

Honda mt voorkapje :+

Succes met de verkoop |(
 
Ik ben benieuwd hoe de motor gestolen is aangezien hij al op leeftijd is. Ik wil misschien ook een oud ding hier in de straat neerzetten en dacht dat dat wel gewoon kon zonder anker enzo.. Stond de motor op slot?
 
Hee, tis maar 250cc hoor. dus alleen geschikt voor kleine lichte wezeltjes :+ })

Nieuw bod
210,- incl. kenteken :Y

Kosten voor nieuw kenteken:
van rdw:
Vervangend kentekenbewijs verloren/versleten       €       29,50
komt nog ong. 15,- bij voor het plaatje zelf
 
Terug
Bovenaan Onderaan