Yamaha R6/R1 voorvelg '03 -> heden (zwart)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abe

MF veteraan
3 nov 2007
20.435
8
::1
Vanwege de overstap naar goudkleurige velgen ligt hier nog een zwarte (17") velg te wachten op een spuitbeurt óf een nieuw baasje.

Velg is 100% recht en voorzien van een setje praktisch nieuwe lagers/spacers (én een normaal rubberen ventiel :+).

jky9au.jpg


Vraagprijs: €300,- En voor de koopjesjagers.... een nieuwe voorvelg zónder lagers/spacers komt exl. BTW op €770,- uit bij Yamaha, dus véél onderhandelen zit er niet in, helaas

Bij interesse: PM óf mail met een goed bod :)
 
En er zitten dus géén schijven bij ..... :+
 
Laatst bewerkt:

Mjah .... jij weet nét zo goed als ik dat wát voor een prijs je er ook neer zet als "vraagprijs" er altijd wat vanaf moet volgens de koper.

Vandaar dat er ook bij staat dat je een realistisch bod mág doen via de mail of een PM'etje. *D
 
het verhaal van NIEUWPRIJS is niet relevant .

Ik had een tijdje een hagelnieuwe gsxr achtervelg . NOG NOOIT gebruikt .

was voor 100 euri niet te slijten . ligt mooi op zolder :Y :Y
 
't spul eet gelukkig geen boterhammen én ik heb een grote zolder. Nieuwprijs is inderdaad niet écht relevant maar misschien wel leuk om te weten voordat je zo'n ding "even" laat bestellen via de dealer (zoals ik dus wilde doen toen ik er eentje met een slag had).

En als 'ie hier lang genoeg blijft liggen dan spuit ik 'm wel een keer in de kleur van m'n huidige velgenset. Altijd handig, zo'n velg :Y
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Oma kan er niet veel mee doen behalve afstoffen ..... dus maar even een kickje ;)
 
En maar even een zacht duwtje tegen de velg ..... rollen doet 'ie goed :)
 
Slechte verkoopster heb ik weer aangenomen :X

Oma is liever lui dan moe, geloof ik :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan