Honda CBR f3 circuitmotor DEFECT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toek

Die hard MF'er
1 aug 2005
336
6
Utrecht
Twee jaar geleden een Honda cbr f3 circuitfiets aangeschaft ('97) om op een betaalbare manier op het circuit te rijden. Helaas heb ik sindsdien meer tijd besteed aan reparaties dan aan rijden en ik ben er klaar mee. De geschiedenis:

- begin 2008 gekocht bij vd Kuinder Hilversum.
- 4 sessies en 2 sessies gereden op Assen en Zolder. Op zolder versnellingsbak defect, schakelde niet meer terug.
- versnellingsbak vervangen, vervolgens op Assen olielekkage. Kapotte keerring aandrijfas. Na vervanging keerring perfect.
- mei dit jaar getest op dynobank, ging goed: 98 pk aan achterwiel.
- Maand later voor circuitdag liep motor niet netjes - circuitdag afgezegd. Kon probleem niet vinden. Tijdens laatste poging om te starten opeens alle elektriciteit weg.

Met veel tijd en energie weet ik zeker dat ik de motor weer aan de praat krijg, maar die tijd heb ik niet. Met pijn in m'n hart en veel verlies verkoop ik dus dit voor mij nogal mislukte project ;(

Specs:

Honda CBR 600 F3, defect:
- ketting is goed
- Pirelli supercorsa pro's zijn 6 sessies en 2 jaar oud, zien er goed uit
- voor en achter wp gemodificeerde vering
- stalen remleidingen
- k&n filter
- remmen zijn goed
- polyester racekuip
- fireblade demper (voordeel, altijd door geluidskeuring en ademruimte)
- km stand onbekend
- aankoopbon aanwezig

Mijn motoraanhanger met steadystand en disselslot zet ik ook te koop. Aanhanger voor één motor. Is een erg fijn en stabiel aanhangertje. Verlichting werkt, reserveband, oprijplank.

Vraagprijs motor: €750,-
Vraagprijs aanhanger+disselslot: €225,-
Vraagprijs steadystand: €70,-

Alles in één: €900,-

Natuurlijk vind ik van mezelf dat ik erg goed te vertrouwen ben O-) maar zonder gekheid: weet zeker dat de motor door de (hobby)monteur goed te repareren is. Het blok is gewoon goed, net als vering, frame, wielen, banden etc.

Foto nu:

full
 
Laatst bewerkt:
Voor vragen of meer foto's reageer of stuur me een pm.

Hier nog een foto van de aanhanger + steadystand:
full
 
hoi hoi, zeg maar wat de uiterste prijs is en ik zeg ja of nee.
En wat ga je daarna doen, zoek je iets anders of stop je ermee

Gr Ronald
 
hier intresse voor het complete pakket.. :W (waar en hoe kan ik je bereiken stuur maar een PBtje..)

kan nog wel een kar gebruiken en die steun is ook welkom voor op onze andere kar..

en de motor.. die krijg ik wel weer gemaakt..
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi, zeg maar wat de uiterste prijs is en ik zeg ja of nee.
En wat ga je daarna doen, zoek je iets anders of stop je ermee

Gr Ronald
Heb flink wat mail ontvangen van mensen die interesse hebben in het hele pakket. Voorlopig verkoop ik de motor dus niet los en m'n uiterste prijs voor alles blijft €900,-
Ben redelijk verslaafd geraakt aan circuit rijden, maar niet aan sleutelen. Hoort erbij natuurlijk maar er moet wel een soort van evenwicht zijn. Zit er aan te denken om ook m'n straatmotor te verkopen en te gaan kijken voor nieuwer circuitspeeltje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan