Suzuki GS 500 E !!25kW!!

lauramotor

Rookie
9 nov 2009
3
0
groningen
Ik heb een prachtige Suzuki GS 500 E uit 1995 te koop! Hij heeft 58000 km gereden, maar daar is niets van te merken.
Zelf heb ik hem anderhalf jaar geleden bij een dealer gekocht, maar inmiddels mag ik zwaar rijden en heb dus een nieuwe motor aangeschaft. Betekend wel dat mijn trouwe tweewieler overbodig is geworden.
Dus zoek jij een perfecte beginnersmotor? Waar je zeker nog een aantal jaar op rond kunt rijden? Dan zit je hier goed!
Zoek je speciaal een GS 500 E dan zit je hier ook goed, want het originele setje zit er ook nog bij!!


full
 
Laatst bewerkt:
welkom en een vraagprijs en huidige staat van slijtage-onderdelen zou niet misstaan.

:W
 
Oeps, helemaal vergeten! Maar de vraagprijs is 1250,-, omdat de motor echt onwijs goed is. Banden zijn nog prima, evenals de ketting en tandwielen. Er zit 1 kras op de tank en t mooie suzuki-plaatje rechts op het motorblok en de uitlaat hebben een beetje valschade. Verder is de motor helemaal oke!
 
dit blijven toch hele fijne en relatief goedkoper woon werk fietsen
kosten onderhoud laag
kosten in de maand (belasting/verzekering/brandstof) laag
en voor een 500 2cil zijn ze vaak nog best pittig als je vaak ziet wat ze allemaal moeten doorstaan
weer wind en gewoon doen weer ze goed in zijn met de vrieskou starten en gaan
heb ook lang bij zo een staan kijken (gs500 of een honda cb500 ) toch is het een 600 yamaha diversion geworden voor woon werk
maar als die ooit de geest geeft komt er zekers zo iets terug suc6 er mee
 
Ziet er heel netjes uit, ben me al wel aan het orienteren maar mag pas eind v/d maand voor AVB, vlak daarna AVD. Mocht die er dan nog staan heb ik zeker interesse!

Mvg Joost
 
Terug
Bovenaan Onderaan