Cr 250 bouwjaar 2004, NIEUWE PRIJS €2050,-

BartieJJ

Die hard MF'er
16 mrt 2008
271
0
Te koop: Honda CR 250 2004

Nette motor:
altijd netjes warm gereden, en op tijd onderhoud gepleegd
VHM cilinderkop
met volledige hgs uitlaat
Banden in goede staat,
Zuiger nog geen 1 uur oud! ik heb hem vervangen en daarna niet meer gereden alleen even 2x warm laten draaien dus moet ingereden worden!
je krijgt nog 2 koppeling hendels en 1 rem hendel er bij.


minimale prijs 2100!







bij interesse stuur een pm!';-)
 
Laatst bewerkt:
'Cr 250 2004!' > 'Nette Honda Cr 250 Bouwjaar 2004'
 
Echt een mooi ding, ik zou m graag willen hebben! Jammer dat ik pa nog niet zo gek kan krijgen.. Hij heeft me er zelf gek mee gemaakt maarja ;p
 
Echt een mooi ding, ik zou m graag willen hebben! Jammer dat ik pa nog niet zo gek kan krijgen.. Hij heeft me er zelf gek mee gemaakt maarja ;p

0 geschikt
0 ongeschikt

Wij zoeken mensen met overtuigingskracht

_O-

Joh gewoon blijven zeuren, begin anders over dat je op een crossmotor relatief veilig de beginselen van het motorrijden kunt leren. Remmen, koppeling, gas. Aan jou bouwjaar te zien beschik je nog niet over het A rijbewijs, dus je kunt het hier mooi op leren ;)
 
0 geschikt
0 ongeschikt

Wij zoeken mensen met overtuigingskracht

_O-

Joh gewoon blijven zeuren, begin anders over dat je op een crossmotor relatief veilig de beginselen van het motorrijden kunt leren. Remmen, koppeling, gas. Aan jou bouwjaar te zien beschik je nog niet over het A rijbewijs, dus je kunt het hier mooi op leren ;)

idd.!

nou overtuig je pa, dan kan je hem van mij kopen;-)
 
niemand interesse in zo'n mooie motor?

je krijgt er helm en laarzen en eventueel broek en protector bij.
 
ik ruil je een honda mtx-sh 70cc brommert :P
kenteken, compleet gevericeerd motorblok, kappen gespoten, alle kabels vernieuwd

Mooie cr heb je, erg blits! ;)
gek dat niemand m wilt kopen...
 
nee sorry;-)

ik heb al scooter dus ja. mtx heb ik niet zoveel aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan