Het Classic Racing topic

Yrjo-SP1

Die hard MF'er
24 jun 2008
307
0
Arnhem
Drop hier alles wat te maken heeft met classic racen!!

Hier al een site: www.yrjo.nl

Zelf ga ik volgend seizoen deelnemen in het ONK met een: Honda Cb 500 Four
 
Hey Yrjo,
zal ik dan maar het eerste foto'tje plaatsen ;)
60824cfed761e9b32c5ea108c7000f13
d7cefa4f775de06be20dfeab148596f4
 
Die verhalen gaan in de ronte
we moesten ook met de laaste keuring bijna allemaal wegen
ben benieuwd wat er van komt met de leden vergadering van de club.
ben je al lid van de cmrch?

Nee ben ik niet lid van.

Ik hoop dat er een gewichtslimiet komt, is een groot voordeel voor mijn motor ;)
 
Mag het CRT (Classic Racedemo Team) hier ook meekletsen?
Of is dit alleen voor ONK :?

Hier de start van de 125 dit jaar in Winkel:

full
 
Halo Rene

de discussie viel reuze mee .er zijn maar weinig motoren die echt veel te licht zijn
een liggende Italiaanse eencilinder maar de bouwer daarvan was niet op de vergadering
aanwezig en een superlichte G50

elke klasse heeft gewichtslimieten en sommige zelfs voor motor en coureur samen

de coureur met de G50 word gesponsord dus het regelmatig verversen van de magnesium carters heeft voor hem geen financiele gevolgen maar als hij het zelf moest
ophoesten zoals de meeste van ons zou hij waarschijnlijk ook alu carters monteren
maar zo ziet deze coureur het niet , die ziet in elke beslissing / verandering een complot
tegen hem wat helemaal niet waar is .

stel je eens voor dat hij niet meer met 30 seconden voorsprong zou winnen
maar dat er geknokt moet worden voor elke meter
zou zeker spannerder zijn voor de toeschouwers en ik denk ook meer voldoening
geven voor de coureur

gewichtslimiet word denk ik 120 kg voor de 500 cc en 100 kg voor een 350 cc
of dit met of zonder tank is weet ik niet

persoonlijk had ik de limiet iets lager gezien want ik moet ook gewicht aanbrengen
maar aan de andere kant dit schept weer mogelijkheden voor de multi cilinders

Eldert
 
Ik heb een originele ( geen Hongaarse replica) Yamaha TZ/TD/TR (productie racer) voortrommelrem te koop. (mag dat hier ook gepost worden ;) )
Het is een 260 mm four leading shoe. Met een akront velg en rvs spaken. Een echte blikvanger.
Is het iets voor je of weet je er iemand voor? Neem gerust contact op

74d19cf27a6b77352a70584f0bd9ac04
 
Halo Rene

de discussie viel reuze mee .er zijn maar weinig motoren die echt veel te licht zijn
een liggende Italiaanse eencilinder maar de bouwer daarvan was niet op de vergadering
aanwezig en een superlichte G50

elke klasse heeft gewichtslimieten en sommige zelfs voor motor en coureur samen

de coureur met de G50 word gesponsord dus het regelmatig verversen van de magnesium carters heeft voor hem geen financiele gevolgen maar als hij het zelf moest
ophoesten zoals de meeste van ons zou hij waarschijnlijk ook alu carters monteren
maar zo ziet deze coureur het niet , die ziet in elke beslissing / verandering een complot
tegen hem wat helemaal niet waar is .

stel je eens voor dat hij niet meer met 30 seconden voorsprong zou winnen
maar dat er geknokt moet worden voor elke meter
zou zeker spannerder zijn voor de toeschouwers en ik denk ook meer voldoening
geven voor de coureur

gewichtslimiet word denk ik 120 kg voor de 500 cc en 100 kg voor een 350 cc
of dit met of zonder tank is weet ik niet

persoonlijk had ik de limiet iets lager gezien want ik moet ook gewicht aanbrengen
maar aan de andere kant dit schept weer mogelijkheden voor de multi cilinders

Eldert

Kijk dat zijn goede berichten , die inderdaad de multicylinders ten goede kunnen komen.
Hoewel de echte stuurlui rijden ook met een wat zwaardere fiets vooraan.
Hopelijk dat de verschillen wat kleiner gaan worden.
 
Ik heb een originele ( geen Hongaarse replica) Yamaha TZ/TD/TR (productie racer) voortrommelrem te koop. (mag dat hier ook gepost worden ;) )
Het is een 260 mm four leading shoe. Met een akront velg en rvs spaken. Een echte blikvanger.
Is het iets voor je of weet je er iemand voor? Neem gerust contact op

[afbeelding]


Volgens mij is dat de rem uit deze fiets.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan