CB 750 Ratbike zijspan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herzog Jan

MF veteraan
29 dec 2006
1.499
329
Noord Limburg
Niet meer aangeboden:
mijn CB 750 F2 Ratbike met zijspan, rond de 70k op de klok en van bouwjaar +- 1982.
Vraagprijs:


De solo Bol D'or op de foto is verkocht. En de schutting schoongemaakt :+

En het span nu ook !
 
Laatst bewerkt:
en waarom loopt de solo niet???

Als je goed kijkt op de foto zie je dat hij op beide beentjes staat. Maar lopen, ho maar :+

Stond al een tijdje stil toen ik 'm kocht (vorig jaar oktober). In ieder geval 1 bougiekabel los. En een dooie accu. Bietje mechaniker krijgt er wel leven in :Y

Ik heb er helaas te weinig tijd voor -O-
 
Laatst bewerkt:
}) oeps, ook achterlijke personen hier????? :? Waarom geen antwoord geven in onze eigen taal? Zoiets als 'Maak det'se weg kumps of De kins mich de poekel roetsje.
:P Of: Dich kens mich dr aan goan hange of al geise op diene kop staon.
Snappen de meeste toch niks van *O*
 
}) oeps, ook achterlijke personen hier????? :? Waarom geen antwoord geven in onze eigen taal? Zoiets als 'Maak det'se weg kumps of De kins mich de poekel roetsje.
:P Of: Dich kens mich dr aan goan hange of al geise op diene kop staon.
Snappen de meeste toch niks van *O*

Lek meej toch de sök ! ;)

Laten we het maar op z'n Nederlands houden, anders krijgen we daar weer commentaar op...
 
:( ik ben gek op commentaar :9~ :9~ en dan "op de kis houwe". :] 't zal mich wôrs zien of er commentaar kump :Z dan zeggen we dus: Dae is veur d'n duùvel neet bang :9 en dan span herres! })
 
Over de prijs valt best te praten maar ik zie het al: ook hier bevinden zich achterlijke personen :W
Ja en bedankt dan............een smilie begrijp je kennelijk ook niet en aangezien je geen bod had staan dacht ik ff te beginnen.............wat begint kan soms oplopen tot het dubbele maar laat maar dan :)
 
:? zo,Hertog-Jan '( nou is iemand schijnbaar een beetje boos of teleurgesteld hoe ga je dit weer oèt d'n aek dreie :) Hiervan zou ik een Eine bläöker kriege :9~ Motorfreak deed een bod en dat was schijnbaar nog geen eindbod :r Flik d'n aap dan vritte good is hier misschien wel op zijn plaats. *D
 
Ja en bedankt dan............een smilie begrijp je kennelijk ook niet en aangezien je geen bod had staan dacht ik ff te beginnen.............wat begint kan soms oplopen tot het dubbele maar laat maar dan :)

.... 'kan soms oplopen tot het dubbele' ...

Nou dan zit je nog pas aan de €1500 en dat is nog steeds te weinig.
Even goede vrienden hoor, ik snap best dat je het goed bedoeld maar daar schiet ik nix mee op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan