25kw begrenzen??

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Is het uberhaupt mogelijk om elke motor als 25kw te verzekeren?? Of lukt dat zo en zo niet zonder officieel begrenzingspakketje??

Ik ben een hele mooie Husaberg tegengekomen (see att.), 501cc, 60pk, allemaal cool, maar denk dat er zeer weinig te regelen valt wat betreft 25 kw regel, ben pas 19 namelijk.

Bijlage: 4166.jpg
 
volgends mij heeft ieder dealer een lijst van motoren welke terug te tunen zijn. Bel ze is zou ik zeggen..

greettzr
 
hehe , is toch niet helemaal wat je verwacht had van je mito?

P.s. ik heb laatst een verbruik gehaald van 1:30,76 haha , ik denk haast wel dat ie terug te brengen is.

P.S. ik heb ook nog een xl te koop staan he'
Hint , hint , wenk , wenk 8-)
 
Nou, het is heel erg dat ik iedere keer heb dat er dingen niet werken, vooral de startmotor zit me erg dwars, maar moet zeggen, als dat werkt is het wel heel erg leuk. Maar je blijft er mee bezig. Als het kan ga ik misschien voor die Husaberg te gaan en anders van het weekend ff proberen een proefritje te maken op een Honda NX. Mocht ik dan nog nergens van overtuigd zijn dan flikker ik lekker alles de deur uit en ga tot m'n 20e lekker auto rijden. Daarna zie ik wel weer.

PS: werk nu in Haarlem, vlakbij jou max, volgens mij. Ken je de dreef? Nou, daar zit ik dus.
 
Als het niet kan via de RDW kan je altijd iets regelen met je verzekering. Als je hem bv laat terug tunen ofzo kan je hem best verzekeren, maar de politie kan wel erg ververlend gaan doen omdat ie niet 'RDW style' is geknepen...
 
Als het niet kan via de RDW kan je altijd iets regelen met je verzekering. Als je hem bv laat terug tunen ofzo kan je hem best verzekeren, maar de politie kan wel erg ververlend gaan doen omdat ie niet 'RDW style' is geknepen...

Alsof de politie met een rollenbankje voor motoren gaat staan :+ Alleen bij ongelukken waarbij ze het blok willen controleren doen ze dat, maar je kan gerust met een zware motor rijden, controles zijn er nooit en als ze er zijn hebben ze het nog niet door. Kon ook uit m'n GS500e de begrenzing halen, dan liep ie veel lekkerder, maarja bij ongelukken de kans dat je zelf alles moet ophoesten. Geen zin in...
 
Ja maar de politie heeft lijsten met verschillende motoren/vermogen etc. en als dat type motor er niet bij de "25kW knijpbare motoren" staat dan heb je dus wel een probleem cq flip.
 
Ik moet zeggen dat ik pas 2 keer echt motorrij gevoel heb gehad en dat was op een CB500 (dat vond ik dus echt wel lekker blazen!!) en een SuperMagna 750. Voor de rest, CB250 (nog slapper als m'n brommer (MTX-SH70cc, blaat)); niks. M'n Mito, ook net een een brommer. Vind het maar niks, ga zondag ff kijken hoe een NX nou rijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan