25KW, begrenzer of totaal ander motorblok?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Bijv een Kawa ZX-600 25kw versie. Is dit nu precies zelfde blok als de normale 600 maar dan met begrenzer, of is het gewoon heel ander blok dat maar 25kw kan leveren? Want dan halen we gewoon even de begrenzer eruit natuurlijk })
 
Tja..

Het is toch zo of niet? ;)

Het is toch mogelijk om gewoon een Kawasaki ZX6R te kopen als 25kw en als je dan 21 bent, begrenzer eruit en hem laten keuren en dan als 600 berijden gewoon, of niet :?
 
Als je doelt op de snelle buikschuivers, leeftijdscat. 18-24 jaar) die 'sportief rijden....inderdaad. Serieus een risico'. ;)

Natuurlijk doe je wat meer op je motor als in je auto. Je gaat niet altijd braaf achter het blik aansjokken. Maar mijn ervaring is toch echt dat de meeste motorrijders zich erg goed gedragen in het verkeer (kan ik als forens dagelijks waarnemen)

disclaimer: ik zie genoeg 'tupperware' zich uitmuntend gedragen hoor. :P

(alhoewel ik toch altijd moet lachen als ik kneepads zonder krassen zie }) )
 
Laatst bewerkt:
Ja dat vind ik ook niet helemaal kloppen...
vooral omdat ik 20 ben en nog moet afrijden, maar ja kan nu niet meer wachten tot ik 21 ben...IK BEN VERSLAAFD!!!

Zou tot je 21e wachten. Heb op mijn 19e rijbewijs gehaald, ben nu net 2 weken 21 jaar en moet 21,5 jaar zijn voor ik op zwaar mag rijden. 2 jaren zijn te lang. 1 jaar is goed, voor ELKE motorrijder.
 
Als je doelt op de snelle buikschuivers, leeftijdscat. 18-24 jaar) die 'sportief rijden....inderdaad. Serieus een risico'. ;)

Natuurlijk doe je wat meer op je motor als in je auto. Je gaat niet altijd braaf achter het blik aansjokken. Maar mijn ervaring is toch echt dat de meeste motorrijders zich erg goed gedragen in het verkeer (kan ik als forens dagelijks waarnemen)

disclaimer: ik zie genoeg 'tupperware' zich uitmuntend gedragen hoor. :P

(alhoewel ik toch altijd moet lachen als ik kneepads zonder krassen zie }) )

Daar zeg je wat... mijn vader rijdt altijd netjes 120 op zijn FJR1300.. magoed, hij werkt bij brandweer en moet nog weleens wat motorrijders opvegen, als je daar vaak mee geconfronteerd wordt, word je toch wel rustig..
 
Right, maar wat gebeurt er IRL...
Mensen wachten gewoon die 2 jaar en kopen zonder rijervaring gewoon een 75kw+ machine...

Het zou verboden moeten worden... })

Dat ga ik dus niet doen,

maar wat vinden jullie van dit idee;

Ik koop als ik 18 ben een kawa zx-r600 25 kw, als ik dan 21 ben, begrenzing eruit (if possible :? ), en hier nog 2 jaar oprond tuffen, en dan R1 of R6 ?
 
Op woensdag 03 april 2002 14:49 schreef Ragonite het volgende:
1x posten is genoeg.... :P

maar 1 ding heb je verkeerd, ik ben dus alles behalve roekeloos.. ik kan mezelf goed inhouden! Ik ken mezelf, ook op me scooter (85km/h) rijd ik altijd rustig.. hou me altijd aan de snelheid, alles. En ook al heb ik een R1 onder me reet als ik 21 ben, ik zal altijd voorzichtig blijven rijden! Toch bedankt voor je registratie en het verhaal ;)

Hmmm, hoe ben je dat te weten gekomen dan })

Maar wat de andere al zeggen, met brommers kan je vaak nog wel een beetje rommelen en wil de politie soms nog wel eens makkelijk doen. Maar zodra je op de echte weg gaat rijden (ofwel je hebt een echt rijbewijs nodig) en er zijn dan dingen niet in orde dan kan je echt in grote problemen komen die je de rest van je leven kunnen achtervolgen. Dit kan dus papierwerk zijn maar ook de technische staat van het voertuig.

Papa heeft gesproken ;)
 
Zou tot je 21e wachten. Heb op mijn 19e rijbewijs gehaald, ben nu net 2 weken 21 jaar en moet 21,5 jaar zijn voor ik op zwaar mag rijden. 2 jaren zijn te lang. 1 jaar is goed, voor ELKE motorrijder.

Nope ik ga niet wachten vrijdag wordt m'n examen aangevraagd :) Misschien dat ik als ik 21 ben en geen geduld meer heb alsnog examen op een zware doe..(leuk verjaardagscadeautje...ff slijmen bij pap en mam)
M'n instructeur was ook al zo aardig..zegt ie tegen me toen hij erachter kwam dat ik op licht moet afrijden.."wanneer wordt je dan 21"..."nou dan doen we gewoon heel rustig aan met lessen" En dat zei ie dus met een ontzettend gemeen lachje op z'n gezicht...(zoiets }) ) Maar hij blijf een top instructeur.. Binne :}
 
Hmmm, hoe ben je dat te weten gekomen dan })

Maar wat de andere al zeggen, met brommers kan je vaak nog wel een beetje rommelen en wil de politie soms nog wel eens makkelijk doen. Maar zodra je op de echte weg gaat rijden (ofwel je hebt een echt rijbewijs nodig) en er zijn dan dingen niet in orde dan kan je echt in grote problemen komen die je de rest van je leven kunnen achtervolgen. Dit kan dus papierwerk zijn maar ook de technische staat van het voertuig.

Papa heeft gesproken ;)

Door op een weg te rijden waar je 100 mag ;)

Het waren alleen vragen.. niet dat ik het gelijk ga doen.. :)
 
Nope ik ga niet wachten vrijdag wordt m'n examen aangevraagd :) Misschien dat ik als ik 21 ben en geen geduld meer heb alsnog examen op een zware doe..(leuk verjaardagscadeautje...ff slijmen bij pap en mam)
M'n instructeur was ook al zo aardig..zegt ie tegen me toen hij erachter kwam dat ik op licht moet afrijden.."wanneer wordt je dan 21"..."nou dan doen we gewoon heel rustig aan met lessen" En dat zei ie dus met een ontzettend gemeen lachje op z'n gezicht...(zoiets }) ) Maar hij blijf een top instructeur.. Binne :}

Wordt een duur grapje als je dat zou doen ;) Ik was 3 maanden voor ik 21 werd begonnen. Heb dus ook wel een beetje gewacht maar dat was meer financeel dan een bewuste keuze.

P.S> Je moet de groeten van vincent hebben.
 
Maarre vergat te zeggen dat je voor 4000 eurootjes wel aan een zxr400 komt hoor en deze moet idd afgetuned worden

Jah of een FZR400.. die staan op marktplaats voor 1600 euro :)

13971.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan