Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jah of een FZR400.. die staan op marktplaats voor 1600 euro
Damn, waarom niet?
Damn, kan je het niet zelf doen? Dat afknijpen dan..
Laat het brommer tijdperk achter je... je moet nu een vermogensuitdraai hebben, een verzekering die accoord gaat, kentekenbewijs met 25kw erop...
afknijpen kost geloof ik tussen de 300 a 400 euro bij de dealer (incl, nieuwe kenteken enz.)
Maar ik zit met een bepaald budget.. 3000 euro ongeveer..Hoezo nieuw kenteken? Onzin, nieuwe kentekendelen en dan alleen deel 1. Daar moet bij bijzonderheden : '25 kw motor voor licht rijbewijs' op staan o.i.d. , meteen krijg je van RDW dan ook nieuwe deel 2 en 3. Deel 3 is nu een heel stuk groter.
afknijpen is verschillend per dealer, je kan er ook 400 gulden (dus 180 euro) voor kwijt zijn. Gewoon dealtje maken als je de motor koopt. Mijn eerste motor, een GS500e kocht ik ook met vol vermogen, maar liet 'm direct knijpen.
FZR400 en 600 zijn idd niet te knijpen, maar ga dus voor een ZXR400 of Fazer 600 ofzo, beiden leuke motoren.
Maar ik zit met een bepaald budget.. 3000 euro ongeveer..
Ligt eraan wat je wil kopen, een ZXR400, en helemaal met 25kw is niet te krijgen voor dit geld. Ja misschien particulier.
Of je moet naar duitsland gaan en daar zoiets kopen. Of gewoon eerst naked bike ofzo kopen met 25kw (diverse modellen zijn te krijgen) voor zo'n 2000 euro, en dan sparen voor een zware motor?
Het lullige is dat je bijv. een FZR600 wel voor 3000 euro kan krijgen, maar die dus niet te knijpen zijn. Baal ik zelf ook van anders had ik die wel gekocht.
Heh ik ben ook van plan een vtr 250 te kopenEen vriend van mij moest ook op een 25kW motor beginnen. Hij had een Honda Vtr 250. Dat was een heel leuk motortje, niet te duur, alleen je ziet ze niet vaak. Hij heeft er een paar jaar op rondgereden en sturen dat hij kon, zo'n ding weegt niks dus perfect voor de kleine bochten. Verder heeft hij er ook grote vakanties meegemaakt. 140 constant is geen probleem als je maar niet naar de toerenteller kijkt. Die slaat dan erg ver uit. De top was 170 dus nog wel redelijk en hij trok netzo als een gs500e.
Er zitten gewoon wat andere onderdelen in het blok.Bijv een Kawa ZX-600 25kw versie. Is dit nu precies zelfde blok als de normale 600 maar dan met begrenzer, of is het gewoon heel ander blok dat maar 25kw kan leveren? Want dan halen we gewoon even de begrenzer eruit natuurlijk
FZR400 kopen?
Zie m'n signature.
FZR400
En niet af te voeren? Waarom niet?
Hoezo niet te knijpen?
Alles is te "knijpen! Alleen niet altijd via officiëlle importeur! Als je verzekeringsmaatschappij accoord gaat met een vermogensuitdraai zou je zelfs een R1, Busa of BB kunnen begrenzen!
Of deze dan nog lekker lopen is echter wel de vraag
Er zitten gewoon wat andere onderdelen in het blok.
Andere gasschuif, inlaat geknepen, uitlaat geknepen.
En nog wat andere dingetjes.
En zonder 25 Kw rijden is onverzekerd rijden.
En dat je niet roekeloos bent is gewoon lulkoek.
Wedden dat je steeds sneller wilt.
Er zitten gewoon wat andere onderdelen in het blok.
Andere gasschuif, inlaat geknepen, uitlaat geknepen.
En nog wat andere dingetjes.
En zonder 25 Kw rijden is onverzekerd rijden.
En dat je niet roekeloos bent is gewoon lulkoek.
Wedden dat je steeds sneller wilt.
FZR400 kopen?
Zie m'n signature.
En niet af te voeren? Waarom niet?
Ik durf te wedden als je een R1 onder je kont hebt dat je echt niet overal netjes aan de snelheid houd.Jij kent mij niet.. dus kan je er ook geen mening over hebben.
Ik durf te wedden als je een R1 onder je kont hebt dat je echt niet overal netjes aan de snelheid houd.
Maar ja, zo denk ik er over
En inderdaad ik ken je niet dus ik zal er maar over op houden.