25KW, begrenzer of totaal ander motorblok?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Bijv een Kawa ZX-600 25kw versie. Is dit nu precies zelfde blok als de normale 600 maar dan met begrenzer, of is het gewoon heel ander blok dat maar 25kw kan leveren? Want dan halen we gewoon even de begrenzer eruit natuurlijk })
 
Ik durf te wedden als je een R1 onder je kont hebt dat je echt niet overal netjes aan de snelheid houd.
Maar ja, zo denk ik er over

En inderdaad ik ken je niet dus ik zal er maar over op houden.
Hee no offense he :)
Maar als ik R1 onder me reet zal hebben.. zou ik gewoon netjes 130 rijden :) Af en toe natuurlijk weleens gek doen, maar dan alleen als het ook echt kan. Zo denk ik er nu over.
 
Al doe je iets maar per ongeluk en reed je inderdaad niet roekeloos of te hard. Dan nog kan je iemand invalide rijden. Dan ben je dus wel zwaar het mannelijk geslachtsorgaan...

Gewoon ff 25 kW gaan rijden, zit niks anders op (Bijna niet dan.).

Maar voor dat bedrag is het inderdaad moeilijk vinden van een geschikte fiets. Ach je hebt nog een jaar de tijd...
Daarom, komt allemaal goed joh 8-)
 
Hee no offense he :)
Maar als ik R1 onder me reet zal hebben.. zou ik gewoon netjes 130 rijden :) Af en toe natuurlijk weleens gek doen, maar dan alleen als het ook echt kan. Zo denk ik er nu over.

Tegen de tijd dat je 'm hebt rijd je regelmatig tegen de 200 of harder. 130 is saai, dat weet je nu nog niet, maar ga eens rijden op een motor.. maarja je bent nog 16 dus voor dat je op een R1 mag rijden zijn we minstens 5 jaar verder...

Als je 130 wilt rijden en niet harder is een R1 zonde van het geld, dan is een 400cc inderdaad meer dan genoeg.
 
Tegen de tijd dat je 'm hebt rijd je regelmatig tegen de 200 of harder. 130 is saai, dat weet je nu nog niet, maar ga eens rijden op een motor.. maarja je bent nog 16 dus voor dat je op een R1 mag rijden zijn we minstens 5 jaar verder...

Als je 130 wilt rijden en niet harder is een R1 zonde van het geld, dan is een 400cc inderdaad meer dan genoeg.

Maar ik wil een MOOIE motor, en dat is een R1.. :) Dus er komt ooit nog wel een R1..
 
Ja misschien wel een beetje TE toevallig, je kan mij gewoon niet wijs maken dat je een R1 alleen maar gaat rijden omdat ie mooi is ('t is trouwens gewoon maar een klote jap.). Maar als je op zo'n ding zit ga je toch wel bij de stoplichten kijken hoe snel ie weg kan, en op de snelweg even de top testen enz.
 
Ja misschien wel een beetje TE toevallig, je kan mij gewoon niet wijs maken dat je een R1 alleen maar gaat rijden omdat ie mooi is ('t is trouwens gewoon maar een klote jap.). Maar als je op zo'n ding zit ga je toch wel bij de stoplichten kijken hoe snel ie weg kan, en op de snelweg even de top testen enz.

Klote jap? auto's en motoren uit Japan zijn perfect !! Rijd nu Japanse auto (Toyota) en Japanse motor (Honda) en hierna weer Japans :}
 
Klote jap? auto's en motoren uit Japan zijn perfect !! Rijd nu Japanse auto (Toyota) en Japanse motor (Honda) en hierna weer Japans :}

Auto's en motoren uit Italie rijden als een beest en hebben UITSTRALING 8-) , hebben in Japan volgens mij nog nooit van gehoord. :j
Rij nu een een Alfa Romeo en een Aprilia (binnenkort hopelijk een Duc) en 't is gewoon fantastisch! :}
Als je de Italiaanse raspaardjes met liefde behandeld gaat 't gewoon niet kapot.
 
Auto's en motoren uit Italie rijden als een beest en hebben UITSTRALING 8-) , hebben in Japan volgens mij nog nooit van gehoord. :j
Rij nu een een Alfa Romeo en een Aprilia (binnenkort hopelijk een Duc) en 't is gewoon fantastisch! :}
Als je de Italiaanse raspaardjes met liefde behandeld gaat 't gewoon niet kapot.
Alfa Rommel roest al in het reklamefoldertje en over de Duc's hoor ik ook niet echt goede verhalen ( No Flame )
Ik ga ook voor de Jappen.
Blijven heel, roesten niet en zijn erg betrouwbaar.

Smaken verschillen.
De een gaat voor de Italianen en de ander voor iets anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan