25KW Begrenzing verwijderen

Ik geloof de topicstarter trouwens niet dat hij zich altijd netjes aan de maximale snelheid houd op de wegen waar hij rijd. Dan ben je geen motorrijder. Iedereen rijd altijd wel ietsje harder, tenzij je een bejaarde voor je hebt rijden natuurlijk (en er niet langs kan). Snelwegen zijn trouwens ook saai met 100kW hoor.

motorrijder
de motorrijder zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: ['motərɛidər] Verbuigingen: motorrijder|s (meerv.) de motorrijdster zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: ['motə|rɛitstər] Verbuigingen: motorrijdster|s (meerv.) iemand die op een motorfiets rijdt


lijkt me wel... :P help die jongen of hou je mond :)
 
Wees blij dat het allen spijker is heb een Kawasaki zx9r 900cc 102kw rijd 280 toen ik van dealer kocht (hpmotoren) ree die 160 das echt niet fijn bij mijn moest cabarateur vervangen en cilinder afgesteld worden + de uitlaat alles moest aangepast worden .was hem 1 week kwijt maar ze hebben hem gratis gemaakt omdat het op papier gewoon 900cc was alle papieren klopte dus mijne rijd nu Max 300km door de aanpassingen ....

Maar heb hem na 2 dagen op de gas zelf begrenst rijd nu 210 vind meer dan zat in 2.3 sec 100km ..

Hou het verstandig en rij oplettend soms is het wel ff leuk klopt

Have fun !!

Sorry heb dyslextie!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan