25kw Ducati Monster verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirtydogg

MF'er
28 mrt 2007
102
0
breda
Goeiemorgen allemaal,

Ik heb een Ducati Monster 600 "98" die begrenst is naar 25kw.
Nu wilde ik de begrenzing erafhalen, maar nu is de vraag precies hoe dat in zijn werk gaat,

Hij is op het gas begrenst en heb de begrenzing van de gashendel zelf al kunnen demonteren (kon niet makkelijker zat gewoon een metalen staafje voor O-) ) maar naar mijn idee is hij ook op de luchtinlaat afgeknepen. als ik gas geef zie ik de kleppen wel draaien maar ervoor zit een metalen schijf met maar een minuscule opening.

Nu was mijn vraag of die er ook uit moeten, (lijkt me wel) maar voornamelijk hoe dat het makkelijkst kan, die metalen schijven zitten namelijk in de luchtinlaat.


m.v.g. Justin
 
Viel te verwachten dit ja:P nee ik moet zelf nog 8 maanden wachten;)
Deze motor die heb ik van mijn broer overgekocht(begrenst) en aangezien ik zoveel mogelijk zelf eraan wil sleutelen (lees leren hoe het moet :9 ) wil ik ook weten hoe ik die begrenzing eraf kan halen.

Dan kunnen ik, broerlief en mijn vader eens volvermogen proberen, na 7000 eigen kilometers toch wel benieuwd.

Ben er ondertussen wel al achter dat de metalen schijven naar achter geschoven kunnen worden....... maar uiteraard blijven ze niet hangen B|

Miss dat iemand weet hoe je dit voor mekaar krijgt
 
Laatst bewerkt:
Gezien zijn leeftijd gok ik dat dat niet zo is. ;)
true, niet gezien.

zonder begrenzing rijden moet de ts zelf weten, je bent iig niet verzekerd en eventuele schade's (ook letsel) kun je uit eigen zak aan de verzekeringsmaatschappij terug betalen :)
t is maar dat je het weet ;)

ohja,en de boete voor rijden zonder rijbewijs (verkeerd rijbewijs) uiteraard ook, dat is het risico wat je neemt
 
Ik weet de gevolgen en dergelijke, ik wil ook niet onbegrenst blijven rijden;)
Is het risico me niet waard!

gheheh, als ze me ergens op zouden aanhouden dan was het wel om het geluid;)
 
Dan kunnen ik, broerlief en mijn vader eens volvermogen proberen, na 7000 eigen kilometers toch wel benieuwd.


Ik weet de gevolgen en dergelijke, ik wil ook niet onbegrenst blijven rijden;)
Is het risico me niet waard!

gheheh, als ze me ergens op zouden aanhouden dan was het wel om het geluid;)

Je hebt het volgens mij toch niet helemaal begrepen. Als het risico het je niet waard is, verander je de bende pas als je rijbewijs dat toestaat.
Letselschades kunnen in de 10-duizenden euros lopen.

Broertje en vader kunnen het wel proberen (indien juist rijbewijs).
JIJ.... moet gewoon 8 maanden wachten.
 
Mijn broer en mijn pa hebben allebei zwaar, maar daar gaat het niet om.

Ik wil weten hoe ik die schuifjes in de inlaat kan verwijderen, en als iemand me daar mee kan helpen dan graag. Ik snap de reacties wel maar ik wil graag weten hoe ik het moet doen, en niet wat de risico's zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het volgens mij toch niet helemaal begrepen. Als het risico het je niet waard is, verander je de bende pas als je rijbewijs dat toestaat.
Letselschades kunnen in de 10-duizenden euros lopen.

Broertje en vader kunnen het wel proberen (indien juist rijbewijs).
JIJ.... moet gewoon 8 maanden wachten.


:^ er even aan snuffelen is geen goed idee :N
 
Mijn broer en mijn pa hebben allebei zwaar, maar daar gaat het niet om.

Ik wil weten hoe ik die schuifjes in de inlaat kan verwijderen, en als iemand me daar mee kan helpen dan graag. Ik snap de reacties wel maar ik wil graag weten hoe ik het moet doen, en niet wat de risico's zijn ;)


Daar gaat het dus wel om :(

Wij willen jou behoeden voor een enig stommiteit B|
 
Je word als je onder de 21 bent een beetje het hand boven het hoofd gehouden heb ik het idee;) Miss maar wat metaaldraad mooi buigen zodat die precies in de gleuf past;)

Ben iig al blij dat ik nooit last zal hebben van een 25-35 vol KW regeling
 
neem eens contact op met biggelaar in oisterwijk ( dinsdag weer open) daar is vast wel iemand die het je zonder kosten kan vetellen wat je moet doen.

Ooww en heeft er al iemand gereageerd dat het zeer onverantwoord is en gevaarlijk, onverzekerd rond rijden, letselschade blablabla dat soort dingen?


_O- _O- _O- _O- en maar klagen dat de nl regering roomser is dan de paus,


KIJK EENS IN DE SPIEGEL SUKKELS

succes TS, maar denk niet dat je 600-tje de stenen uit de straat trekt....
 
Laatst bewerkt:
neem eens contact op met biggelaar in oisterwijk ( dinsdag weer open) daar is vast wel iemand die het je zonder kosten kan vetellen wat je moet doen.

Ooww en heeft er al iemand gereageerd dat het zeer onverantwoord is en gevaarlijk, onverzekerd rond rijden, letselschade blablabla dat soort dingen?


_O- _O- _O- _O- en maar klagen dat de nl regering roomser is dan de paus,


KIJK EENS IN DE SPIEGEL SUKKELS

succes TS, maar denk niet dat je 600-tje de stenen uit de straat trekt....


Is al goedgekomen, heb 2 veertjes gedraaid die ik tussen de kleppen kan doen, geleiden namelijk over een staafje. en zo kan ik dus tijdelijk vol rijden, en met gemak alles weer terug zetten.

Het is zeker geen zware motor, maar stiekem is die toch best wel machtig;), iig het geluid nu. maar over 8 maanden komt er toch een 916 voor in de plaats. daarom wilde ik hem zelf al een keer vol zetten omdat ik hem met 25kw ga verkopen :9~


mooie reactie trouwens :+

m.v.g. Justin
 
Onverzekerd rond rijden is wel echt het domste wat je kunt doen -O- Niks te roomser dan de Paus :X

Hoop dat je geen brokken gaat maken want je bent dan echt héél erg zuur vriend... (lekker je halve leven schade af blijven betalen, in ruim voor wat extra pk's gedurende een jaartje of twee :N )
 
Tis allemaal gelukt en ik moet zeggen rijd best lekker;)
Behalve dat de 25kw regeling echt onzin is (als ik val word ik toch gespiest door de vangrail)
staat hij er gewoon weer op. iig voor mij dan.

Dit topic mag dus dicht.

bedankt voor het vermaak dan maar;) groetjes
 
Laatst bewerkt:
neem eens contact op met biggelaar in oisterwijk ( dinsdag weer open) daar is vast wel iemand die het je zonder kosten kan vetellen wat je moet doen.

Ooww en heeft er al iemand gereageerd dat het zeer onverantwoord is en gevaarlijk, onverzekerd rond rijden, letselschade blablabla dat soort dingen?


_O- _O- _O- _O- en maar klagen dat de nl regering roomser is dan de paus,


KIJK EENS IN DE SPIEGEL SUKKELS

succes TS, maar denk niet dat je 600-tje de stenen uit de straat trekt....



De paus kan zelfs nog wat van mij leren B| B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan