25kw en K&N filter

Jello

Die hard MF'er
7 jul 2002
511
1
Haarlem
mijn CBR moet bijna een grote beurt hebben en ook weer het luchtfilter vervangen. Zal ik nu voor een K&N gaan of origineel Honda. K&N heeft als voordat dat ik niet om de 12000 een nieuw filter hoef te kopen maar dan gewoon kan reinigen. Ik verwacht niet dat ie er beter van gaat rijden en daar is het mij ook helemaal niet om. maar van de zomer ook opnieuw afrijden (scheelt me een jaar 25kw dan) wil ik er ook een dynojet kit in hebben ...

hoor graag jullie mening hierover
 
Ik heb ook een K&N op m'n 25KW SV :)
Ach, als je het geld kan missen, waarom ook niet? Het inlaatgeluid wordt er harder door en dat vind ik wel gaaf. Op een onbegrensde motor zal je het verschil beter horen dan op een begrensde maar verschil is er wel.
 
Als je in je 25KW periode 21 bent geworden mag je opnieuw examen doen voor je zware rijbewijs.

je gaat door voor de koelkast :)

ik word in mei 21, en vorig jaar 17 mei heb ik mijn rijbewijs gehaald (was nog 19, 23 mei 20 geworden, dus bijna weer aan de beurt :)
Via mijn rijschool heb ik al uitgezocht dat je niet opnieuw je theorie hoeft te halen :)

Maar weer ontopic :
Maar waar het mij om gaat is dat het niet slechter is voor de prestaties, wil d'r namelijk niet op achteruit gaan ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan