25kw en spanje

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
wie kan me vertellen of er een 25kw regel is in spanje?
ik nl. van plan om op vakantie ergends een nieuwe R1 te huren.

ik kan het dus nergends vinden...
 
Als ze hem aan je verhuren zal het wel goed zijn. Als er dan wat gebeurt is het toch niet jouw probleem, jij hebt immers gewoon betaald etc.
 
Als ze hem aan je verhuren zal het wel goed zijn. Als er dan wat gebeurt is het toch niet jouw probleem, jij hebt immers gewoon betaald etc.


tja zo makkelijk denk ik dus niet.
ik wil dus ook geen probs als er wel wat gebeurt.
 
tja zo makkelijk denk ik dus niet.
ik wil dus ook geen probs als er wel wat gebeurt.

dan zou ik het VOORAL NIET DOEN.

je hebt idd gewoon een 25KW rijbewijs, en niet spontaan in spanje een groot rijbewijs.

Als je op je muil pleert ben je gigantisch de lul, laat staan als je iemand aan rijdt.

+ daarbij dat ik het gewoon onverantwoord vind om daar een R1 te gaan huren.

Ik heb daar als motor rijder eens een scooter gehuurd, en dat vond ik al levensgevaarlijk met die wegen daaro!

kun je je nog het verhaal herinneren van die nederlandse man die met een scooter een turk dood reed in turkije :? reken maar dat de spaanse wetgeving er ongeveer zo mee omgaat.
 
sommige bedrijven zullen je wel een zwaardere motor meegeven, maar dat mag niet want je rijbewijs geldt ook gewoon in spanje... 25kw dus.

krijg je een ongeluk zit je met de rommel, maar ja. misschien een gokje waard...
 
Ik zit nu in spanje en over het algemeen moet je 3 jaar je rijbewijs hebben en 23 jaar zijn, ik heb hier op Mallorca nog geen een R1 gezien in de verhuur. Anders kan je nog altijd een DT125R huren hehe
 
Als ze hem aan je verhuren zal het wel goed zijn. Als er dan wat gebeurt is het toch niet jouw probleem, jij hebt immers gewoon betaald etc.

Als ze hem aan hem verkopen in Nederland zal het wel goed zijn. Als er dan wat gebeurt is het toch niet zijn probleem, hij heeft hem immer gewoon betaald etc.

Klopt iets niet hè :P

Het al dan niet in bezit geraken ervan heeft niets met z'n rijbewijs te maken. Erop rijden daarentegen wel. Als de policia daar ziet dat op zijn papiertje < 25kW staat zullen ze wel wat tegenspartelen hoor ;)
 
Ik zit nu in spanje en over het algemeen moet je 3 jaar je rijbewijs hebben en 23 jaar zijn, ik heb hier op Mallorca nog geen een R1 gezien in de verhuur. Anders kan je nog altijd een DT125R huren hehe


als het maar gemotoriseerd is...
gewoon een beetje ter compensatie van mn bandit die niet mee gaat :P
 
Ik ken het alleen van tekeningen, zoiets als dat rooie ding:

auto.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan