25kw forum rs125 forum????

Er zijn teveel 125cc topics die niets met 25kw te maken hebb

  • Mee eens!

    Stemmen: 18 51,4%
  • dont care!

    Stemmen: 6 17,1%
  • meer 125cc topics

    Stemmen: 1 2,9%
  • Weer die &$#%#@ kris B|

    Stemmen: 10 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    35

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Heb dit topic al heel vaak willen aanmaken, maar mij steeds ingehouden omdat iedereen hier toch al een hekel aan mij heeft :P

iets van 50% van de topics in het 25kw gedeelte gaat over 125cc brommers, Ik heb niets tegen die dingen, maar het 25kw forum is een beetje in het 125cc forum aan het veranderen. Technische vragen horen in het techniek forum ect. die vragen hebben helemaal niets met 25kw te maken namenlijk. Dit staat volgens mij ook duidenlijk hier beschreven.

Ben ik nou alweer de enige die zich daaraan irriteerd :?

Dit is heus niet om 125cc af te zeken hoor, dus houd dergenlijk commentaar voor je :)
 
ja ik vind het totaal niet erg dat er veel rs 125 treads ect zijn.
Maar ik vind het wel opvallend dat zoveel mensen voor een 125 cc'tje kiezen...
En er ook nog's veel meer voor betalen dan voor een oud brik zoals bijvoorbeeld de mijne. Dus ik vraag me af wat die mensen allemaal inspireert om voor een 125 te kiezen.
 
ik vind dat men wel eens meer de zoekfunctien kan gebruiken ne de tijd nemen om eens door topics te lezen ipv altidj maar hetzelfde nieuwe topic zoals rs uitlaat of cbr 25kw aan te maken.

doet pijn aan je ogen eh zo ff gaan lezen in onderstaande topics of je daar je antwoord niet vind
 
ja ik vind het totaal niet erg dat er veel rs 125 treads ect zijn.
Maar ik vind het wel opvallend dat zoveel mensen voor een 125 cc'tje kiezen...
En er ook nog's veel meer voor betalen dan voor een oud brik zoals bijvoorbeeld de mijne. Dus ik vraag me af wat die mensen allemaal inspireert om voor een 125 te kiezen.

heel simpel, ze komen allemaal an hun scootahs en brommertjes af en geloven allemaal dat 2tact superieur is. Had ik ook toen ik nog brommer reed, ik wou ook een nsr125, maar toen zag ik het licht ;)
 
2takt kan meer pk's / cc leveren dan een 4 takt. Naadeel is slijtage, enkel powerband op hoog toerental, milieuvervuiling, fragieler.

ontopic: de meeste 25kw'ers zullen rs125 rijden? ik begrijp dat je je in de minderheid voelt met je 400cc :)
 
2takt kan meer pk's / cc leveren dan een 4 takt. Naadeel is slijtage, enkel powerband op hoog toerental, milieuvervuiling, fragieler.

ontopic: de meeste 25kw'ers zullen rs125 rijden? ik begrijp dat je je in de minderheid voelt met je 400cc :)

ik twijfel er niet over dat er meer 4t rijders met 25kw zijn, als 2t rijders...

en niet zo'n beetje ook!
 
2takt kan meer pk's / cc leveren dan een 4 takt.
En wat is daar precies het voordeel van, puur praktisch gesproken? 34 pk is 34 pk, of die nu uit een 125 cc 2takt, of een 250-600 cc 4takt komt. Hooguit dat de motor lichter kan zijn, voor de rest zie ik alleen nadelen, zoals je zelf aangeeft:
Nadeel is slijtage, enkel powerband op hoog toerental, milieuvervuiling, fragieler.

ontopic: de meeste 25kw'ers zullen rs125 rijden? ik begrijp dat je je in de minderheid voelt met je 400cc :)
Hmm, dat weet ik zo nog niet, ik ken meer 25 kW 4t rijders dan 125cc 2t rijders.
Misschien hebben de 125 cc rijders gewoon meer technische problemen })
:+
 
Ik vind dat de helft van alle HOERA kheb een nieuwe rs125 maar ook hoera kheb een nieuwe andere brommer gewoon maar naar -----> SPORT <----- verplaatst moeten worden. Dat ruimt al aardig op dan met alle 125cc topics ;) . En idd de technische vragen naar -----> TECHNIEK <------

Maar ik ben wel van mening dat de rs125 hier zker en misschien nog wel beter thuishoort dan een zx-4r :P
 
Laatst bewerkt:
Waar jij je al niet druk om maakt.... |(

;)

Jij wou dit forumdeel... Nu heb je het, wordt er keurig netjes gepost over een populaire 25kW motor, namelijk de RS125, en dan is het nog niet goed... :X

Als je vindt dat er teveel RS125 topics zijn moet je tegenwicht bieden door te zorgen dat er meer (serieuze! B| ) topics over andere 25kW zaken komen.

Wees blij dat ze niet allemaal over hun 25kW Busa's beginnen. :+
 
is een cbr125r 4takt wel goed kris of moek um nou ook omruile voor een lekker dikke 600? :+


kloonskop laat iedereen toch lekker rijde wattie wil zolang ze mij maar nie lastig valle :9
 
sjeeeeeeees en dan mogen wij streetfighter/zelfbouw liefhebbers geen eigen forum deel.
maar de 25 KW kinderclub wel :+
wat ik hier mee wil zeggen ,geeeeeeeeeeeeeeeen idee,de slimste komen er wel uit :P
 
En wat is daar precies het voordeel van, puur praktisch gesproken? 34 pk is 34 pk, of die nu uit een 125 cc 2takt, of een 250-600 cc 4takt komt. Hooguit dat de motor lichter kan zijn, voor de rest zie ik alleen nadelen, zoals je zelf aangeeft:
minder cc's, minder betalen aan verzekering/taks, minder gewicht, eenvoudig onderhoud..

Hmm, dat weet ik zo nog niet, ik ken meer 25 kW 4t rijders dan 125cc 2t rijders.
Misschien hebben de 125 cc rijders gewoon meer technische problemen })
:+

ja waarschijnlijk ;) :+

2takt is binnen een paar jaar waarschijnlijk toch van de markt met die nieuwe strengere emissienormen....
 
ik ben zelf ook begonnen met een 125cc 2-takt, maar zodra k m'n rijbewijs had, had k em ingeruild voor een 600cc 4-takt :X

om de simpele reden dat ik er na mijn 25KW periode ook nog een beetje op vooruit wil gaan met een fiets die ik al ken en ik volkomen vertrouw :)
 
ja ik vind het totaal niet erg dat er veel rs 125 treads ect zijn.
Maar ik vind het wel opvallend dat zoveel mensen voor een 125 cc'tje kiezen...
En er ook nog's veel meer voor betalen dan voor een oud brik zoals bijvoorbeeld de mijne. Dus ik vraag me af wat die mensen allemaal inspireert om voor een 125 te kiezen.
Open er eens een topic over zou ik zeggen :+ ;)
 
1. Als je vindt dat er teveel RS125 topics zijn moet je tegenwicht bieden door te zorgen dat er meer (serieuze! B| ) topics over andere 25kW zaken komen.

2. Wees blij dat ze niet allemaal over hun 25kW Busa's beginnen. :+

met punt 1 helemaal eens. 25 kw forum lijkt vaak wel helemaal dood. de enigen die t doen "opleven" zijn de mensen met een rs125. maar agh...

punt 2: gisteren bij Hans van Wijk op een Hayabusa gaan zitten, komt de verkoper naar me toe en vindt dat ik er wel goed op zit maar niet denkt dat ik de power aankan. Zeg ik: ja... nog niet nee. heb nog maar 25kw rijbewijs. Zegt ie meteen: ow, das mishandeling van zo'n mooie fiets! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan