25kW forum

Naja goed, ik heb geen zin om meer moeite te doen, heb belangrijkere dingen aan m\'n hoofd. Dan maar geen 25kw topic. Ik blijf niet bezig met topics te quoten. :)

Dusseh, laat dan maar zitten.
 
Op zich vind ik het geen slecht idee. Ik heb ook al wel wat 25kw-vragen voorbij zien komen...

Pooh...relax...ik zal nog een sdiscussieren in het mod-forum...
 
Op zich vind ik het geen slecht idee. Ik heb ook al wel wat 25kw-vragen voorbij zien komen...

Pooh...relax...ik zal nog een sdiscussieren in het mod-forum...

Laat het antwoord maar horen als het bekend is. Misschien dat pooh wat pissig is omdat ie zelfs niet eens een 25kw onder z\'n kont heeft! }) :)
 
helemaal een apart forum? dat lijkt me niet nodig, maak gewoon een aparte rubriek daar voor, net zoals er iets tussen supersport en toer moet komen, of supersport naar (alle) sport...
 
helemaal een apart forum? dat lijkt me niet nodig, maak gewoon een aparte rubriek daar voor, net zoals er iets tussen supersport en toer moet komen, of supersport naar (alle) sport...

Dat bedoelde ik ook ;) Goed de vorige posts doorlezen ;) Noem het een rubriek, ook goed, beter zelfs ;) Ik kon niet op dat woord komen.
Maargoed, het zit er voorlopig nog niet in.
 
Dat bedoelde ik ook ;) Goed de vorige posts doorlezen ;) Noem het een rubriek, ook goed, beter zelfs ;) Ik kon niet op dat woord komen.
Maargoed, het zit er voorlopig nog niet in.

Gaat zo toch ook goed. Ik persoonlijk kijk niet eens in de aparte \'rubrieken\', maar pak altijd gelijk de actieve onderwerpen. Net zo makkelijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan