25kW forum

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
Warnsveld
Is het niet een idee om ook een forum voor 25kW op te zetten? Ik heb zelf gelukig die beperking niet (meer), maar ik kan me voorstellen dat er een groep motorrijders (in spe) is die hier wel over wil kletsen met elkaar.
 
niet nodig volgens mij, want als je gaat zoeken kom je het vanzelf tegen. De nieuwe vragen kunnen in het oude forum gesteld worden, alleen is het inderdaad wel irritant dat er de hele tijd nieuwe fora worden geopend.

Misschien wel een kopje \"<kw\", zodat de beginners (of de mensen met zo\'n rijbewijs) hier terecht kunnen.
 
Ik denk dat er te weinig animo voor is.

Je kan gewoon een topic openen die begint met 25kw-> blablabla
 
Ik denk dat er te weinig animo voor is.

Je kan gewoon een topic openen die begint met 25kw-> blablabla

Er zijn meer stemmen voor dan tegen :)
Het lijkt mij wel een goed plan, aangezien er redelijk weinig bekend is over 25kw bij iedereen, en beginnende (jonge) motorrijders er misschien wat meer vanaf willen weten en / of willen weten of ze op een bepaalde motor mogen rijden zonder restricties enz. enz.
 
Een topic openen is denk een beter plan dan een forum.Maar je kunt het altijd proberen *D
Ik meld me wel aan op dat forum :)
 
Een topic openen is denk een beter plan dan een forum.Maar je kunt het altijd proberen *D
Ik meld me wel aan op dat forum :)

Het forum als in \'Extra onderdeel van motor-forum\', dus niet http://www.25kw-forum.nl (www.25kw-forum.nl) hoor, maar net zoals \'Algemeen\', \'Gezocht & Gevonden\' \'Super Sport\', moet gewoon \'25kw Algemeen\' erbij.
Een heel apart forum is overbodig, en alleen een topic (thread?) is te weinig ;) Tenzij jij met topic het zelfde bedoeld als wat ik met extra onderdeel bedoel van dit forum ;)

(snap je \'m nog?)

En dan wil ik wel voor moderatortje spelen, aangezien ik zelf toch nog 9 maanden verplicht ben tot 25kw. Een hele zwangerschap! :)

 
Laatst bewerkt:
voor mij hoeft het niet,
maar als er een apart stuk komt op het forum voor 25 kw, zoals die er nu al is voor touring/techniek/supersport/... enz. waarom niet?

al denk ik toch dat er maar weinig interesse zal zijn, het laat me eigenlijk koud.
 
Hoeft van mij ook niet, niet met de huidige grootte van MF, als we 1500 leden hebben is het wat anders, dan is er misschien wel voldoende animo voor. :)
 
Ik zie de afgelopen tijd toch erg veel 25kw vragen hoor. Wat maakt een zo\'n extra \'onderdeel\' nou uit? Alsof choppers, naked bikes en offroad nou zo druk bezocht zijn.
 
Op Vrijdag 09 november 2001 01:12 schreef JK het volgende:
Ik zie de afgelopen tijd toch erg veel 25kw vragen hoor. Wat maakt een zo\'n extra \'onderdeel\' nou uit? Alsof choppers, naked bikes en offroad nou zo druk bezocht zijn.
Die forums kunnen ook wel gedelete worden! })
 
Hehe, was maar een grapje, ondanks dat er nog weinig gepost wordt daar willen we natuurlijk wel een forum zijn voor alle motorrijders, ze moeten niet worden afgeschrikt door het grote aantal sportieve motorrijders hier. :)
 
Hehe, was maar een grapje, ondanks dat er nog weinig gepost wordt daar willen we natuurlijk wel een forum zijn voor alle motorrijders, ze moeten niet worden afgeschrikt door het grote aantal sportieve motorrijders hier. :)

Nou, 25kw rijders zijn OOK motorrijders!!!!!!!
Een \'onderdeel\' of \'forum\' meer of minder maakt ook niet uit, en bovendien spreek je zo nog meer mensen aan. Jongeren die geinteresseerd zijn in motorrijden maar niets snappen van de regelingen enz.

Ik weet dat het ook kan in de andere \'onderdelen\', maar waar past een 25kw vraag nou het beste? Bij supersport ? 34pk een supersport?! whaaaa! :)
 
Ik zie de afgelopen tijd toch erg veel 25kw vragen hoor. Wat maakt een zo\'n extra \'onderdeel\' nou uit? Alsof choppers, naked bikes en offroad nou zo druk bezocht zijn.

Helemaal mee eens. Ik ben ook een voorstander voor een \'extra\' onderdeel. De 25 KWers hebben recht op een eigen stukje })
 
Ik zie de afgelopen tijd toch erg veel 25kw vragen hoor. Wat maakt een zo\'n extra \'onderdeel\' nou uit? Alsof choppers, naked bikes en offroad nou zo druk bezocht zijn.

Je zou bovenstaande onderdelen ook samen kunnen voegen en dan een apart onderdeel voor de 25kw openen.
 
Je zou bovenstaande onderdelen ook samen kunnen voegen en dan een apart onderdeel voor de 25kw openen.

Hou de reetveters van aan het chopperstuur maar apart van mijn offroad hoor! :)
1 algemeen 25kw onderdeel is voldoende, dus het is maar 1 extra onderdeel erbij, dus dat scheelt een paar regeltjes in de index.php :)
 
Niks 25kW forum verdomme.
wtf is het nut daarvan?
Wa\'s next?
Een 25kw supersport, 25kw toerding, 25kw techniek, 25 kw vanalles?

Geef 1 goeie reden waarom je 25kw vragen/topics zou samenbrengen. En wat dan trouwens met een vraag over je geknepen supersport die voor jou dus in 25kw past maar voor anderen in ss.

Nee niks van. ik stel hierbij mijn veto.. Heb\'k dat eigenlijk ruud?
 
Niks 25kW forum verdomme.
wtf is het nut daarvan?
Wa\'s next?
Een 25kw supersport, 25kw toerding, 25kw techniek, 25 kw vanalles?

Geef 1 goeie reden waarom je 25kw vragen/topics zou samenbrengen. En wat dan trouwens met een vraag over je geknepen supersport die voor jou dus in 25kw past maar voor anderen in ss.

Nee niks van. ik stel hierbij mijn veto.. Heb\'k dat eigenlijk ruud?

Ik moet nu eigenlijk weg, maar dan even 2 redenen ;

1. Dark Angel

2. Er zal nooit een 25kw techniek, supersport en toermotor komen, want 25kw motoren zijn gelijk aan de grote motoren, het enige verschil is de wetgeving en de begrenzing in voornamelijk de carburateurs. Vandaar dat \'25kw Algemene vraag & antwoord\' voldoende is.

Er komen steeds meer 125cc en 25kw vragen die gewoon niet in Supersport thuis horen. In supersport horen de \'RR\' motoren en dan wordt er met name gelult over hoge snelheden die niet te halen zijn met 25kw/34pk.

Er zijn zat mensen die gewoon wat willen weten over 25kw, en als je dat allemaal netjes in één onderdeel kunt plaatsen, ziet dat er netter uit, houd je alles bij elkaar zodat het geen zooitje wordt, en heb je nog eens grote kans dat dit forum nog populairder wordt dan het al is.

Zoals ik al zei is het 25kw forumonderdeel meer voor de jonge motorrijders (en DudeRuud\'s vader ;) ) die er het fijne van willen weten, of willen weten of het een en ander mogelijk is of niet. Denk je dat mensen met een R1 of Super Black Bird daar op zitten te wachten?

Dat is het zelfde als iemand nu in \'Algemeen\' gaat vragen hoe die z\'n Puch Maxi 70 kan laten lopen ipv 55km/u.

Uitbreiding kan nooit slecht zijn toch ?
Loopt het slecht, dan verwijder je het forum weer.



Mag ik overigens vragen wat Offroad, Tour/Chopper en Naked in het forum doen? Is dat omdat Supersport ook bestaat? In dat geval is het 25kw onderdeel helemaal een goede reden van bestaan, immers bestaan er motoren met vol vermogen en motoren met geknepen vermogen. En als je die laatste groep bij de rest wilt mengen, meng dan ook offroad, chopper en naked bij Supersport.
Tenslotte vind ik bij Supersport steeds meer vragen van Sport-toer, maar dat terzijde, daar gaat al een andere topic over.

En nu smeer ik \'m ;)
 
de deal is dat ik dark angel dvd box krijg van je en je nomineer voor mod.. niet dat ik je 25kw forum steun.

uitbreiding kan wel slecht zijn, terug closen na opening is trouwens moeilijk. moet je handmatig al die topics zitten te verslepen naar het juiste forum.

Noem me een 5 (mogelijke) topics die jij dan in het 25kw forum zou plaatsen die niet perfect in een ander, reeds bestaand forum passen?
 
Ik zie de afgelopen tijd toch erg veel 25kw vragen hoor. Wat maakt een zo\'n extra \'onderdeel\' nou uit? Alsof choppers, naked bikes en offroad nou zo druk bezocht zijn.

Die foraz bestaan voorlopig nog omdat ze verder nergens bijpassen. Supersport (sport eigenlijk) verdient eigen topic door het volume van topics daar. Verwijder \'choppers\' en je kan met een aantal vragen neit meer op dit forum komen.
Laat 25kw weg en je kan je vragen toch nog altijd ergens stellen.


Op Vrijdag 09 november 2001 13:27 schreef JK het volgende:
En als je die laatste groep bij de rest wilt mengen, meng dan ook offroad, chopper en naked bij Supersport.
Tenslotte vind ik bij Supersport steeds meer vragen van Sport-toer, maar dat terzijde, daar gaat al een andere topic over.
daar bestaat al lang discussie over in het admion forum.. bedankt dat je mij gelijk geeft in deze discussie. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan