25kw gaat 35kw worden

marvin

MF'er
13 mrt 2004
155
0
purmerend
ik heb gehoord dat 25kw met een tijdje 35kw gaat worden.
weet iemand waneer dat precies gaat komen.
ik hoorde 1 januarie maar dat wisten ze niet zeker.
alvast badankt van marvin
 
zoek maar eens op internet naar die europese richtlijnen voor rijbewijzen... de rest van europa is dat van plan jah, maar nederland doet daar niet aan mee (net zoals men in NL niet wil dat B-rijbewijshouders op motoren tot 11 kw mogen rijden).

En mochten ze wijzigingen in het systeem door willen brengen dan duurt dat zowiezo nog wel een paar jaartjes... bureaucratie :(

Oftewel: reken er maar niet te veel op. (al zou het wel een goed idee zijn, die limiet verhogen, maar dan meteen tot 50 kw oid)
 
ja 50 kw zou fijn wezen. Dan zou je terminste op een kleine chopper kunnen rijden.

Er zijn toch wel kleine choppers waar je met 25kW op kunt rijden? (savage, virago535)

En 50kW is helemaal een ongezond plan, dan ben je dus gewoon voorstander om die regel te schrappen.
 
nee, is bewezen.. })

maar om ff ontopic te blijven : Lijkt me een goed plan die 35 kw maar zoals al gezegd werd, tegen de tijd dat die regel ingevoerd wordt, zijn wij vast al te oud om te rijden :X
 
1 jaar 25kw dan 1 jaar 50kw dan vol vermogen.. is dat niks?? ;)

bureaucratie...

35kw lijkt me wel een strak plan
breed je de keuzegroep van motoren een stuk verder uit zonder al te veel risico.
50kw is te veel voor die jonge pikkies.
(jonge pikkies bedoel ik mee de jongens die enkelt maar een ding kopen om hard mee te gaan zonder dat ze ermee kenne rijden)
dmv 25kw kan je dat hormonengedrag een beetje inperken voor die doelgroep
en door de invoering van 35 kw kan men een beetje tegemoed komen waardoor het uiteindelijk aantrekkelijker wordt om 35kw te rijden.
25 kw lijkt net een brommer man.
 
Corsa met 2.0L blok .. kost geen drol en je kan heel hard :) Je snapt zn punt wel
Een Corsa met een 2.0L blok gaat lang zo hard nog niet als een beetje supersport. Bovendien zit je in een auto een stuk veiliger dan op een motor.

Ik snap z'n punt wel, maar de vergelijking gaat gewoon echt niet op.

35kW zijn de lesmotoren waarop je mag lessen voor het lichte rijbewijs. Waarschijnlijk was degene die dit fabeltje de wereld in heeft geholpen hier mis mee :)
 
Ik hoorde van dat 35 kw. Maar het schijnt dat je dan wel nog langer moet rijden begrenst. Iets van 3 jaar 35kw. Dat is dan wel balen!!!!! :r
 
Een Corsa met een 2.0L blok gaat lang zo hard nog niet als een beetje supersport. Bovendien zit je in een auto een stuk veiliger dan op een motor.

Ik snap z'n punt wel, maar de vergelijking gaat gewoon echt niet op.

35kW zijn de lesmotoren waarop je mag lessen voor het lichte rijbewijs. Waarschijnlijk was degene die dit fabeltje de wereld in heeft geholpen hier mis mee :)

Uhuh! Ik ken iemand met een 2.0 (of 2.5) motor in zn corsa. Ding is volledig gestript en weegt geen zak meer .. Daar kom jij niet tegenop met je 600tje :X

edit:

http://www.mathijssentechnics.nl/?pagina=m-tech-cars/mtech-cars.asp&title=M-Tech cars&taal=0

Dit soort gevaren
 
Uhuh! Ik ken iemand met een 2.0 (of 2.5) motor in zn corsa. Ding is volledig gestript en weegt geen zak meer .. Daar kom jij niet tegenop met je 600tje :X

edit:

http://www.mathijssentechnics.nl/?pagina=m-tech-cars/mtech-cars.asp&title=M-Tech cars&taal=0

Dit soort gevaren
Ik denk niet dat dit corsa'tje minder kost dan een gemiddelde supersport.. :X

Er hangt een intercooler in, turbo eraan, toyoko zwevende wielen met lichtmetalen banden en allemaal van die zooi. Denk jij dat jij dat voor 10.000 euro hebt? ;)

BTW: gestript en dan nog 1055KG!! |(
 
Ik denk niet dat dit corsa'tje minder kost dan een gemiddelde supersport.. :X

Er hangt een intercooler in, turbo eraan, toyoko zwevende wielen met lichtmetalen banden en allemaal van die zooi. Denk jij dat jij dat voor 10.000 euro hebt? ;)

BTW: gestript en dan nog 1055KG!! |(

Die corsa is neit gestript.. De corsa's waar ik het over heb zijn gewoon van die oude gebakjes... sloop blok erin en vlammen maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan