25kw, je houd niemand bij

Ouzo

Die hard MF'er
16 jan 2003
546
0
Dongen
Wel eens het probleem gehad dat je lekker op je stofzuiger met zeker 24KW met een groep mee wilt rijden!

Hellaas ik geef je 300 meter,....... (das een paar seconden en je tocht krijgt een individuele wending)

Misschien dat wij als 25 kw rijders ons maar wat meer moeten gaan organiseren!
Vol vermogen mag nattuurlijk ook mee, geen probleem. Maar het tempo ligt wat lager!

Laat me eens even weten wie er ambitie heeft om in de toekomst eens wat te gaan organiseren!

Of misschien dat iemand ideeen heeft om wat te gaan doen!

ik ben alvast begonnen, Zie: 25KW meeting..... 30 Maart
 
hmmzz dan heb je geen goeie 25 Kw :P

de mijne liep op 25 KW ook gewoon richting 200 hoor, tis maar net hoe erg je hem 25 Kw wilt hebben :P
 
Klopt maar kinderachtig als op rechte stukken wegtrekken.

En de snelheid maakt het niet, maar de acceleratie is niet altijd even vriendelijk!
 
inderdaad met veel bochten maakt het niet uit hoeveel vermogen je hebt als je maar goed kunt sturen
zo kon ik op mijn dragstar 650 (28kw) suzuki gsx600f jes makkelijk bijhouden })
(was alleen slecht voor mijn stepjes en zag er niet uit)
 
Het is nattuurlijk wel zo!

25Kw rijders zijn en blijven beginners. alleen een klein percentage kan al zo goed sturen om de meeting in kracht wat te compenseren!

bescheiden mode/

niet dat ik me zo geweldig vind sturen hoor!

Bescheiden mode\
 
Ja ik ben bezig met m'n rijbewijs en hoop over 6 weken examen te kunnen doen... maar 30 maart ga ik dus niet halen...
Maar als er daarna nog 25kw meeting zijn zal ik er zeker bij zijn!! :9
 
Als er genoeg animo voor is word dat geregeld!

Eerst maar eens kijken wat de recties hierop gaan doen!
 
Dat slaat ook nergens op: het gaat om de bochten :Z

Ik reed een x achter een R6, nou iedere bocht die die uitkwam gaf die gas. Weg was die, dan haal je hem nooit meer in! Als er telkens 100 meter tussen de bochten ligt (hij loopt daar al 50 meter uit ruim :? ), tenzij dat i stapvoets door een bocht gaat.

Ik wil wel eens een weg weten waar je top niet boven de 100 uit komt en niet meer dan 40 meter tussen een bocht hebt. Dan zou je hem bij kunnen houden maar die 30 meter loopt i al zo ver op je uit...

8 sec op de 100
3 sec op de 100

Dan beweren dat je een vol-vermogen bij houdt :X Ja, op een rontonde ja '(

De enigste die ik bij hou is een scooter of een brommer ;(
 
Nog maar weinig met vol vermogen mensen gereden met mijn 25 kw. Wel met mijn pa met z'n Pan, maarja die rijd op een manier dat iedereen hem bij houd ;)

En maat van me rijdt op een shadow 750, maar die loopt nie veel harder of trekt nie veel harder dan mijn 25 kw.
 
Ja balen dat 25Kw gebeuren.
Maar ergens is het ook wel goed en gezond!
De mijne loopt 160 met moeite :( (na orginele onderdelen voor 25Kw gemonteerd te hebben)
Weet iemand of dit nog wat bijgewerkt kan worden met de afstelling?
Ik hoor vaak dat die dingen op 25Kw wel wat harder willen '(
 
160 is inderdaad wel langzaam voor een cbr. :X

Ik haal 180 en dan krijpt de naald nog wel verder!
Misschien dat we het kunnen vergelijken zondag 30 maart!

Als er nog een '94 honda bij is.
 
hmm, ik zit zelf met een top van +/- 145 km/h, en zit op 5,5 sec. op 100 km/h. Ik heb trouwens wel interesse in die meeting...
 
De acceleratie weet ik niet!

Maar vergeleken met vol, een wereld van verschil

stond laatst voor het stoplicht naar een gsx 600 f en ik dacht dat ik still stond toen het eenmaal groen was!
 
Hehe' ik rij pas af in juli, maar ik rij nog een 70' cc scooter en ik heb een appie rs 125 bijgehouden, ok na de 60 werdt ik er uitgeblazen......

Maar, look at the bright site, wij 25Kw'er zijn de toekomstige die-hards toch?
Ik bedoel dat we nu al de passie hebben om nu al te rijden.
En als 18 tm 21 jarige kost dat wel veel zo'n rijbewijs en een motor!
duss.....

maar ik wil in de toekomst wel mee blazen :)
 
lol @ Shifty

hush boy.... niemand wil dat horen.

als je posts over het lessen gaan, of je eigen motor etc, dan is het goed. bepaalde mensen worden zeer zwaarmoedig als ze dit lezen.

dus for the record: jij rijdt geen 70cc scootah die een appie 125 op zn sloffen bij kan houden (tot 60) :+ of je moet in juli je nickname veranderen, dan kan het wel :P
 
Mijn Fizzertje heeft een Top van ongeveer 165 en gaat naar de 100 in ik gok ongeveer 5,5 sec ... dit alles begrenst uiteraard
 
jammer dat tilburg zover weg is...

bovendien ligt mn fiets nu uit elkaar, omdat er iets grondig verkeerd zit. maar tegen die tijd hoort alles weer naar behoren te functioneren *D


edit:

shit, deze moet in het meeting topic..
 
1x de 180 gehaald, voor de wind met m`n 55 kilo :+

Normaal gesproken haal ik de 170 wel...

Als ik flink tegen wind heb 145 :( Optrekken is om te huilen ;( Reed achter een alfa 2 liter t-spark ofzo (hoe die dingen ook mogen heten). Wij een rontonde op, rontonde af en weg was die :( :( |(

Tuurlijk je trek echt wel vanuit stilstaand aardig op... Ik denk als je in je brommer-tijd standaard heb gereden dat het wel een hele vooruit-gang is. Maar ik heb in die tijd al te veel pk`s gehad. Ik krijg geen "race-gevoel" met m`n zx-6r.

Moet ik zeggen dat ik met me motor nog niet zoveel durf als met skoeter....
 
1x de 180 gehaald, voor de wind met m`n 55 kilo :+

Normaal gesproken haal ik de 170 wel...

Als ik flink tegen wind heb 145 :( Optrekken is om te huilen ;( Reed achter een alfa 2 liter t-spark ofzo (hoe die dingen ook mogen heten). Wij een rontonde op, rontonde af en weg was die :( :( |(

Tuurlijk je trek echt wel vanuit stilstaand aardig op... Ik denk als je in je brommer-tijd standaard heb gereden dat het wel een hele vooruit-gang is. Maar ik heb in die tijd al te veel pk`s gehad. Ik krijg geen "race-gevoel" met m`n zx-6r.

Moet ik zeggen dat ik met me motor nog niet zoveel durf als met skoeter....


Nou dan denk ik dat je eens met een maat van me, "Schrikkie" moet gaan praten.

ook hij is bij de 25 KW meeting op 30 maart!

Hij heeft een zx6 r uit 1998 en hij is net zo snel als ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan