25kW loopt niet lekker

599gixxer

Rookie
21 jul 2010
22
0
Hoofddorp
Mijn gsxr zou met de CDI begrensd worden maar dat liep voor geen meter dus hebben ze het anders gedaan, ringen bij de inlaat ofzo en gaten geboord tot het 25kW was?
Maar met volgas stottert hij, met gas een beetje terug loopt hij beter en harder, een ander probleem is het verbruik, 1:10.
Ik heb net gebeld met de dealer en die zegt dat dat stotteren normaal is omdat hij z'n vermogen niet kwijt kan en dat verbruik is ook normaal is bij 25kW omdat je constant volgas moet rijden.
Nou rij ik niet steeds volgas, trek hem maar af en toe door. Van mijn brommer weet ik dat dit allemaal onzin is, die liep zuiniger begrensd(1.5x) en stotterde ook niet, maar dat is tweetakt dus geen idee of dat ook voor viertakt geld.
efewcw.jpg

Iemand die hier aan kan zien dat het niet goed is?
volgas gaat hij ook niet harder dan 132, gas terug trekt hij weer ben tot 161 gegaan kon nog wel verder.
 
Afstelling klopt voor geen kant :N Veeeeel te rijk vanaf pakweg 45km/h (zelfs off-the-scale)
Af laten stellen dat de onderste grafiek tussen 12.0 en 15.0 zit!

TIP: CDI unit weer vervangen door de 25kw versie?
 
Laatst bewerkt:
Totaal verkeerd afgesteld ja, goeie dealer! 1 op 10 hoort hij ook zeker niet te lopen, maar dat ligt allemaal aan de afstelling. CDI-unit vervangen gaat niet voor elk model van de GSXR.
 
Is deze uitdraai ook van de dealer meegegeven en dan zo'n verhaal durven ophouden? Dan wil ik graag de naam van die dealer, zodat ik daar nooit heen ga..
 
Bedankt voor jullie reacties, goed om te weten dat hij verkeerd is afgesteld.
Het gaat om Motoport Uithoorn, uitraai komt ook van hun.

Morgen maar langs en dan begrenzen ze hem maar op het gas, of beter afstellen.
 
'vermogen niet kwijt', 'constant volgas rijden'??? Wat een onzinverhalen zeg. Ze hebben dus gewoon wat ringen geplaatst en er verder niets aan afgesteld. En dan maar hopen dat de klant het slikt door er een onzinverhaal tegenaan te gooien. Ongeloofelijk :N.
 
Bedankt voor jullie reacties, goed om te weten dat hij verkeerd is afgesteld.
Het gaat om Motoport Uithoorn, uitraai komt ook van hun.

Morgen maar langs en dan begrenzen ze hem maar op het gas, of beter afstellen.

Schandalig!

Ik weet niet wat je afgesproken hebt met ze, maar als het begrenzen incl afstellen is, moeten ze het nog even afstellen voor niets!
 
Heb de motor gister gebracht en net weer terug, is goed afgesteld, en ook nog een nieuwe set ketting en tandwielen er op onder de garantie dus het is gelukkig netjes afgehandeld. :Y Alleen verbruik nog afwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan