25kw, na 2 jaar begrenzing eruit. Kenteken?

FireFighter

Banned User
27 mei 2002
361
0
Hallo, ik heb een Bandit 600 welk nu 25kw is.
Over 2 jaar wil ik natuurlijk de begrenzing eruit halen, moet ik dan het vermogen opnieuw aan de verzekeraar doorgeven en ook mn kenteken laten veranderen? Dus weer laten ombouwen door dealer en kentekendelen laten opsturen :r

Kan ik niet gewoon de 25kw eruit halen en 25kw op kenteken laten staan en dan bij de verkoop de 25kw er terug in, dan levert hij nog meer op ook.
 
Je moet het wel aan je verzekering doorgeven als je de begrenzing eruit haalt, maar voor de rest denk ik niet dat je er problemen mee zal krijgen.
 
volgens mij hoeft dat ook niet als je al 2 jaar je rijbewijs hebt (doorgeven aan verzekering)


Bij mij staat er in de algemene voorwaarden dat wijzigingen in het motorvermogen moeten doorgegeven worden aan de maatschappij, maar dat kan bij een andere maatschappij anders zijn uiteraard :)

edit: zou je een kleiner icoontje kunnen nemen? 1600*1200(en 800+kbyte) is een beetje veel van het goede :P 60x60 is het formaat waarop het plaatje afgebeeld wordt, en meer is alleen maar verspilling van bandbreedte :P
 
Laatst bewerkt:
voila 60x60 en 1,3 kbyte :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan