25kw naked voor -->

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoekZoekie

MF veteraan
In memoriam
7 mrt 2004
1.603
0
Hoogvliet
een 25kw sports, waarom ??


met 25kw naked kom je vaak in de problemen met windje tegen enzo, in ieder geval ik wel, ik hoor verhalen van mensen die makkelijk 150 rijden?? dat is dan ook met windje mee ?? mijn top was 145 in een tunnel.

Ik wil mijn suzuki verkopen of inruilen tegen een kawa ZX6R 98/99 zodat ik geen snelwegen meer vermijd, want op de snelweg rijden doe ik nu alleen als het moet of geen andere keus heb, het is gewoon niet leuk,


Wie van jullie (25kw rijders) vermijd ook de snelweg door deze problemen ?? :X
 
ik heb gelesd op een oude honda CB500 die nou niet echt in topvorm meer was...
die haalde toch ook nog wel met wind tegen de 125km/u
waarom dus snelwegen mijden :?
 
ik vermijd snelwegen omdat het totaal niet relaxed rijd, de wind draait vaak op snelwegen en dan rijd ik niet constant een snelheid. Dat zorgt voor veel correcties etc..

niet relaxed rijden dus, mjah ieder zijn mening
 
Volledig mee eens.

Dit jaar wederom met mijn 25 kW GS500 naar Tsjechie vertrokken. De hele weg zit je eigenlijk met het gevoel alsof je een zweep nodig hebt om je fiets wat op te fokken. Bij inhalen ben je volledig afhankelijk van het moment (de combinatie van downhill/uphill en wind mee/tegen). Meerdere malen heb ik een inhaalactie moeten afbreken omdat die factoren tijdens het inhalen opeens veranderden.

Ik mijd de snelwegen niet, maar het rijdt inderdaad k*t. 25 kw is levensgevaarlijk :X
 
pffttt... mijn zx440 ging met 25kw maar 160, was geen enkel probleem op de snelweg hoor, inhalen was ok geen enkel problleem, ging vlot zat. overgens is 160 voor een zxr nogal weinig. De meeste gaan zo rond de 180 en ik ken zelfs iemand die al 205 op de teller heefd gehad (ja die was echt 25kw, maar die heeft haar postuur erg mee)
 
Ik heb met mijn 25Kw monster helemaal geen last van de wind, en dat terwijl ik op de teller toch ruim over de 180km/u kom. Stellen jullie je niet gewoon aan? Je weet toch dat je te maken krijgt met de wind, wanneer je motor rijd!? |(
 
met 25kw naked kom je vaak in de problemen met windje tegen enzo, in ieder geval ik wel, ik hoor verhalen van mensen die makkelijk 150 rijden?? dat is dan ook met windje mee ?? mijn top was 145 in een tunnel.

ik rij gewoon continu 140 op de snelweg, geen probleem.
en hoe het windje staat, altijd een top van 180. tunnel in heuveltje af 200 :)

145 in een tunnel is wel bar weinig.
 
tuurlijk krijg je met wind te maken, maar je neemt aan dat je met wind ook gewoon normaal kan blijven rijden en geen scooter effecten krijgt, oftewel met windje tegen dus normaal door kan rijden, maar ik zak echt min 15 per uur terug als de wind van voren komt,

en een ZXR (als reactie) dat is een motor met kuipwerk, dus sowieso geen wind die hinder geeft.


daarom wil ik ook overstappen op een ZX6R of ZXR400..
 
ik rij gewoon continu 140 op de snelweg, geen probleem.
en hoe het windje staat, altijd een top van 180. tunnel in heuveltje af 200 :)

145 in een tunnel is wel bar weinig.


dat is zeker bar weinig met al die reacties waarin staat dat ze makkelijk 150 / 160 moeten halen :X ;(
 
185 loopt de mijne vrijwel altijd, duurt ff maar da's logisch, één keer 205 gehaald. Was vast wind mee, heb niet m'n vinger in de lucht gehouden om de wind te peilen O-)
 
een 25kw sports, waarom ??


met 25kw naked kom je vaak in de problemen met windje tegen enzo, in ieder geval ik wel, ik hoor verhalen van mensen die makkelijk 150 rijden?? dat is dan ook met windje mee ?? mijn top was 145 in een tunnel.

Ik wil mijn suzuki verkopen of inruilen tegen een kawa ZX6R 98/99 zodat ik geen snelwegen meer vermijd, want op de snelweg rijden doe ik nu alleen als het moet of geen andere keus heb, het is gewoon niet leuk,


Wie van jullie (25kw rijders) vermijd ook de snelweg door deze problemen ?? :X

Ike niet ben ook uit Spijkenisse naar de Super Bike in Assen toen geweest en tuurlijk heb je tegen wind, maar als je effe rijd merk je er minder van en dat was met ene gemiddelde van eeen 140 ozfo
By the way, met windje tegen 140 a 150, met wind mee rijd ie harder maar ach het blijft 25kw.Moet zeggen dat naar de 120 makkelijk gaat met tegen wind en daarna gaat het iets moeizamer naar de 140 a 150.
In de tunnel rij ie ongeveer 170.
Ik heb altijd in me hoofd ik ben een motorrijder en ik moet op elke weg en overal wel een beetje kunnen rijden. :9
Had in het begin ook een hekel aan de snelweg maar nu vind ik het wel effe lekker een beetje uitwaaien. :]
 
pffttt... mijn zx440 ging met 25kw maar 160, was geen enkel probleem op de snelweg hoor, inhalen was ok geen enkel problleem, ging vlot zat. overgens is 160 voor een zxr nogal weinig. De meeste gaan zo rond de 180 en ik ken zelfs iemand die al 205 op de teller heefd gehad (ja die was echt 25kw, maar die heeft haar postuur erg mee)

Hey kris, ideetje hoe dat kan? Vast niet alleen door haar postuur. Ik ben maar een klein mannetje, hooguit 60 kilogrammen, maar als ik het gas van mijn zxr met laser demper ;) vol open doe wil ie echt niet harder dan 160 km/u.
 
Hey kris, ideetje hoe dat kan? Vast niet alleen door haar postuur. Ik ben maar een klein mannetje, hooguit 60 kilogrammen, maar als ik het gas van mijn zxr met laser demper ;) vol open doe wil ie echt niet harder dan 160 km/u.

De ene motor reageerd veel anders op een 25kw setje dan de andere. ook staat de afstelling bij de ene motor beter dan bij de andere, en dat kan echt een flink verschil maken. Tel daar ook nog eens mechanische verlizen op in bijv. een versleten ketting of wiellagers, ect. op en de manier waarop hij in is gereden en je heb zo zulke enorme verschillen 160 is trouwens wel vrij langzaam voor een zxr400 op 25kw
 
De ene motor reageerd veel anders op een 25kw setje dan de andere. ook staat de afstelling bij de ene motor beter dan bij de andere, en dat kan echt een flink verschil maken. Tel daar ook nog eens mechanische verlizen op in bijv. een versleten ketting of wiellagers, ect. op en de manier waarop hij in is gereden en je heb zo zulke enorme verschillen 160 is trouwens wel vrij langzaam voor een zxr400 op 25kw

:^

Ik weet niet wat het postuur van de TS is en hoelang hij/zij al rijdt :?
Ik ben nl. vrij slank en de eerste keer dat ik 200km snelweg op één dag deed (met 120-130) was ik helemaal kapot :X
Tegenwoordig merk ik bij wijze van spreken het verschil niet tussen 100 en 150 en ik kan het aardig volhouden.
Conclusie: Het went
 
ik mijd de snelweg niet, mijn GS loopt altijd wel 150 en 170 haalt ie meestal ook wel.

ik rijd eerst altijd met een volle "race" kuip en toen ging mijn GS wel sneller dan nu(is naked op het moment). maar hij heeft zeker vermogen genoeg om ff in te halen(desnoods in de 5)
 
:^

Ik weet niet wat het postuur van de TS is en hoelang hij/zij al rijdt :?
Ik ben nl. vrij slank en de eerste keer dat ik 200km snelweg op één dag deed (met 120-130) was ik helemaal kapot :X
Tegenwoordig merk ik bij wijze van spreken het verschil niet tussen 100 en 150 en ik kan het aardig volhouden.
Conclusie: Het went


mietje ;)

toen uit de eiffel vanuit zuid limburg naar den helder aan een stuk door 140/160 gereden }) wonder boven wonder geen bonnen...
 
mietje ;)

toen uit de eiffel vanuit zuid limburg naar den helder aan een stuk door 140/160 gereden }) wonder boven wonder geen bonnen...

:Z :+

Keer op een dag Albergen > Zwolle > Groningen > Albergen, en dat vrijwel allemaal snelweg en vrijwel allemaal boven de 180 met uitschieters naar 245 8-)

Geen boetes :}
 
snelweg mijden omdat je geen 150 kan :X
snelwegen zijn nou eenmaal minder leuk om te rijden dan bochtige wegen, maar goed, als ik ergens snel wil zijn dan pak ik toch echt de snelweg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan