25kW ombouwen omgeving Groningen / Assen

BandietMan

MF'er
28 okt 2009
127
0
De titel zegt het eigenlijk al. Weet iemand waar in de regio Groningen / Assen ik een suzuki bandit 600 ('96) kan laten begrenzen? Eventueel met kosten van het ombouwen?
 
Ik woon heel toevallig in Groningen en heb net de 25 kw begrenzer van mijn gsx600f '98 (zelfde blok als Bandit) afgehaald. Het is een heel simpel beugeltje wat ervoor zorgt dat het gas niet verder open kan dan tot 25 kw. Motor loopt er gewoon precies hetzelfde mee. Ik zelf heb er, omdat ie op maat gemaakt moest worden, en incl. uitdraai 189 euro voor betaald (motorplaza Groningen) ... :$ Voor een aanneemlijk bod (schappelijk Mf-prijsje) mag je dat beugeltje wel van mij overnemen incl. de uitdraai die erbij hoort. Het erop zetten kunnen we met zun 2en makkelijk doen want alleen de tank moet er even af er dan schroef je die beugel gewoon op je carburateur.
Ik hoor het wel via dit topic of je interesse hebt en dan kunnen we evt. wel even contact opnemen. *O*

Mvg Bart
 
ha bart, bedankt voor je aanbod. heb de motor direct bij het afhalen al laten begrenzen, dus ben inmiddels voorzien. toch bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan