25kw op achterwiel of de motor zelf??

Dit is trouwens echt het meest prachtige forum wat er is. Volgens mij denkt iedereen die mee doet aan een discussie dattie daadwerkelijk gelijk heeft. *O*


_O- _O- _O-

Prachtig om te lezen dit allemaal...

Hoe voelt het nou om de meest gewilde pispaal te zijn in de 25kw repubriek?

_O- _O- _O-
 
Jongens rustig aan anders gaan jullie mij nog jaloers maken op zo'n "alwetend persoon" :9

Maar ik heb even op mijn uitdraai gekeken van mn r6 en bij mij is het gemete op de kruk as. Of dit juist is of onjuist weet niemand maar op de krukas is wel het veiligste..

want krukas pks zijn altijd meer dan je op je achterwiel weg zet.

En wel lief en aardig zijn he want voor je elkaar kunt vergeve met kerst duurt nog 11 maanden :z
 
kitty11-emo.jpg

:P

Maar het zit toch zo?:
25kw kit wil niet zeggen dat het ook werkelijk 25kw is op het achterwiel, of zelfs op de krukas, want het doel van die kit is </=25kw.

Maat van mij had een setje en zat op iets van 20.1kw op het achterwiel.
Dus dat laat je denken dat het motorvermogen begrenst is op 25kw, op de krukas gemeten dus.
Kan natuurlijk ook nog per motor verschillen.. ene type is het andere type niet.

maar wat boeid het!
25kw op uitdraai is voor sommige verzekeringen toch genoeg? :W
 
Dude...voor jou hebben ze een emoticon in het leven geroepen, wist je dat al? Het is de emo. Beter bekent als ====> :')

Dus je weet wel dat het over jouw gaat ;)

Maar even terug naar het onderwerp,

Het klopt dat een 25kw setje niet altijd 25kw is.
Maar ik denk dat dit een eindeloze discusie wordt omdat eigelijk niemand weet hoe het precies zit.. daarom is het ook een regel waar niet of nouwelijks over na is gedacht.
 
Haha, emokid! Shit man, nu ga ik in mn polsensnijden *loopt naar badkamer met keukenmes*
'( '( '( '( '( '( '(

Vmiddag lekker rijden :Y
Laters
 
Kijk,

Mensen vragen mij dus waarom ik niet zovaak op motor-forum ben...nou dit is precies de reden. Alle bijdehante opmerkingen van iedereen waarbij iedereen vind dat hij/zij gelijk heeft _O- ...is toch eigenlijk te lachwekkend voor woorden?

Een discussie over een vraag, hypothese, conclusie waarbij iemand zegt dat hij hoog opgeleid is als lucht- en ruimtevaart student?

Jongens ga naar buiten ff lekker al die stress deraf rijden! :W
 
Dus je weet wel dat het over jouw gaat ;)
Natuurlijk weet ik dat. Je bent namelijk niet de eerste kansloze overjarige scooterpuber
die zoiets zegt :N :W

Het klopt dat een 25kw setje niet altijd 25kw is.
Maar ik denk dat dit een eindeloze discusie wordt omdat eigelijk niemand weet hoe het precies zit.. daarom is het ook een regel waar niet of nouwelijks over na is gedacht.
Een regel waar niet of nauwelijks over na is gedacht? _O- Gast, jij moet echt nog heel veel leren! :/
't Motorvermogen wil zeggen: Het vermogen dat de motor afleverd. Dus niet het achterwiel :N
 
Die grijze dingen moeten nog gespoten worden of? Wel coole motor :P Geen schaamrandjes ^^
 
Het spijt me voor mijn onwetende vraag maar wtf zijn schaam randjes? niet gebruikte stukken van je banden ofzo???? ik moet het weten!!!! :(
 
ja aan de zijkanten :) die krijg je dus afhankelijk van hoe plat je door de bocht gaat :P
Die gaan dan weg, afhankelijk van hoe plat je door de bocht gaat :P
Maar dit geldt alleen voor de achterband. De schaamrandjes aan de voorkant zijn afhankelijk van de instuursnelheid :]


Die grijze dingen moeten nog gespoten worden of? Wel coole motor :P Geen schaamrandjes ^^
Die grijze dingen noemt men in de volksmond ook wel racekuipen :') Schaamrandjes is zo 2005 hé :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan