25kw... op kenteken of uitdraai

atx

MF'er
7 aug 2002
102
0
deurne, Noordbrabant
Aan iedereen die nu in z'n 25kw periode zit of erin heeft gezeten:
heeft je motor toen 25kw op kenteken gehad? of heb je er een uidraai bij gehouden van een testbank? In het laatste geval: heb je er ooit problemen mee gehad?
 
Nou ik zou het niet riskeren met een uitdraai! Politie en verzekering kijken alleen naar je kenteken bewijs.
je bent niet verzekerd. ook al zeggen ze van wel. Op kenteken niet daar staat duidelijk 25kw.
Ik zou geen risico lopen met een uitdraai en wie zegt dat die uitdraai van jou motor is? toch.
 
Nou ik zou het niet riskeren met een uitdraai! Politie en verzekering kijken alleen naar je kenteken bewijs.
je bent niet verzekerd. ook al zeggen ze van wel. Op kenteken niet daar staat duidelijk 25kw.
Ik zou geen risico lopen met een uitdraai en wie zegt dat die uitdraai van jou motor is? toch.


:^

Mijn motor is officieleel begrensd en dat rijd toch pretiiger. met uitdraai zou ik me weer net zo gaan voelen als op mijn opgevoerde brommers :X
 
Alleen op uitdraai.

Ben gisteravond aangehouden door een agent die mijn rijbewijs en kentekenbewijs wou zien. Maar hij heeft niet om een uitdraai gevraagd en er staat ook geen vermogen op het kentekenbewijs. Hij controleerde wat gegevens maar heeft met geen woord gesproken over 25kW o.i.d. En van de verzekering heb ik op papier dat ik verzekerd ben. :)
 
agenten zullen echt niet om een uidraai vragen hoor :+

en heeft iemand ervaringen met het niet uitkeren bij een uitdraai??? nee?? ok B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan