Ik ben ik het bezit van een Kawasaki ZXR400 die momenteel begrenst is op 25kW.
Nou heb ik de motor laatst naar een motorzaak gebracht om te kijken of die goed afgesteld stond. De motor staat veels te rijk en volgens de monteur komt dat door de begenzing plaatjes in de carbs.
Hij vertelde mij dat als ik de plaatjes eruit haal de motor waarschijnlijk veel beter zal lopen. De motor staat 25kW op kenteken en hij vertelde mij dat ik die plaatjes er net zo goed uit kan halen aangezien ze toch nooit je carburateurs gaan controleren.
Ik zit er nou dus aan te denken om de begrenzing eruit te halen aangezien die volgens mij wel gelijk heeft. 25kW op kenteken, begrenzing in de carburateurs, hoe gaan ze dat ooit controleren?
Tevens heb ik een stuk meer vermogen en zal de motor ook beter lopen en minder zuipen.
Wat zouden jullie doen?
Nou heb ik de motor laatst naar een motorzaak gebracht om te kijken of die goed afgesteld stond. De motor staat veels te rijk en volgens de monteur komt dat door de begenzing plaatjes in de carbs.
Hij vertelde mij dat als ik de plaatjes eruit haal de motor waarschijnlijk veel beter zal lopen. De motor staat 25kW op kenteken en hij vertelde mij dat ik die plaatjes er net zo goed uit kan halen aangezien ze toch nooit je carburateurs gaan controleren.
Ik zit er nou dus aan te denken om de begrenzing eruit te halen aangezien die volgens mij wel gelijk heeft. 25kW op kenteken, begrenzing in de carburateurs, hoe gaan ze dat ooit controleren?
Tevens heb ik een stuk meer vermogen en zal de motor ook beter lopen en minder zuipen.
Wat zouden jullie doen?